2022-10-18, 19:52
Medlem
Martin säger i Gränslandet att imorgon är hans födelsedag. Slår man upp honom på t.ex Ratsit så får man veta att han fyller år den 22 ril. Alltså sade han det den 21 april. Får jag bara veta vilken dag på ön som han sade detta så kan jag räkna ut när inspelningen började och när den tog slut (eftersom de var där i 42 dagar).
2022-10-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
De borde ha skickat Valle till gränslandet. I andra laget borde de tagit Nathalie, hon har inte varit med och tävlat något än och laget vinner ju utan henne. Tror också matbristen är för påfrestande för henne.

Ena laget behöver styrka men vill ha Martin till sitt lag, är det inte bättre att ta Andreas då? Martin ser inte speciellt stark ut iaf.

Håller med. "Jag höll på med fotboll som liten" vs "jag kör marathon och triathlon förra året"?
2022-10-18, 20:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Heroinpundare enligt honom själv så sannolikheten att han är varit en ängel är nog liten men kul att han kommit i ordning igen.

Ja, men det behöver ju inte betyda att han är en kåkfarare. Iom att han inte finns på Lexbase så har han troligen aldrig åkt dit för något.
2022-10-18, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Heroinpundare enligt honom själv så sannolikheten att han är varit en ängel är nog liten men kul att han kommit i ordning igen.

Jag och tjejen sade det till varandra tidigt när Alexander anslöt, att han måste ha varit heroinmissbrukare. Kliar sig på det där sättet de brukar göra.
2022-10-18, 21:40
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Känns som att Anna Fryklund skulle ha varit med i denna säsong istället. Blir Hänga längst varje gång det nalkas tävling. Finns nog ingen annan på ön som klarar att hänga i 7 minuter och 14 sekunder.
2022-10-18, 22:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, men det behöver ju inte betyda att han är en kåkfarare. Iom att han inte finns på Lexbase så har han troligen aldrig åkt dit för något.

Att han inte finns på Lexbase betyder inte att han inte blivit dömd till fängelse. Nästan alla brottmålsdomar gallras efter en tid. Är bara om man dömts till livstids fängelse, domen aldrig gallras. Så han har aldrig suttit på livstid.
2022-10-18, 23:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Att han inte finns på Lexbase betyder inte att han inte blivit dömd till fängelse. Nästan alla brottmålsdomar gallras efter en tid. Är bara om man dömts till livstids fängelse, domen aldrig gallras. Så han har aldrig suttit på livstid.

Att de gallras ur kriminalvårdens register betyder inte att de gallras även på Lexbase och Mrkoll. Är ju just därför de fått så mycket kritik, för att de finns kvar långt efter ens prick i registret har försvunnit. Även tvistemålsdomar finns kvar i flera år efteråt. Jag förstår inte varför alla tar Pelles kommentar som dagens sanning. Pelle antog väl att han var en kåkfarare pga första anblicken, när han i själva verket bara känt honom i fem minuter.
2022-10-18, 23:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Känns som att Anna Fryklund skulle ha varit med i denna säsong istället. Blir Hänga längst varje gång det nalkas tävling. Finns nog ingen annan på ön som klarar att hänga i 7 minuter och 14 sekunder.

Men nu kan det väl inte bli "Hänga längst" längre? Har för mig att när de läste reglerna för Gränslandet så stod det att varje gren bara kunde väljas max två gånger.
2022-10-19, 02:51
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Men nu kan det väl inte bli "Hänga längst" längre? Har för mig att när de läste reglerna för Gränslandet så stod det att varje gren bara kunde väljas max två gånger.
Fast nu blev det hänga längst och Linda förlorade. Tror Isabella tar Linda.

Hoppas de andra börjar se Valle för den självgoda mänska han är o rösta ut honom
2022-10-19, 02:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Fast nu blev det hänga längst och Linda förlorade. Tror Isabella tar Linda.

Hoppas de andra börjar se Valle för den självgoda mänska han är o rösta ut honom

Menade att efter den här hänga längst så kan det inte bli hänga längst mer.
2022-10-19, 03:18
Medlem
Ganonitos avatar
Vad är det för jävla veklingar som castats till den här säsongen? Marcus hoppade av direkt när han kommit till Gränslandet. Varför söker man om man inte är säker på att man pallar? Likadant Pernilla "Trodde alla var mina kompisar, men sedan insåg jag att det är ett spel". Ja. No shit? Har du aldrig kollat på någon dokusåpa innan. Folk är fan inte där för att skaffa nya vänner.

Borde inte Christina få komma tillbaka nu när Marcus hoppade av?
2022-10-19, 09:52
Medlem
Säsongen spelades in i april-maj. Så de hade bara fyra och en halv månad på sig att klippa ihop allt. Bra jobbat, måste jag säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in