2022-10-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Har någon tagit ansvar för Flashback traditionen att kika i belastningsregister?
rörande Alexander

När han påstår sig för att vara rädd för att han ska få psykbryt, innebär det att
han skulle tagit till våld mot möbler & smådjur i livet under dessa psykbryt?`

Varför blir man stelopererat i ryggen? har han gjort en otäck volta på trehjulingen? (motorcykeln)

Läste nån artikel om honom nånstans, vet inte om den länkades här. Men han har visst varit missbrukare om jag minns rätt. Nu/då studerade han något inom missbrukarvården för att själv kunna arbeta med det. I den artikeln talades det inte om att han sku vara dömd för något, men det lär inte vara omöjligt.
2022-10-17, 21:19
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Nu har TV4 gjort om så att avsnitten publiceras först när TV-visningen börjat. Tror dock inte att det kommer ändra på uppdelningen i två trådar.
Var har du hört det?
Det läggs väl ut på play 0200????
2022-10-17, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Var har du hört det?
Det läggs väl ut på play 0200????
Tydligen inte idag. Lades upp efter lunch.
2022-10-17, 21:25
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Tydligen inte idag. Lades upp efter lunch.
Fast jag såg det inatt 0200
2022-10-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Fast jag såg det inatt 0200
Okej, du vinner. Beror på om man kollade på C More eller TV4 Play.
2022-10-18, 01:35
Medlem
Vad gullig Petra var som kom och pepp-pratade lite Märks att hon har militärisk bakgrund och kan psykologi. Snickar-Anders hade bara varit sur i den situationen.
2022-10-18, 03:10
Medlem
Psykopat-varning på Valle. Fast korkad psykopat. Hög svansföring kombinerat med brist i bildning, kunskap och skillz. Så pinsam.
2022-10-18, 10:11
Medlem
De borde ha skickat Valle till gränslandet. I andra laget borde de tagit Nathalie, hon har inte varit med och tävlat något än och laget vinner ju utan henne. Tror också matbristen är för påfrestande för henne.

Ena laget behöver styrka men vill ha Martin till sitt lag, är det inte bättre att ta Andreas då? Martin ser inte speciellt stark ut iaf.
Senast redigerad av chaga 2022-10-18 kl. 10:21.
2022-10-18, 12:46
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Har någon tagit ansvar för Flashback traditionen att kika i belastningsregister?
rörande Alexander

Hittar honom inte på Lexbase. Borde väl finnas något på honom om han nu är en kåkfarare(?)
2022-10-18, 16:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
rörande Alexander

När han påstår sig för att vara rädd för att han ska få psykbryt, innebär det att
han skulle tagit till våld mot möbler & smådjur i livet under dessa psykbryt?`

Varför blir man stelopererat i ryggen? har han gjort en otäck volta på trehjulingen? (motorcykeln)

Kan vara alla möjliga anledningar. En före detta kollega till mig som dessvärre gick bort i somras pajade sin rygg genom att han lyfte en soffa fel i en spiraltrappa, vilket resulterade i att en av hans diskar gick ur led.
2022-10-18, 16:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Hittar honom inte på Lexbase. Borde väl finnas något på honom om han nu är en kåkfarare(?)

Jag tror det bara var Pelle som antog att han var en kåkfarare.
2022-10-18, 19:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag tror det bara var Pelle som antog att han var en kåkfarare.
Heroinpundare enligt honom själv så sannolikheten att han är varit en ängel är nog liten men kul att han kommit i ordning igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in