Här kan Robinson 2022 Höst (Malaysia) diskuteras av de som följer säsongen via TV4 Play.
Till skillnad från i den vanliga Robinsontråden
(FB) Robinson 2022 Höst (Malaysia) får man i denna tråd skriva saker som hänt i ett avsnitt utan att använda spoilertag så fort avsnittet har lagts upp på TV4 Play.
För de som följer programmet via tablåsändningarna i TV4 rekommenderas det att använda den andra tråden. Där måste spoilertaggar användas om man avslöjar saker från ett avsnitt innan det har sänts på TV4.