2022-10-18, 13:26
Medlem
Ratads avatar
Är det grejen att de är på offentlig plats? Exhibitionistläggning? Om inte borde väl någon med mycket rosa pengar kunna bygga sig en egen bastu där random snubbar kan få sig lite apkoppor?
Citera
2022-10-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Homosexuella män brukar väll ha pengar, de kan väll öppna sitt eget bad där de kan göra sin grej.
// Det låter vettigt så kam de "go all in" utan att störa någon annan.
Citera
2022-10-18, 13:46
Medlem
ShotsFireds avatar
Detta kommer bara gynna skinkrytteriet.
Snart inväntas en obligatorisk kurs i genusvetenskap för alla anställda. Om skolelever ska tvingas titta på när bögar ruskar tupp så hoppas jag att nån knuffar dem i bastuaggregatet. Man ska inte ha sex inför barn.
Citera
2022-10-18, 13:56
Medlem
Bara kika på Netflix senaste bögserie Jeffrey Dahmer för att se vilken typ av människor bögarna faktiskt är.
Citera
2022-10-18, 13:58
Medlem
bolllers avatar
Nej men fy fan så vidrigt med bögar, nu har de spårat ur ännu mer. De klarar vi oss gott utan.
Citera
2022-10-18, 14:01
Medlem
Det är dags för lite Lucky Holes o en macheteman utanför
Citera
2022-10-18, 14:01
Medlem
sliskets avatar
Föreslår att vi river hela bastuflygeln Fyrishovsbadet och grundligt bränner rivnings materialet och förpassar dessa bögar över riksgränsen.
Citera
2022-10-18, 14:28
Medlem
Pengabingens avatar
Nu har jag läst hela tråden, kort och gott så kan det väl inte vara så att man automatiskt är pedofil om man är en bög? Att utföra sexuella handlingar på badhus är bara perversa jävlar som håller på med. Punkt bög eller ej
Citera
2022-10-18, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
När man är avslappnad i relaxen händer det lätt att man får resning. Det är ingenting som andra besökare ska reagera negativt på.

Citat:
Ja? Det är en vanlig kroppslig reaktion när man slappnar av.

Nej det är det inte alls. Jag har varit på många nudiststränder i Europa och aldrig ens sett någon med stånd, inte heller på gaystränder som man ibland måste passera för att ta sig till hetero-stränderna. Har knappt ens sett det på swingersklubbar mer än när folk har sex, så det är lögn och förbannad dikt.

Och jo ett offentligt stånd på plats icke avsedd för detta, är ett övergrepp mot människor som inte vill bli påtvingade sådant. Dessa bögar bör hålla sig till bögklubbar, eller hyra badhuset privat.
Citera
2022-10-18, 15:10
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Bara att se hur de beter sig i Pride-tåget.

- Utför samlagsställningar framför småbarn.
- Springer runt med dildos framför småbarn.
- Tvingar sina egna barn att klä ut sig i sexuellt utmanande klänningar
- Arrangerar "kyss-lekar" mellan barn-barn och vuxna-barn
- Pride-tåget har BDSM-del där barn och vuxna går med piskor och läderkläder

Att idka sex och onanera publikt i badhus är inget de drar sig för.

Finns till och med akademiska uppsatser som beskriver hur homosexuella härjar runt sexuellt i badhus och raggar på småpojkar:

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:743846/FULLTEXT01.pdf
https://lambdanordica.org/index.php/lambdanordica/article/download/8/9/
https://hallwylskamuseet.se/pa-gang/utstallningar/bogar-motesplatser-i-en-forbjuden-tid/

Jag har inget emot bögar men det har gått för långt nu ja!
Det finns t.o.m förnuftiga bögar som tar avstånd från dessa galenskaper men jag är mest för förvånad över föräldrar som åker in till stan och sätter en pride-flagga i ungens näve och tror att det är en "folkfest".
Hur tänker dom? "Kärlek"?
Va fn har det blivit för fel på folk?
Citera
2022-10-18, 15:16
Medlem
Citat:
När man är avslappnad i relaxen händer det lätt att man får resning. Det är ingenting som andra besökare ska reagera negativt på.

Det är det visst det är inget normalt att få stånd i/på relaxen eller i duschen bland barn och vuxna . Sen om du och dina sexuellt kverulanta likar tycker det är normalt är en annan sak men jag kan då upplysa dig om att nej det är inte det.
Citera
2022-10-18, 15:30
Medlem
farbror Svens avatar
Vidrigt. Helt fel ställe. Tiderna har förändrats. Att vara homosexuellt idag och ragga är något annat än för ca 30-40 år sedan. Detta är något som RFSL borde ta tag i och inte kasta hela ansvaret på badvakter och badgäster. Att en 35-årig bög måste ragga på ett bad idag är inte ett normalt beteende.

Jag minns Fyrishov på 90-talet. Där fanns bastugubbarna varje morgon, knappast någon bögklubb.

Synd för Fyris. Det är ett fint bad men nu känns det jävligt äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in