Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Jo storyn är kvar, på "exonphbarb", lades upp för sju timmar sedan. Tror Nessa känner sig utnyttjad faktiskt. Gett allt stöd hon kan typ, och det lär kännas lite falskt när Alva inte menade allt hon sagt. Hon tog tillbaka honom utan att ens tänka en halv dag.
Aha, varför finns det så många "exonph" konton? Är det något försök till att driva olika nyheter på olika konton eller något?
-Kunde tyvärr inte se någon story, kanske pga att kontot är "privat"? Varför har man privat konto om man har 153.000 följare?
Kan du ladda upp en printscreen på det möjligtvis?
Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
De har inte gått ut med något. Men Nessa kan man lita på. Hon tar reda på fakta och har ju stått Alva nära under uppbrottet. Och att hon spoilar dem såhär visar hur arg hon är på Alva..
Videon lär spelas in idag. Snart ser vi att hans kanal byter namn igen tillbaka till Alex & Alva. Strax efter kommer videon. Tänker inte ens kolla. Avföljer allt med Alva också.
Haha, jag kommer förmodligen kolla in videon om jag ska vara ärlig, vill höra vilka lögner och bortförklaringar dom kommer med den här gången. Däremot har jag aldrig prenumererat eller följt någon av dom på någon plattform och så kommer det förbli, synd bara att jag måste ge dem en visning.
Det kommer garanterat sluta i flammor alltihopa, dom är så uppmärksamhetskåta att dom bränner alla runtomrking sig, det är bara en tidsfråga innan skiten träffar fläkten.