2022-10-18, 15:50
Medlem
sonofnatures avatar
Vilken tid kommer videon med paret ?
Citera
2022-10-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Vilken tid kommer videon med paret ?
Dem har nog inte ens börjat spela in videon ..
Citera
2022-10-18, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
De har inte gått ut med något. Men Nessa kan man lita på. Hon tar reda på fakta och har ju stått Alva nära under uppbrottet. Och att hon spoilar dem såhär visar hur arg hon är på Alva..
Videon lär spelas in idag. Snart ser vi att hans kanal byter namn igen tillbaka till Alex & Alva. Strax efter kommer videon. Tänker inte ens kolla. Avföljer allt med Alva också.
Nä, jag kommer iheller inte kolla. Det räcker nu, det är bara för mycket. Egoister, dem driver med folk till höger och vänster. Tänker bara på sig själv.
Hoppas den här killen alla snackar om, får tag i Alex. Då slipper vi kanske se något mer alls av honom i flödet !
Citera
2022-10-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nä, det är sant. Alva sprutbajsade ner hela stugan. Hon har haft magproblem länge.

De flesta som känner Alex & Alva irl vet om detta.

Men sluta 😁 Det är väl självklart att Alva skulle städa undan efter sig, om hon bajsade ner svärmors stuga.
Citera
2022-10-18, 16:23
Medlem
Citat:
Jo storyn är kvar, på "exonphbarb", lades upp för sju timmar sedan. Tror Nessa känner sig utnyttjad faktiskt. Gett allt stöd hon kan typ, och det lär kännas lite falskt när Alva inte menade allt hon sagt. Hon tog tillbaka honom utan att ens tänka en halv dag.

Aha, varför finns det så många "exonph" konton? Är det något försök till att driva olika nyheter på olika konton eller något?
-Kunde tyvärr inte se någon story, kanske pga att kontot är "privat"? Varför har man privat konto om man har 153.000 följare?

Kan du ladda upp en printscreen på det möjligtvis?

Citat:
De har inte gått ut med något. Men Nessa kan man lita på. Hon tar reda på fakta och har ju stått Alva nära under uppbrottet. Och att hon spoilar dem såhär visar hur arg hon är på Alva..
Videon lär spelas in idag. Snart ser vi att hans kanal byter namn igen tillbaka till Alex & Alva. Strax efter kommer videon. Tänker inte ens kolla. Avföljer allt med Alva också.

Haha, jag kommer förmodligen kolla in videon om jag ska vara ärlig, vill höra vilka lögner och bortförklaringar dom kommer med den här gången. Däremot har jag aldrig prenumererat eller följt någon av dom på någon plattform och så kommer det förbli, synd bara att jag måste ge dem en visning.

Det kommer garanterat sluta i flammor alltihopa, dom är så uppmärksamhetskåta att dom bränner alla runtomrking sig, det är bara en tidsfråga innan skiten träffar fläkten.
Citera
2022-10-18, 16:32
Medlem
MrsLibras avatar
Alex om hur det absolut inte kommer bli dem två igen. Från 01:30. Så får vi se honom äta sina ord snart då. Han älskar ju inte henne ens, sa han ju också...

https://youtu.be/is9abI4hGTg
Citera
2022-10-18, 16:38
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polymoth
Aha, varför finns det så många "exonph" konton? Är det något försök till att driva olika nyheter på olika konton eller något?
-Kunde tyvärr inte se någon story, kanske pga att kontot är "privat"? Varför har man privat konto om man har 153.000 följare?

Kan du ladda upp en printscreen på det möjligtvis?

Haha, jag kommer förmodligen kolla in videon om jag ska vara ärlig, vill höra vilka lögner och bortförklaringar dom kommer med den här gången. Däremot har jag aldrig prenumererat eller följt någon av dom på någon plattform och så kommer det förbli, synd bara att jag måste ge dem en visning.

Det kommer garanterat sluta i flammor alltihopa, dom är så uppmärksamhetskåta att dom bränner alla runtomrking sig, det är bara en tidsfråga innan skiten träffar fläkten.

Vet ej hur man gör det. Men Clueenews har öppen profil och har lagt upp hennes story också, så du kan se bilden där
Och ja exonphbarb är låst, för att man ska trycka följ skulle jag tro (Hon har en del olika konton, något heter exonphspoiler typ också, men på den som jag nämnt är allt med)
Citera
2022-10-18, 16:58
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Men sluta 😁 Det är väl självklart att Alva skulle städa undan efter sig, om hon bajsade ner svärmors stuga.

Det stämmer. Alex mamma fick hyra in städare med gasmask för det var så sjukt vidrigt

Finns dessutom bevis bak i tråden ungefär när det hände.
Citera
2022-10-18, 17:01
Medlem
Citat:
Jo storyn är kvar, på "exonphbarb", lades upp för sju timmar sedan. Tror Nessa känner sig utnyttjad faktiskt. Gett allt stöd hon kan typ, och det lär kännas lite falskt när Alva inte menade allt hon sagt. Hon tog tillbaka honom utan att ens tänka en halv dag.
Sen ska vi inte glömma dialogiskt intervjun. Där Alva gav kärleksförklaring på kärleksförklaring till Alex! Allt i sitt liv förknippa hon med honom, alla frågor styrde hon så det slutade med att hon fick svara om honom. Det va helt otroligt. Inte lönt hon va där, allt handlade om Alex!
Citera
2022-10-18, 17:04
Medlem
Nu la alex upp på story att han vill möta black ghost och ”köra” men att ghost duckar honom.
Citera
2022-10-18, 17:08
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Nu la alex upp på story att han vill möta black ghost och ”köra” men att ghost duckar honom.

Ghost la upp en story för några timmar sedan där han menar att Alex duckar honom. Komiskt
Citera
2022-10-18, 17:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Att luffaren hade skulder fattade man ju men inte att det var såhär illa.

Borde man inte betala sina skulder före man köper falska hugo boss kläder?

http://www.laddy.se/visa-bild/1797/

Bonus:

https://youtube.com/shorts/Zo8eD0UxKM8?feature=share&utm_source=EKLEiJECCKjOm KnC5IiRIQ

Alva ser så stolt ut, trasiga gatubarn båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in