Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Så exonphspoiler talar i princip om för oss nu att allt va uppgjort?!! Det är så jag uppfattar hennes story iaf, där hon uppmanar att vi inte ska kolla på en video som snart kommer ut från influencers som är tillsammans igen. Och hon fortsätter skriva i nästa story hur trött hon är på falska influencers!
Tro fan det, då hon suttit stöttande i telefon med Alva, som blåst henne rakt av då!
Fyfan TITTA INTE!! Stämmer detta så är ju framförallt Alva ondskan själv och psykopaten bakom. Som fått en hel jävla massa stöd utifrån och bara tagit emot! Spyr
Jag tror inte de fejkat uppbrottet, det var han för nerknarkad för. Men ja jag tror exonph blir skapligt matt på att ha suttit och stöttat Alva så enormt, bara för att se henne ta tillbaka aset utan att blinka.
Hoppas Nic*le kan gå ut med lite snaskig info nu då.
Så himla förnedrande allt är för Alva, men hon fattar inte det själv utan sitter och köper Alex ord om henne. Nu har hon väl tvingats lova honom att hon ska förändra sig och kämpa bättre med sin hygien och ärlighet. Klassisk jävla narcissism

Vi var många som såg det komma dock... Har man väl sett eller upplevt en sådan relation själv så märker man andra som lever i det på en gång.
Alva du gör bort dig, nu tappade du mitt stöd. Du vet vad han går för nu. Du har i princip precis accepterat att han får fortsätta misshandla dig. Han behöver dig nu för sin kanal plus att Ni*ole inte tog hans skit. Annars hade han varit kvar där. Make no mistake.