Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Vet du om hans lägenhet är avspärrad, där han har sin folkbokföringsadress?

Ingen aning, jag bor i Kramfors
Citera
2022-10-18, 16:55
Medlem
Fibonaccitals avatar
Jag undrar hur det går för A.K:s hund nu när han inte är hemma.

En ROTTWEILER 2008-04-22 (14 år).
Citera
2022-10-18, 17:00
Medlem
Finns det någon bild på slisk-Allan med surkuken för oss som inte har Facebook?
Citera
2022-10-18, 17:01
Medlem
Funderar lite kring bilen som använts. Vittne sa att bilen som L plockades upp med var en silverfärgad pickup. Troligen en Toyota eller Ford.
Mgm jobbar väl för kommunen eller Samhall och har kanske tillgång till bil ?

Kommunbilar brukar väl var vita? Hur som helst så äger Timrå kommun bla 21 st lätta lastbilar och 77 personbilar. Kanske finns där en grå pickup eller lätt lastbil och som mgm haft tillgång till?

https://upplysningar.syna.se/foretag...5/timra-kommun
Senast redigerad av Tavelramskrok 2022-10-18 kl. 17:06.
Citera
2022-10-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Funderar lite kring bilen som använts. Vittne sa att bilen som L plockades upp med var en silverfärgad pickup. Troligen en Toyota eller Ford.
Mgm jobbar väl för kommunen eller Samhall och borde då ha tillgång till bil ?

Kommunbilar brukar väl var vita? Hur som helst så äger Timrå kommun bla 21 st lätta lastbilar och 77 personbilar. Kanske finns där en grå pickup eller lätt lastbil och som mgm haft tillgång till?

https://upplysningar.syna.se/foretag...5/timra-kommun

arbetar du inom samhall, så används deras bilar enbart i "schemalagda" arbeten..
alltså 07-16 ... om han nu inte skulle vara en form av ledare.. då har dom förmånsbil.
Citera
2022-10-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Reagera på att dom gjort fynd på flera olika platser.
Då undrar man har MGM placerat ut fynden lite här och där eller va sjutton har hänt?

Ja fan man undrar ju om hon ändå inte är styckad, tänker om han har dödat henne med kniv/hammare på en plats och styckat på en annan plats sedan har man funnit mänsklig vävnad på tex såg/tigersåg/motorsåg. Tja till å med vedklyv/kap är ju möjlig som verktyg och ved har han bevisligen sysslat med som jag förstår vid stugan då han kapat sina fingrar.
Citera
2022-10-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital

Allan har ingen hund.
Citera
2022-10-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital

Passa dig för att undra de. Jag blev kallad för dum i huvet som undrade om han hade hund å vad som hände med den. Näemen han ha ju barn så kanske barnen med ex sambo har den? Om den ens lever el om han ens har ngn
Senast redigerad av kalabalik13 2022-10-18 kl. 17:31.
Citera
2022-10-18, 17:13
Medlem
Inte hunnit kolla om det tagits upp nyligen, men varför gör inte MP en sökinsats?
Citera
2022-10-18, 17:14
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarrozzia
Allan har ingen hund.

Jo enligt Ratsit

Hundar på adressen | 1 st
Ras
ROTTWEILER
Uppdaterad 2022-08-29. Vi uppdaterar hunduppgifter var tredje månad och visar endast hundar med chipnummer.
Citera
2022-10-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
arbetar du inom samhall, så används deras bilar enbart i "schemalagda" arbeten..
alltså 07-16 ... om han nu inte skulle vara en form av ledare.. då har dom förmånsbil.

Ja nu vet ju inte jag vad han arbetar med. Kommunen äger ju en hel del bilar och Samhall har väl sina egna bilar antar jag. Detta var bara en tanke som slog mig att han kunde ha tillgång till bil via arbetet.
Men oavsett så finns det nog ett kontrollsystem som gör att bilar inte kan användas hur som helst.

I Hemtjänsten som inte härmed fallet att göra. Har det i flera kommuner framkommit att körkortslösa förare har använt sig av hemtjänstens bilar i tjänst. Så hur det står till med kontrollen kan man kanske fråga sig.
Citera
2022-10-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zarrozzia
Allan har ingen hund.
En rottweiler är registrerad på hans folkbokföringsadress iaf. Men är kanske avliden. Är en gammal hund ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in