2022-10-18, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Och stöd vill man ha av de som orsakat ens trauma? Hör du inte hur toxiskt det låter?
Nej klart de inte vill ha förövarnas stöd dummer. Tsk tsk tsk.
Citera
2022-10-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nej klart de inte vill ha förövarnas stöd dummer. Tsk tsk tsk.

Vilka förövare?
Citera
2022-10-18, 02:59
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Hon bodde ju i en bil och hennes barn omhändertogs för länge sedan av sociala myndigheterna. Så det du skriver är inte plausibelt.

Jag väntar bara på att Helan skall bli av av med sin bostadsrätt. Han har ju Dumpens adress där. Förmodar att BRF inte är speciellt lyckliga över det.

En bostadsrätt intill Korsvägen, Liseberg, den är värd sina miljoner, min undrar är då hur Putte hamnar i domstol gentemot Swedbank för dryga 100', sen att han måste delbetala den skulden under flera år efter att dom fallit?

Det känns utan tvekan som att både Sara och Putte kan vara i stora behov av att det plingas i telefonen.

Vad händer om Dumpen får ett 90-konto, lämnar Putte skutan då?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-18 kl. 03:09.
Citera
2022-10-18, 03:09
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
En bostadsrätt intill Korsvägen, Liseberg, den är värd sina miljoner, min undrar är då hur Putte hamnar i domstol gentemot Swedbank för dryga 100', sen att han måste delbetala den skulden under flera år efter att dom fallit?

Varför har inte Swedbank gått vidare med inkasso, kronofogden och begärt utmätning. Är en enkel process
Citera
2022-10-18, 03:12
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Varför har inte Swedbank gått vidare med inkasso, kronofogden och begärt utmätning. Är en enkel process

Puttes dom fanns tidigare i tråden tillsammans med Saras dryga trettiotalet domar.
Citera
2022-10-18, 04:52
Medlem
Relentlesslys avatar
Nu har dom lagt ut senaste snubben på Instagram, vem vill se det?

100% säkert att dom bryter mot det här:

https://help.instagram.com/581066165581870

https://www.instagram.com/about/legal/terms/before-january-19-2013/

Skall leta upp lite mer senare idag.

”We may, but have no obligation to, remove Content and accounts containing Content that we determine in our sole discretion are unlawful, offensive, threatening, libelous, defamatory, obscene or otherwise objectionable or violates any party's intellectual property or these Terms of Use”

Voilà,
https://help.instagram.com/contact/188391886430254
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 05:03.
Citera
2022-10-18, 05:12
Medlem
Citat:
Och den sista idioten är inte född än: Inte så att jag skall ge mig själv ryggdunkningar. Men men jag är betydligt smartare än er hjon här. Vet exakt hur Dumpen skall stängas ned.

Jo bevisligen
Citera
2022-10-18, 05:17
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Jo bevisligen
Rom byggdes inte på en dag. Tar lite tid och engagemang från dom som har drabbats (självförvållat till stor del) men det ursäktar inte förfaringssättet.
Citera
2022-10-18, 07:57
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Napp nr #158
https://dumpen.se/2022/10/17/maratonmasturbatoren-158/

Det säger väl en del om kvaliteten på den här tråden när man får vada genom högar av irrelevant skit för att hitta detta inlägg, och att sedan knappt någon brytt sig om att kommentera det, för att alla är upptagna med att svara på den irrelevanta skiten.

Jag tycker att det var en bra konfrontation. Vikarien är bättre än Sara, helt klart.

Nåväl, vem är han? Häng ut!
Citera
2022-10-18, 08:02
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det säger väl en del om kvaliteten på den här tråden när man får vada genom högar av irrelevant skit för att hitta detta inlägg, och att sedan knappt någon brytt sig om att kommentera det, för att alla är upptagna med att svara på den irrelevanta skiten.

Jag tycker att det var en bra konfrontation. Vikarien är bättre än Sara, helt klart.

Hon är helt bäng. Värre än Halvan. Terapeut, my ass
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 08:10.
Citera
2022-10-18, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan

Han från Lund blir svår att identifiera. Tror inte dumpen själva har namn på honom.

Om dom inte var nere i garaget och såg hans bil.

Snygg hårfärgning på honom förresten.
Citera
2022-10-18, 08:27
Medlem
goofers avatar
Saxat från dumpens facebook..

"Vi har dessutom satt upp ett vitt arkiv. Arkivet innehåller en lista på namn som kommer att ta över Dumpen om någonting skulle hända oss"

Har inte följt dumpen på ett tag men detta livade upp morgonen.

Tack för skrattet "dumpen"

Ett vitt arkiv är upprättat, va fan tror de att de är på nivå med statsöverhuvud?
Storhetsvansinne delux.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in