2022-10-14, 02:16
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Hahahahaha. Dina dagar är räknade. Snart är de din tur
Nä, jag knullar endast MILFs. Har Carte Blanche.
Snygga, inte crack-horor som Sara
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 02:48.
Citera
2022-10-14, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Sorry, exakt när blev Dumpen ett jobb? Förtydliga tack. Något du vill ha på din CV? Nä tror inte det. Varför i hela fridens namn skulle jag presentera mig. Jag sitter bara på läktaren och iakttar shitshowen

Ja du sitter på läktaren.
Citera
2022-10-14, 02:26
Medlem
Den senaste badtunna-gäddan i den blå bilen har i alla fall rekordet i att ha kvar sin Facebook efter publicering på Dumpen.se.

Kommentarerna rasar in där.

Är han inspärrad på psyk?

Har han tagit sig av daga?

Stackars familj och vänner.
Citera
2022-10-14, 02:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Ja du sitter på läktaren.
Och den sista idioten är inte född än: Inte så att jag skall ge mig själv ryggdunkningar. Men men jag är betydligt smartare än er hjon här. Vet exakt hur Dumpen skall stängas ned.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 02:39.
Citera
2022-10-14, 02:33
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Gädda 156 - kul att det kommer förbi en entusiastisk kille i slutet av videon som man hör berömma Dumpen och fråga peddot vad han håller på med. Dumpen håller verkligen på att bli en känd organisation.

Så lätt var det att lura dig. Naturligtvis känner de varandra och det hela är uppgjort.
Citera
2022-10-14, 02:58
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Så lätt var det att lura dig. Naturligtvis känner de varandra och det hela är uppgjort.
Nä. nu skojar du, hela världen känner till Dumpen och deras professionella team, deras organisation. "host" "host".
Varför ifrågasätter du deras impact? Dom är rain-makers
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 03:01.
Citera
2022-10-14, 03:14
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Nä nu skojar du, hela världen känner till Dumpen och deras professionela team, deras orgaganisation. "host" "host".
Varför ifrågasätter du deras impact?

För att det är ett välkänt tillvägagångssätt inom film för att underbygga storyn. Någon ”råkar” komma förbi, förstår direkt vad det handlar om och berömmer eller agerar på annat önskvärt sätt. Lite väl genomskinligt av Dumpen, men det är helt i deras anda.

Har dom förresten tagit bort sin direktlina från tiktok där dom fiskar minderåriga till hemsidan? Nää, tänkte väl det.
Citera
2022-10-14, 03:20
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
För att det är ett välkänt tillvägagångssätt inom film för att underbygga storyn. Någon ”råkar” komma förbi, förstår direkt vad det handlar om och berömmer eller agerar på annat önskvärt sätt. Lite väl genomskinligt av Dumpen, men det är helt i deras anda.

Har dom förresten tagit bort sin direktlina från tiktok där dom fiskar minderåriga till hemsidan? Nää, tänkte väl det.

Asså, nu får du skärpa dig. Menar du att Dumpen är oseriösa? Get real. En avdankad höjdhoppare och en meth-hora, garanterar väl allt, eller?
Citera
2022-10-14, 03:36
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Asså, nu får du skärpa dig. Menar du att Dumpen är oseriösa? Get real.

Nää, inte oseriösa direkt. Dom gör absolut ett seriöst jobb med att hylla sig själva, krossa familjer, tipsa minderåriga hur man knarkar/raggar gubbar osv.

Patriks svamp i underlivet kanske inte hör hit, men den bjuder jag på.
https://m.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c
Citera
2022-10-14, 03:59
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Snubben är helt efterbliven.

Nu ska du inte vara sådan. Patrik är i alla fall en hejare på att ljuga, det ligger i DNAt, inte alla som har den förmågan.
Citat:
Patrik Sjöberg, 56, har dömts för det brott han hela tiden nekat till. Som han sa till Göteborgs-Posten förra året:

– Är man från Västra Frölunda så är man alltid oskyldig, det ligger i vårt DNA. Det är en överlevnadsprincip. Man erkänner bara det man är tvungen att göra.
https://www.svenskdam.se/noje/patrik-sjoberg-jagad-i-over-ett-ar-for-brottet-nu-berattar-han/7734517
Citera
2022-10-14, 04:56
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Verkligheten tränger sig på. Kuratorgäddan är inget undantag.

Hur ser din analys ut rörande den senaste storljugande badtunne-gäddan vilken ville mysa med en 14-åring?

Jag är förvånad över att den gäddan fortfarande flashar sig och sin familj på sociala medier.

Teorier?
Inspirerad av Timell verkar han vara. Påminner lite utseendemässigt om honom också. Samma typ av brushuvud som tänjer på en och annan flirtgräns. Och nu vet hela landet hur våldtäktsbadtunnan ser ut. Får han plats med den i nya lägenheten tro, när han blivit utslängd av frugan? Rent intellektuellt en veritabel nolla som det ändå glädjer mig kommer behöva sälja båtarna nu när det börjar blåsa på hemmaplan.

Långtradarchaffis? Ingen skräll direkt. Men bådar gott för att han ska bli av med inkomsten. Eget åkeri? Konkurs. Anställd? Avskedad. Det blir förtidspension om några år och de enda båtarna han kommer vara kapten över är de han ritar ut i Sänka skepp. Någon PRO-mästare blir han dock knappast med det strategiska tänkandet. Han får sitta och muttra som Gunvald och sukta efter Marja-Leenas fläskiga sköte när hon baddar gammelpungen på honom med tvättlappar (norska: vaskelapper) och parfymfri intimtvål.

"Det är ju för fan bom varenda gång. Har inte du satt ut några jävla båtar?"

*PRO = Pensionärernas riksorganisation. (Om det undkommit någon.)
Senast redigerad av Lysturken 2022-10-14 kl. 05:03.
Citera
2022-10-14, 05:54
Medlem
Dylans avatar
Samma bild på Pinterest-kontot som han skickade i chatten: https://www.pinterest.com/(för- & efternamn som ett ord)

Instagram-kontot är privat, men där figurerar han på bild tagen av sambon med sin son (?): https://www.instagram.com/(för- & efternamn med punkt emellan)

Han var igår den andra mest eftersökta i hela Sverige på Ratsit! -> https://www.ratsit.se/info/omtalade/mest-eftersokta-igar/
Senast redigerad av Dylan 2022-10-14 kl. 05:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in