2022-10-17, 21:53
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Jag antar det är för en del som står där är information i utredning angående mordet och får inte komma ut

Fast det konstiga med det är att då brukar – enligt min erfarenhet – först typ hela FUP vara belagd med sekretess. Så får man begära den sekretessprövad hos TR, varvid någon maskar allt som ska vara under sekretess, och så får man ut FUP sedan men med vissa saker maskade. Så KAN det väl iof ha gått till även här, men känns inte så rimligt.

Ja, du har rätt i att en anledning skulle kunna vara material som man inte vill röja för att det är aktuellt i andra mål. MEN, Ariana är väl inte misstänkt i Shahin-mordet, så därför tycker jag också det är konstigt med hänsyn taget till det, alltså varför skulle just hennes foton vara maskade? Jaja, som sagt, får väl se vad TR svarar på det i morgon.
Citera
2022-10-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diehard212
Har du ens läst? Han golar ju indirekt vem dom tror klippte sh@hin? Dom har censurerat det med svart men en idiot fattar vad som står.

Dom pratar om incidenten utanför växlingens kontoret ALLA vet vad hon skrek till sh@hins vänner, varför ens ta upp det på ett polisförhör om du inte indirekt vill gola? Snälla läs och kom tillbaka så kan vi diskutera din golarfarsa

Vad säger han exakt i förhöret? Vad är det du tolkar som indirekt golning?

Gola ner vem som ligger bakom Shahinshas mord? När det är stor sannolikhet att han själv var goaren. -enligt kamerorna från emporia så var M@rdin med shainsha på emporia när mordet begicks! Så han kanske säger vad som helst i förhör för att inte själv hamna som delaktig i mordutredningen !

Och ska man vara petig, så kan även folk kalla alla som skriver på flashback för indirekta golare, eftersom allt man skriver här läser ju utredarna. Så kasta inte sten i ett glashus!!
Citera
2022-10-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Från hennes insta: https://anonfiles.com/ZfD3g3Dey2/Sk_rmavbild_2022-10-17_kl._21.54.35_png

Det där är inte Ariana hahahahah det är fan Tilda goarens fru🤣🤣
Citera
2022-10-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Nästan alltid när polisen maskerar innehåll i dokument är det för att de ska användas i en annan utredning som inte är färdig, kanske har hon nåt märke i ansiktet som är viktigt för ett annat mål?
Hon var maskerad på samtliga bilder. Bilder från hennes kamera rulle, bilder på övervakningskameran där man bara kunde se hennes profil. Bilderna från övervakningskameran var för övrigt väldogt dåligt upplösta och EJ närbilder. SÅ, detta verkar EJ vara fallet. Mapping har jue frågat tingsrätten varför man valt att maska hennes bilder. Blir inressant att få veta svaret varför man tagit det beslutet.
Citera
2022-10-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourr-kuken-ettes
Är det verkligen ingen som kan lägga ut en bild på Ariana Amiri? Hon låter som värsta gangsterbruden med mustasch och hår och under armarna eller r hon egentligen en söt liten flicka i niqab?
Hon är kort som fan, smal nästan tanig. Långt svart hår. Stora påsar alltid under hennes nästan helt svart ögon! Går alltid runt i leggings. För ngr år sen tyckte jag hon va riktigt fin faktiskt ( i hemlighet ) Men nu när jag träffa henne på begravningen, fyfan vilket ras. Lik blek också. Trammen har satt sina spår duktigt!
Citera
2022-10-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baragissa

Gola ner vem som ligger bakom Shahinshas mord? När det är stor sannolikhet att han själv var goaren. -enligt kamerorna från emporia så var M@rdin med shainsha på emporia när mordet begicks! Så han kanske säger vad som helst i förhör för att inte själv hamna som delaktig i mordutredningen !

Och ska man vara petig, så kan även folk kalla alla som skriver på flashback för indirekta golare, eftersom allt man skriver här läser ju utredarna. Så kasta inte sten i ett glashus!!
Så du tror att polisen ska sitta å få sin info från Flashback ? Hur gammal är du ?
Citera
2022-10-18, 00:21
Medlem
Citat:
Nä precis, det känns märkligt, vilken jävla soppa det blivit av allt detta i Malmö. Vems sida står Mardin EGENTLIGEN på?!
Jag tror att m*rdin är en ren pengakåt get. Han ställer sig där de finns pengar. Enkelt.
Citera
2022-10-18, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baragissa

Tror du att polisen kan använda Flashback som källa på en rättegång? Då hade många mord blivit lösta om det vore så enkelt men när en aktiv? Kriminell person väljer o sitta på förhör o berättar att arian@ ropade ”jag vet att ni ligger bakom min brors död” då är det faktiskt en indirekt golning
Citera
2022-10-18, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hon är kort som fan, smal nästan tanig. Långt svart hår. Stora påsar alltid under hennes nästan helt svart ögon! Går alltid runt i leggings. För ngr år sen tyckte jag hon va riktigt fin faktiskt ( i hemlighet ) Men nu när jag träffa henne på begravningen, fyfan vilket ras. Lik blek också. Trammen har satt sina spår duktigt!

Kanske inte så konstigt att hon såg risig ut på sin brors begravning?
Citera
2022-10-18, 09:23
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hon var maskerad på samtliga bilder. Bilder från hennes kamera rulle, bilder på övervakningskameran där man bara kunde se hennes profil. Bilderna från övervakningskameran var för övrigt väldogt dåligt upplösta och EJ närbilder. SÅ, detta verkar EJ vara fallet. Mapping har jue frågat tingsrätten varför man valt att maska hennes bilder. Blir inressant att få veta svaret varför man tagit det beslutet.

Enligt TR omfattas FUP inte sekretess, och det framgår också i dagboksbladet. Så, jag har mailat Malmös åklagarmyndighet och ställt frågan vem som kan svara på varför fotona är maskade. Får se vad de svarar, det stör mig nåt djävulskt att någon bara hittat på att fotona ska maskas i just detta fall när INGA foton maskas i FUPar som rör mord och andra mycket grövre brott.
Citera
2022-10-18, 09:41
Medlem
Citat:
Enligt TR omfattas FUP inte sekretess, och det framgår också i dagboksbladet. Så, jag har mailat Malmös åklagarmyndighet och ställt frågan vem som kan svara på varför fotona är maskade. Får se vad de svarar, det stör mig nåt djävulskt att någon bara hittat på att fotona ska maskas i just detta fall när INGA foton maskas i FUPar som rör mord och andra mycket grövre brott.
HAHAHA. Grym äru!!! JA, man har ju tidigare läst fuppar där man tillomed fått se avlidna kroppar, utan några problem. Men man anser att arianas ansikte ska vara hemligt
Nej kan ej släppa det dära.
Citera
2022-10-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Kanske inte så konstigt att hon såg risig ut på sin brors begravning?
Jag menar inte risig för dagen. Risig från månader av missbruk som sätter sig på utseende och kropp!
Dock blev det jävligt tillgjort och skådespeleri på begravningen! På sittningen efter var det inga tårar och hon var uppstyrd igen ! Log, skämta och servera mat!
Läskig människa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in