2022-10-17, 18:15
Medlem
Vad fanken är detta för tillvägasätt att förhöra någon? HAHAHA. Känns EJ så passade?

Med all respekt-Du är en liten söt tjej och utgör inte ett jättehot så jag tänker- vad är det som gör att han vill larma polisen?
Citera
2022-10-17, 19:07
Medlem
thebyebyemans avatar
När kommer FUP?
Citera
2022-10-17, 19:09
Medlem
Snart kanske Ariana har gjort sig förtjänt av egen tråd? Eller är detta "sista stöten", eller försök till?
Citera
2022-10-17, 19:15
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diehard212
M@rdin är ju en golare rakt av?
Ja, jag fattar inte varför han inte håller käften i förhören?
Citera
2022-10-17, 19:45
Medlem
Citat:
M@rdin är ju en golare rakt av?

Skriv inte massa strunt prat, lägg fram förundersökning där han ”golar” han är mycket, men han är inte en snitch.
Citera
2022-10-17, 20:46
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Wow grymt. Dela gärna svaret. Vore intressant att veta vad meningen med att dölja just hennes ansikte är. Medans folk som har skyddad ID, blir av med det när man Återfaller i brott. Folk som har pris på huvudet blir blottade på fup. Men adriana ska censureras. Kan ej köpa det sorry
Nästan alltid när polisen maskerar innehåll i dokument är det för att de ska användas i en annan utredning som inte är färdig, kanske har hon nåt märke i ansiktet som är viktigt för ett annat mål?
Citera
2022-10-17, 21:02
Medlem
Är det verkligen ingen som kan lägga ut en bild på Ariana Amiri? Hon låter som värsta gangsterbruden med mustasch och hår och under armarna eller r hon egentligen en söt liten flicka i niqab?
Citera
2022-10-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Ja, det är en väldigt bra fråga, jag reagerade på exakt samma sak när jag kolla FUP.

Jag antar det är för en del som står där är information i utredning angående mordet och får inte komma ut
Citera
2022-10-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Skriv inte massa strunt prat, lägg fram förundersökning där han ”golar” han är mycket, men han är inte en snitch.

Har du ens läst? Han golar ju indirekt vem dom tror klippte sh@hin? Dom har censurerat det med svart men en idiot fattar vad som står.

Dom pratar om incidenten utanför växlingens kontoret ALLA vet vad hon skrek till sh@hins vänner, varför ens ta upp det på ett polisförhör om du inte indirekt vill gola? Snälla läs och kom tillbaka så kan vi diskutera din golarfarsa
Citera
2022-10-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Ja, jag fattar inte varför han inte håller käften i förhören?

Mm tänker samma som du min vän, det är nästan som att han vill folk ska åka in, inte ens hans flickvän prata så mycket o detaljera så mycket saker
Citera
2022-10-17, 21:51
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Mm tänker samma som du min vän, det är nästan som att han vill folk ska åka in, inte ens hans flickvän prata så mycket o detaljera så mycket saker

Nä precis, det känns märkligt, vilken jävla soppa det blivit av allt detta i Malmö. Vems sida står Mardin EGENTLIGEN på?!
Citera
2022-10-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourr-kuken-ettes
Är det verkligen ingen som kan lägga ut en bild på Ariana Amiri? Hon låter som värsta gangsterbruden med mustasch och hår och under armarna eller r hon egentligen en söt liten flicka i niqab?

Har för mig där finns bilder i denna FUP:
https://anonfiles.com/v66b50aend/Fazalkarim_Nasiri_pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in