Citat:
Ursprungligen postat av
StefanO12
Exakt. Att Israel ambassadör kör sitt vanliga judedravel kan med lätthet besvaras med "Cry me a river".
Vad jag har svårare att smälta är Åkessons fega reaktion. Han som partiledare kan fan i mig visa lite ryggrad och stå bakom sin partikollega i stället för att vika ner sig. Hans beteende bådar INTE gott inför framtiden. Och det är en framtid som kräver hårda nypor och ryggrad av stål. Har han inte det kan han ju lägga sig ner direkt och ge upp.
Nej, hon ska få sparken direkt, och Åkessons svar och SDs svar är exakt sådant som man kan förvänta sig från vuxna människor som vill sitta i en regering. SDs svar bådar gott för framtiden, och om SD har några problem så är det tvärtom att de förnekat att det finns Rebecka-typer inom SD. Men Rebecka avslöjade sig så tydligt att man inte längre kan förneka det.
Detta är bra för SD. Ett parti kan få göra misstag, genom att t.ex ta in politiker som visar sig vara olämpliga. Men det är krishanteringen som visar om partiet är vuxet eller inte.
Du representerar inte SD och jag föreslår att du byter parti. SD är ingenting för dig och som röstande på SD vill jag inte bli förknippad med dina åsikter som är barnsliga och naiva och har sitt ursprung i att du mår dåligt av någon anledning.