2022-10-15, 21:18
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Enligt källor ska ”Han heter kanske Bengt” försökt att ta livet av sig, ligger tydligen i respirator nu.
Ett äckel absolut men en av dom mindre "farliga" gäddorna Dumpen konfronterat, tycker han själv verka ganska ignorant men också oberörd och verka mest skaka på axlarna åt det hela. Stämmer det att han försökt ta livet av sig har skenet bedragit.

Men påtal om dom mindre "farliga" gäddorna så måste Lagangäddan ta priset, killen var utan överdrift halvt efterbliven och kunde knappt formulera en mening så vettefan om det ens var rätt å hänga ut honom. Hade väl t.o.m god man vilket säger en del om nivån kring denne individ.

Måste dock poängtera att jag är helt för det Dumpen sysslar med men det har en tendens att gå till överdrift.
Citera
2022-10-15, 21:26
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Är det så? Ja, men vart får du ifrån att det är klart att företag skänker till Dumpen? Du går på magkänsla, magiskt tänkande, astrologi?
Försökte leta på Dumpen, hittade inte så mycket, men här är ett exempel från i våras åtminstone. Ett lastbilsåkeri som "körde ihop lite pengar" och fick lite exponering med sitt företagsnamn på köpet.
https://dumpen.se/2022/04/02/stort-tack-till-fulltlass/
Citera
2022-10-15, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Hörde detta från en av hans grannar.

Har ingen anledning att misstro dig men lovar du att det är sant, scoutheder?
Citera
2022-10-15, 21:38
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpen hade något sommarprojekt där en terapeut named Stella skulle lära folket "trix". Redan där blir det skumt. Dock krävdes det swish för att täcka hens bränslekostnader vilket man är helt öppen med i artikeln. Finns på dumpen.se. Vet inte hur många mil Stella skulle behöva avverka men uppenbarligen swishades det för lite. Knappt så man vågar nämna det. Det lät så in i helvete bra men det sprack tyvärr.

Självklart undrar man vad det var för trix på gång? Har det med pengar att göra

Jag hittade posten på hemsidan nu, reagerade lite att det verkade så hemligt med dessa tips och trix, tänker att det hade varit lätt att göra ett inlägg på hemsidan så alla kunde ta del av dessa tips å trix.
Citera
2022-10-15, 21:41
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursäkta, men är inte scoutledare dom största förgriparna av barn? Dom och katolska präster.

Scoutheder, not so much
Citera
2022-10-15, 21:41
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:

Funderar också på om detta verkligen kan stämma? Kändes han inte väldigt obrydd vid konfrontationen? Hade inte blivit förvånad om det gällde han stjärtjakob eller vad han hette. Han som fick panik och hoppade ut genom nödutgången.
Citera
2022-10-15, 21:46
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Asså, brushan, ja fethajar att ni besitter ett överlägset intellekt och att hotet mot Dumpen intensifierats i samband med att antalet domedagslänkar eskalerat från åtta till tio. Kan ni vänligen delge hur ärendet gällande Dumpens förestående nedläggning fortskrider. Inquiring minds want to know.

Annars avgår Dumpen-tåget snart med alla gäddor ombord. Nästa stopp Gäddede och slutstation Finspång. Curryneger nr 1 är lokförare, curryneger nr 2 knuffar ut alla utan covidpass och du kan få sitta bak på ditt lilla CP-flak. Det finns ett extra CP-flak för Mineralvattnet, Ecofriendly, Human History och alla andra låtsaskompisar längst bak i tåget. När ni kommer fram ska ni få duscha i speciella läger.

Apropå CPn, kommer ni ihåg "Det är barnen som vill ha mig (napp igen)"?
https://dumpen.se/2022/03/25/det-ar-barnen-som-vill-ha-mig-napp-igen/
Var det inte han som trodde han var president för ett MC-gäng?

Detta inlägget gjorde min kväll 😊
Ja han cp’et var ju både president och dj. En riktigt vinstlott för landets alla kvinnor 😂
Citera
2022-10-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Ursäkta, men är inte scoutledare dom största förgriparna av barn? Dom och katolska präster.

Scoutheder, not so much

Ingen aning men det var Snygg-Sara som myntade uttrycket "Scoutheder" Bland det bästa jag hört på länge. Klockrent.
Citera
2022-10-15, 21:59
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Enligt ett inlägg på Dumpen har han sets i sin hemby där han kan ha bytt lås på sitt hus så att fru och barn inte har tillträde.
Länk?
Citat:
Det ryktas också om att vissa grupperingar skyddar aset.
Så ett eller flera gäng bestående av inavlade samer ställer sig alltså på den ultrasadistiske barnavåldtäktsmannens sida och skyddar honom? Eller vadå? Vad är det i sådana fall frågan om för jävla bottenskrap till människor? Sjuka i huvudet är en underdrift.
Senast redigerad av Eustache 2022-10-15 kl. 22:07.
Citera
2022-10-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Jag hittade posten på hemsidan nu, reagerade lite att det verkade så hemligt med dessa tips och trix, tänker att det hade varit lätt att göra ett inlägg på hemsidan så alla kunde ta del av dessa tips å trix.

Javisst och Dumplingarna har gjort sitt bästa för att tysta ner den misslyckade showen. Blev garanterat en ny gädda den kvällen för att mätta vargarna och koncentrera på annat
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-10-15 kl. 22:08.
Citera
2022-10-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Länk?
Så ett eller flera gäng bestående av inavlade samer ställer sig alltså på den ultrasadistiske barnavåldtäktsmannens sida och skyddar honom? Eller vadå? Vad är det i sådana fall frågan om för jävla bottenskrap till människor? Sjuka i huvudet är en underdrift.
Andas lugnt och fint nu, det här är bara trams och obekräftade uppgifter.
Citera
2022-10-15, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Detta inlägget gjorde min kväll 😊
Ja han cp’et var ju både president och dj. En riktigt vinstlott för landets alla kvinnor 😂
Tack för de värmande orden, jag skriver inlägg till glädjens värn och ära. Och för att häckla pedofilerna förstås.

Citat:
Vill verkligen veta vad Saras portfölj innehåller vid hemkomsten. Jag tror det är lagförändringar på g. Putte sätter på sig sina finaste kamouflage-brallor och dom intar riksdagen. Det måste komma något av resan trots allt.
Apropå roliga inlägg så har jag fnissat år GTs text idag, kan se framför mig hur Patrik står och klurar på vilka kamouflagebrallor och tröja med dödskalletryck han ska bära för att ge ett propert intryck inför våra folkvalda. Men han har nog en kostym hängande bland alla KYLP-tröjor som han kan kränga på sig om han vill.

Vill ta tillfället i akt och påminna om denne djävul:
Femfinger-Tobbe letar småbarn (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/30/frmfinger-tobbe-letar-smabarn-napp-igen/
Han söker 2, 4, och 6-åringar. Ska ha bytt namn efter uthängningen.
"Knullat grannens dotter sen hon va 11"
Vill smörja med matolja för att kuken ska gå in lättare.

Förnamn 1: Samma som en kung av Pommern 1382-1459, med nummer XIII.
Förnamn 2: Samma som en vampyrfilm av George A Romero med skådisen John Amplas i huvudrollen.
Efternamn: Samma som Telefonaktiebolaget LM, men med alternativ stavning (k istället för c), som grundades 1876.
Född samma år som Motorsågsmassakern och Chinatown hade premiär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in