2022-10-15, 20:39
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Asså, brushan, ja fethajar att ni besitter ett överlägset intellekt och att hotet mot Dumpen intensifierats i samband med att antalet domedagslänkar eskalerat från åtta till tio. Kan ni vänligen delge hur ärendet gällande Dumpens förestående nedläggning fortskrider. Inquiring minds want to know.

Annars avgår Dumpen-tåget snart med alla gäddor ombord. Nästa stopp Gäddede och slutstation Finspång. Curryneger nr 1 är lokförare, curryneger nr 2 knuffar ut alla utan covidpass och du kan få sitta bak på ditt lilla CP-flak. Det finns ett extra CP-flak för Mineralvattnet, Ecofriendly, Human History och alla andra låtsaskompisar längst bak i tåget. När ni kommer fram ska ni få duscha i speciella läger.

Apropå CPn, kommer ni ihåg "Det är barnen som vill ha mig (napp igen)"?
https://dumpen.se/2022/03/25/det-ar-barnen-som-vill-ha-mig-napp-igen/
Var det inte han som trodde han var president för ett MC-gäng?

Tack för ett underhållande inlägg, gjorde min kväll.

Gillade ordet domedagslänkar. Priceless.

Det tar lite tid, du får ha tålamod
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-15 kl. 20:45.
Citera
2022-10-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hur vet du då att hon skrev det?

Lite otydligt formulerat visst men det var ju Sara som påstod att Pekka åkt ut för o träffa en tjej som enligt henne vill få sin oskuld tagen. Det märks att vissa chattloggar inte inkluderas, detta har även påpekats i Dumpens egna kommentarsfält
Citera
2022-10-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Märks att jag missat mycket efter jag varit inlåst efter ett försök till suicide by biljettkontrollant och legat inlagd på torken. Den här Stella, kan man se henne in person eller har vi bara ett porrigt namn att göra med här?

Ajdå det låter inte bra. Ska finnas nån bild som cirkulerar men har inte eftersökt den så det är på egen risk. Otroligt kaxigt att kräva att vi ska betala hennes diesel för att bli uppläxade i Dumpens Facebook-grupp.
Superhajpat och tanterna med lådvinet laddade som fan men det blev magplask. Om jag fattat det rätt så skulle Stella köra några mil för att delta i nån jävla panel men eftersom att för få swishade så blev det inställt utan förklaring. Togs inte upp i frågelådan liksom.
Citera
2022-10-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Lite otydligt formulerat visst men det var ju Sara som påstod att Pekka åkt ut för o träffa en tjej som enligt henne vill få sin oskuld tagen. Det märks att vissa chattloggar inte inkluderas, detta har även påpekats i Dumpens egna kommentarsfält
Var påstod hon det?
Citera
2022-10-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Asså, skriva till någon tidning är meningslöst, dom kommer aldrig publicera det. Spamma är jag osäker på, blivit avstängd 2 gånger, lär säkert bli igen. Det är inte bara jag som är kritisk, vi är flera. Ibland skriver jag tramsigheter och något korkat, kan jag erkänna. Men ni Dumpenanhängare är fruktansvärt aggressiva. Skriver ibland för att reta upp er. Lyckas med det hela tiden, trigga er. Ni är inte direkt smarta om jag säger så. Finns några undantag.
Är ditt liv så tomt och meningslöst att du här funnit någonstans att bli bekräftad, om så bara som en irriterande äckelgubbe? Sorgligt.
Citera
2022-10-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Enligt källor ska ”Han heter kanske Bengt” försökt att ta livet av sig, ligger tydligen i respirator nu.
Ja jag borde kanske känna mig upprörd över det men det gör jag inte. Tycker jävligt synd om hans offer, inklusive fru. Övergreppsgubbar som ömkar sig själva har jag inget till övers för.
Citera
2022-10-15, 20:52
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ajdå det låter inte bra. Ska finnas nån bild som cirkulerar men har inte eftersökt den så det är på egen risk. Otroligt kaxigt att kräva att vi ska betala hennes diesel för att bli uppläxade i Dumpens Facebook-grupp.
Superhajpat och tanterna med lådvinet laddade som fan men det blev magplask. Om jag fattat det rätt så skulle Stella köra några mil för att delta i nån jävla panel men eftersom att för få swishade så blev det inställt utan förklaring. Togs inte upp i frågelådan liksom.

Vad är detta jag missat? Och vem är Stella? Är det inhopparen?
Citera
2022-10-15, 21:00
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Är ditt liv så tomt och meningslöst att du här funnit någonstans att bli bekräftad, om så bara som en irriterande äckelgubbe? Sorgligt.
Bevis på det jag skrev, en dumpenanhängare kröp fram från under sin sten. Brukar inte kritisera människor, men jag tror defacto att du är den mest sinnesslöa personen i tråden
Citera
2022-10-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Bevis på det jag skrev, en dumpenanhängare kröp fram från under sin sten. Brukar inte kritisera människor, men jag tror defacto att du är den mest sinnesslöa personen i tråden
Och jag tror jag aldrig träffat på något bättre exemplar på Dunning–Kruger-effekten.

Fortsatt allvarligt talat, du skriver att du skriver för att du gillar att reta upp och provocera, det är provocerande i sig. Den här tråden handlar om utsatta människor, om offer för sexuella övergrepp, om horribla förövare. Du inte bara trivialiserar det med din skit utan visar med uttalanden som nyss nämna att du enbart ser det som ett nöje att förstöra, spamma och smutsa ner diskussionen. Att det är din lilla lekplats där ingen ska kunna ha andra åsikter eller föra seriösa diskussioner utan att du angriper och stör, inte för att du vill diskutera, utan för ditt egoistiska bekräftelsebehovs skull. Bara det är värt en ip-bann.
Citera
2022-10-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Det vore högst intressant att veta vilka företag. Företag skänker ju dels pengar till välgörenhet för att få good will, liksom oftast lite grejen med det hela, och som konsument vill man ju kanske samtidigt veta vilka företagen av den ena eller andra anledningen. Fram med en lista på dessa fina företag, eller ofina om man nu tycker det, du som vet.
Jag kan självfallet lika litet få fram listor på skänkta pengar till Dumpen som jag kan få fram listor på skänkta pengar till vilken annan liten ideell eller ekonomisk förening .
Citera
2022-10-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Vad är detta jag missat? Och vem är Stella? Är det inhopparen?

Dumpen hade något sommarprojekt där en terapeut named Stella skulle lära folket "trix". Redan där blir det skumt. Dock krävdes det swish för att täcka hens bränslekostnader vilket man är helt öppen med i artikeln. Finns på dumpen.se. Vet inte hur många mil Stella skulle behöva avverka men uppenbarligen swishades det för lite. Knappt så man vågar nämna det. Det lät så in i helvete bra men det sprack tyvärr.

Självklart undrar man vad det var för trix på gång? Har det med pengar att göra
Citera
2022-10-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag kan självfallet lika litet få fram listor på skänkta pengar till Dumpen som jag kan få fram listor på skänkta pengar till vilken annan liten ideell eller ekonomisk förening .

Är det så? Ja, men vart får du ifrån att det är klart att företag skänker till Dumpen? Du går på magkänsla, magiskt tänkande, astrologi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in