2022-10-15, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Det tar kärnvapenroboten Sarmat RS-28 under 60 sekunder att nå Kiev från det att Putin ger order om att trycka på den röda knappen.
I samma ögonblick den slår ner är Kiev med omnejd totalt utplånat på allt mänskligt liv.

Har jag uttryckt mig tydligt nog?

Vem fan försöker du skrämma din jävla adidasblatte? I det ögonblicket ligger det som återstår av ert skitmaterial sex fot under jorden och på havets botten.

Citera
2022-10-15, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Det enda som kommer poppa är blodkärlen vid Lukas överkammade tinning om han är efterbliven nog att dra in Belarus i kriget.
Han deltar redan i operationen.
Citera
2022-10-15, 19:25
Medlem
Draken55s avatar
Många tror att putin har stöd hos den ryska befolkningen
Det är inte sant, lägg ett par minuter på denna video och kom ur villfarelsen

https://youtu.be/VxrvlcATOvo
Citera
2022-10-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Kommer ni ihåg när en sovjetisk ubåt strandade utanför Karlskrona på 80-talet? Stor händelse i Sverige och allting skylldes på att vara ett navigationsfel.

Jag börjar faktiskt tro på att det verkligen var ett navigationsfel.

Sverige skulle haft några av flashback krigarna som satt på beslutsfattande positioner under den perioden. Så de hade kunnat slå ihjäl den ryska besättningen, istället för att sitta och titta på som man gjorde.
Citera
2022-10-15, 19:27
Bannlyst
Ett till konto! https://twitter.com/The_Real_Fly/status/1581330156324818944?t=HQC2yl3Eu5TXSYqxEsO5Jw&s=19

Blir det Cherniv? Det är raka vägen dit och sen har dom Kiev under eldkontroll. Det kan inte Ukraina svara på utan att kalla tillbaka trupper från öst.
Citera
2022-10-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensk90
har väst lyckats göra en Hypersonisk missil i aprill försökte usa komma med i hyperzoniska klubben genom att släppa en missil från en b52a halååå fattar inte usa att missilen måste drivas fram av egen motor

Ryssland Kina Nordkorea har hypersoniska missiler

Har dessa missiler spelat någon positiv roll för Ryssland? Jag får intryck av att det fortfarande går dåligt för Ryssland och att Ukraina återtagit stora landområden.
Citera
2022-10-15, 19:30
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Han deltar redan i operationen.

Det tror du bara Lukasjenko är inte dum . Det står redan ett flygplan klart och statskassan har han full kontroll över . Det krävs bara lite lite demonstrationer eller ett telefonsamtal från Warszawa och det är han fullkomligt medveten om .

Som bonus tycker Lukasjenko inte ens om Putin
Citera
2022-10-15, 19:30
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Vad innebär det rödfärgade om man översätter från det ryska tvärtomspråket till ett normalt språk?:

- Att de förbereder en gemensam attack?
- Eller att de vill att Ukraina ska tro, att de förbereder en gemensam attack?
Mitt tidigare svar blev inte komplett!

Ett annat alternativ är att de mobiliserade ryska trupperna ska tränas upp i Vitryssland av deras armé då ryssen inte har kapacitet att göra detta själv, sen kanske de kommer den via den vägen. Oavsett måste Ukraina utgå ifrån att de kommer den vägen och avsätta personal och utrustning.
Citera
2022-10-15, 19:34
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
Det är inte aktuellt.

Jag trodde ni värnade om den oskyldiga civila ukrainska befolkningen?

Vill ni hellre att Kiev bombas sönder till en grushög?

Hur går det med pingvinerna i skogen?
Citera
2022-10-15, 19:35
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Blåser 12-13 m/s där nu. Måste vara bra usla flytetyg pissryssarna har som inte tål den brisen...

Jag lägger i och tar upp nät i de där vindarna, hur kassa kan de där färjorna vara?
Citera
2022-10-15, 19:35
Medlem
Citat:
Det tar kärnvapenroboten Sarmat RS-28 under 60 sekunder att nå Kiev från det att Putin ger order om att trycka på den röda knappen.
I samma ögonblick den slår ner är Kiev med omnejd totalt utplånat på allt mänskligt liv.

Du är en clown BAB7!

Nu när ryzzarna sitter i skiten börjar du först gasta om fredsförhandlingar precis som Putin, Lavrov och vetoturken försökte med för att få ett avbrott på Ukrainas framgångsrika offensiv i öst.
Misslyckades! Ukrainarna avancerar vidare.
Sedan börjar du hota igen som Putin och Lavrov gjorde innan invasionen av Ukraina. Kommer att misslyckas!

Det enda som kan stoppa kriget nu är att lämna Ukraina omededelbart. Det blir alldeles snart en masslakt av dåligt utrustade, tränade och motiverade ryzzar på Ukrainas mark.
Har du inget samvete? Tänker du med det du sitter på?
Citera
2022-10-15, 19:36
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Dead man walking!
https://i.redd.it/l54pqf45uxt91.png

Nu har flickvännen inga tamponger på ett halvår antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in