Citat:
Ursprungligen postat av
OnceUponACreek
Förövrigt missade du en liten liten detalj i din mässa du höll där. Well, åtminstone en liten sak som får resten utav dina påståenden gällande mitt vara att blil lite obsoleta. Jag är inte svensk, jag bor inte i Sverige och ännu mindre har jag ägnat något tid till svensk VÄRNPLIKT. Så då kanske du kan ta dina progressiva varningar till dem som berörs utav ditt ödmjuka sätt att förklara hur folk skall bete sig där "det smäller" och hålla dem till den sfären som behöver denna kunskap. Sålänge du inte spaltar upp det med 1., 1.1, 1.4 så är nog de flesta tacksamma för din erfarenhet gällande "smällar". Under tiden så hoppas jag du tycker det är ok att jag helt sonika håller mig till den retarderade invasionen som Ryssland har bringat an Ukraina. Tack och lycka till där ute i barackerna
Lyssna inte på det rysstrollet då han har 0 insyn i Försvarsmakten. Att hänvisa till Försvarsmakten, samtidigt som man påstår att man bör ”lyssna på Rysslands sak”, uppvisar noll förståelse för svenska villkor och vad försvaret ägnar sig åt. Vi har under vår livstid bokstavligt talat övat vår försvarsdoktrin med ryssen som huvudmål.
Du har att göra med en förvirrad vänsterpacifist i bästa fall eller en infiltratör.