2022-10-15, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Tror på frontallobsdemens både hos henne och Lennart Bladh. Det debuterar ofta i 40-årsåldern med personlighetsförändringar medan minnet är relativt opåverkat långt in i sjukdomsförloppet. Att bli alkoholist och få ett översexuellt beteende i mogen ålder tyder på att förmågan att motstå impulser är nesatt pga hjärnskada.

Nedsatta exekutiva funktioner gör att hon inte kan hålla kontakt på skolplattformen.

Mycket som stämmer här. Vi vet inte hur hon var tidigare i livet, men karriär, familj, barn tyder på: mycket mer välfungerande.

Något dramatiskt har hänt. Frontallobsdemens är en bra teori..
Citera
2022-10-15, 16:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Mycket som stämmer här. Vi vet inte hur hon var tidigare i livet, men karriär, familj, barn tyder på: mycket mer välfungerande.

Schizofreni? Kan även uppkomma vid "psykiskt trauma
Underliggande psykisk ohälsa.Vid en underliggagande "psykiskt ohälsa och heriditet"
?
Citera
2022-10-15, 17:24
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Tror på frontallobsdemens både hos henne och Lennart Bladh. Det debuterar ofta i 40-årsåldern med personlighetsförändringar medan minnet är relativt opåverkat långt in i sjukdomsförloppet. Att bli alkoholist och få ett översexuellt beteende i mogen ålder tyder på att förmågan att motstå impulser är nesatt pga hjärnskada.

Nedsatta exekutiva funktioner gör att hon inte kan hålla kontakt på skolplattformen.

Ännu ett tydligt tecken på att hon behöver få en utredning det är fan ett jävla under att den här människan inte har blivit utredd tidigare, eller vet vi om hon har en diagnos? Ifall inte så undrar jag hur hennes skolgång och uppväxt har varit. Det kan fan inte ha varit lätt med tanke på att hon verkar vara hur hon är som människa idag.

Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch

Har hon inte nämnt något om det i hennes tidigare efterblivna videos som ligger på Youtube må tro?

Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Schizofreni? Kan även uppkomma vid "psykiskt trauma
Underliggande psykisk ohälsa.Vid en underliggagande "psykiskt ohälsa och heriditet"
?

Jag tror inte hon är Schizofren däremot så verkar hon lida utav någon form utav psykos.
Citera
2022-10-15, 18:26
Medlem
en försupen finlandssvensk alkis som ser 20 år äldre ut än hon är, vars bästa vän heter Koskenkorva och vill bli Jew-tuber, precis som alla tioåringar och andra mentalt handikappade.

är väl fan inget att se här? 60 jävla sidor för att diskutera det här vraket? seriöst? lås tråden, släng bort nyckeln och glöm skiten. det är ni som tycker "HÖHÖHÖ, kul att skratta åt" som är precis samma puckon som ser till att äckel som den här Pia och andra äckel som Jake Paul m.fl. kan leva på att skapa ännu fler barnsliga, mobbade videoklipp.

jag klickade på en video, sen aldrig mer. har ni inte disciplin nog att göra detsamma kan jag rekommendera lumpen eller att se hur länge ni kan stoppa kuken i kokande vatten. båda sätten bygger disciplin.
Citera
2022-10-15, 18:35
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Haha vad i helvetet var det jag nyss såg?!?

En mix av Herkko och Lennart Bladh fast med hängbröst.. Ja jävlar.. vad säger man?
'
Man säger att det är synd att de inte är samtida... JÄVLAR vilka videos lennart och hon hade kunna göra ihop!

Helt naturligt!
Citera
2022-10-15, 19:09
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
en försupen finlandssvensk alkis som ser 20 år äldre ut än hon är, vars bästa vän heter Koskenkorva och vill bli Jew-tuber, precis som alla tioåringar och andra mentalt handikappade.

är väl fan inget att se här? 60 jävla sidor för att diskutera det här vraket? seriöst? lås tråden, släng bort nyckeln och glöm skiten. det är ni som tycker "HÖHÖHÖ, kul att skratta åt" som är precis samma puckon som ser till att äckel som den här Pia och andra äckel som Jake Paul m.fl. kan leva på att skapa ännu fler barnsliga, mobbade videoklipp.

jag klickade på en video, sen aldrig mer. har ni inte disciplin nog att göra detsamma kan jag rekommendera lumpen eller att se hur länge ni kan stoppa kuken i kokande vatten. båda sätten bygger disciplin.

Rätta mig om jag har fel, men det verkar inte som att du är intresserad av trådens ämne?
Citera
2022-10-15, 20:41
Medlem
Citat:

Nu googlade jag på det, Fy satan för alkohol.
Senast redigerad av Brodrude 2022-10-15 kl. 21:16.
Citera
2022-10-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Namnet….gräddrumpan, är det någon sorts självironi eller?
Nej det är inte ironi det här på allvar. Hon tror hon är 25 kroppsligt på riktigt. Lappdansar och rullar sin röv där i ett av klippen och ser riktigt lycklig ut.
Citera
2022-10-15, 21:08
Avslutad
Pia verkar inte må skitbra ikväll. Video på YT där hon hänvisar till att nirvanas musik påverkat henne i livet och i kommentarsfältet ett inlägg om att hon försökt ta livet av sig tidigare. Tror det är ett rop på hjälp, hon verkar skogstokig men människors hintar om suicid tycker jag alltid man ska ta på allvar. Läge att ringa 112?
Citera
2022-10-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5

Är du empatistörd din jäkla psykopat.
Det är nog rätt få i det här tråden som bryr sig om kärringen mer än att man kollar allt patetisk hon håller på med.
Sånt folk ska ha ständig kontrollerad vård med tvång 100% och fungerar inte det in på en avdelning för gott och kasta nyckeln.

Hon har barn och tråden handlar om det.
Citera
2022-10-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Jag kan inte fatta att hon inte tvångsvårdas på en psykavdelning.

Det man kan säga om psykvården är summa summarum.
Det finns ingen Psykvård.

Folk som hamnar där får en näve piller och sitter där några timmar, dyggn, veckor, och blir utsläppta när dom dräglat färdigt.

Vård VS tillgång till ett pillerbibliotek.

Har själv träffat folk som fortfarande är i psykos när dom släpps ut för att det är fullbelagt av folk som behöver vården bättre.
Citera
2022-10-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Det man kan säga om psykvården är summa summarum.
Det finns ingen Psykvård.

Folk som hamnar där får en näve piller och sitter där några timmar, dyggn, veckor, och blir utsläppta när dom dräglat färdigt.

Vård VS tillgång till ett pillerbibliotek.

Har själv träffat folk som fortfarande är i psykos när dom släpps ut för att det är fullbelagt av folk som behöver vården bättre.

Har ingen erfarenhet av psykvården. Men det stämmer nog det du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in