2022-10-13, 21:38
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Jag hadde tyck att hon är rolig om hon var normal men vill skoja till det lite och sänt detta privat till mig. Men hon har barn och skämmer ut sig på nätet. rakt av vidrigt att se och ja hon är sjuk.

Detta kallas att sakna självinsikt. Det är mycket synd om ungarna fy fan. Dom tycker jag mycket synd om.

Ja asså att hålla på sådär privat är inga konstigheter, men det är ju att ladda upp det på youtube för alla att beskåda som är det tragiska. Mår illa av tanken på att hennes barn och deras vänner får se detta...
Citera
2022-10-13, 21:38
Medlem
Är det någon som vet vad det är för fel på henne, super hon dagligen så har väl hjärnan pajat. Alkoholrelaterad demens, intellektuellt nedsatt. grandios självbild. Går i skov mellan Att känna sig glad och uppåt och nedstämdhet. Påminner något om Lennart blad på så många sätt.

Rasslade igenom en mängd videos och hon går alltså genom en process efter en anmälan att barnen far illa hemma, Hon dyker inte upp på möten och tror att hon kan prata med alla inblandade myndigheter via sin egen Youtubekanal.

Hon babblar om att hon har överklagat beslutet att barnen bara får vara hos pappan. Men om jag fattar det hela rätt så babblar hon bara om det på sin Youtubekanal utan att ens träffat socialen.

På något ställe så har hon visat barnas namn och personnummer. Det hittade jag inte själv men det stämmer säkert eller? har någon hittat det/Sett det klippet, är det borta.

Hahah på ett klipp så sitter hon på krogen i rastaflätor i neonfärger och dricker öl: Ett annat så skriker hon för att ingen nappat hon fick allt sitta där helt själv och det kommer fram där att nån snubbe stått där med sin flickvän och det är hon sur på och gnäller om i sin video.

På annat ställe snackar hon om vad sa hon nu. Min bästa hobby är och så dröjer hon.... och betonar det verkligen övertydligt med kroppen och rösten.... KKKKUUUUUUUKKKKK !!! På något snackar hon och att hon har ägglossning och är kåt. Så gör inte en morsa.

På andra klipp babblar hon på utan att egentligen säga något.

Allt det här lägger hon ut och har alltså barn. Så jävla jobbigt för alla inblandade.

gräddrumpan om du läser här, det bästa du kan göra är att plocka bort allt du lagt ut på nätet. Ta på dig lite mer kläder och gör ett klipp som du lägger ut som bara handlar om att du lagar en rätt eller något. Ta mot hjälp och ät din medicin. drick ej mer nu.

Sluta snacka om dina barn på nätet. Bara det i sig är ett skäl till varför du inte får ha barnen. Drickandet är värst.
Citera
2022-10-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Har ju aldrig bott i bostadsrätt(förutom en kort period i ungdomen) så vet ju inte vad som gäller för en sådan, men hur mycket får man störa sina grannar?
Hon gapar ju och skriker i tid och otid, hon pratar illa om sina grannar och mer eller mindre hänger ut dom i sina sociala medier och blötlägger köket med dyngsur tvätt.
Lär ju säkert vara mer hon ställer till med kan jag tro.
Ja, hon filmar sig själv när hon strippdansar i tvättstugan så antar att det är därför hon började tvätta i badkaret. Hon la upp det på Tiktok så nån granne lär ju ha klagat.
Citera
2022-10-13, 21:53
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:

På något ställe så har hon visat barnas namn och personnummer. Det hittade jag inte själv men det stämmer säkert eller? har någon hittat det/Sett det klippet, är det borta.

.

Ja det fanns ett klipp på youtube som hette något i stil med "gräddis öppnar post" där hon visade papper från socialen där det iallafall gick att utläsa ena barnets (12-åringen) fulla namn, personnummer och adress. Tror hennes exman anmälde videon så den togs bort av youtube.
Citera
2022-10-13, 21:54
Medlem
Citat:
Är det någon som vet vad det är för fel på henne, super hon dagligen så har väl hjärnan pajat. Alkoholrelaterad demens, intellektuellt nedsatt. grandios självbild. Går i skov mellan Att känna sig glad och uppåt och nedstämdhet. Påminner något om Lennart blad på så många sätt.

Rasslade igenom en mängd videos och hon går alltså genom en process efter en anmälan att barnen far illa hemma, Hon dyker inte upp på möten och tror att hon kan prata med alla inblandade myndigheter via sin egen Youtubekanal.

Hon babblar om att hon har överklagat beslutet att barnen bara får vara hos pappan. Men om jag fattar det hela rätt så babblar hon bara om det på sin Youtubekanal utan att ens träffat socialen.

Hahah på ett klipp så sitter hon på krogen i rastaflätor i neonfärger och dricker öl: Ett annat så skriker hon för att ingen nappat hon fick allt sitta där helt själv och det kommer fram där att nån snubbe stått där med sin flickvän och det är hon sur på och gnäller om i sin video.

På annat ställe snackar hon om vad sa hon nu. Min bästa hobby är och så dröjer hon.... och betonar det verkligen övertydligt med kroppen och rösten.... KKKKUUUUUUUKKKKK !!! På något snackar hon och att hon har ägglossning och är kåt. Så gör inte en morsa.

På andra klipp babblar hon på utan att egentligen säga något.

Allt det här lägger hon ut och har alltså barn. Så jävla jobbigt för alla inblandade.

gräddrumpan om du läser här, det bästa du kan göra är att plocka bort allt du lagt ut på nätet. Ta på dig lite mer kläder och gör ett klipp som du lägger ut som bara handlar om att du lagar en rätt eller något. Ta mot hjälp och ät din medicin. drick ej mer nu.

Sluta snacka om dina barn på nätet. Bara det i sig är ett skäl till varför du inte får ha barnen. Drickandet är värst.

Hon snackade nyligen om att hennes barn skulle inte styra henne. Ville hon dricka , klä sig utmanande/annorlunda, ha sex hemma på mamma veckorna i en 2:a på ca 58 kvadratmeter, prata högt med främlingar mm mm mm så fick dom finna sig i det. Dom skulle lära sig att inte ändra på en kvinna. Stackars barnen 🤦🏻‍♀️
Citera
2022-10-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Ja det fanns ett klipp på youtube som hette något i stil med "gräddis öppnar post" där hon visade papper från socialen där det iallafall gick att utläsa ena barnets (12-åringen) fulla namn, personnummer och adress. Tror hennes exman anmälde videon så den togs bort av youtube.
Men fy satan

Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Hon snackade nyligen om att hennes barn skulle inte styra henne. Ville hon dricka , klä sig utmanande/annorlunda, ha sex hemma på mamma veckorna i en 2:a på ca 58 kvadratmeter, prata högt med främlingar mm mm mm så fick dom finna sig i det. Dom skulle lära sig att inte ändra på en kvinna. Stackars barnen 🤦🏻‍♀️

Jösses...

Asså hon ser ju så skev ut, ovårdad, bruna tänder, ovårdat hår. och inget stämmer med kläderna. Ser ju som ut som ett det är fel storlekar och att hon rullat runt för allt hänger snett och lite hur som helst och noll smak. Det är ju som att hon hittat något fult på loppis och hon köpte det för att det var billigt inte för att det såg snyggt ut på henne och så är hon lite så där lagom full precis på gränsen så att vakten inte slänger ut henne. Fan högljudda fyllekärringar är fan det värsta som finns. På det så dror hon att hon är lika attraktiv som när hon var 25 hahaha på ett magiskt sätt bara för att hon "dansar sexigt och visar röven. å heller min gud vilken syn. Hon kräver en hel flara 75 svepas rakt av och vänta en halvtimme men jag skulle inte klara av det ändå. Min kuk hadde vänt sig mot mig tittat och undrat vad fan jag sysslar med sen hadde min kuk tagit sitt pick och pack och dragit för gott men lämnat en trasig gammal skrynklig potatissäck åt mig med en lapp, Här har du något att pissa med idiot. Och jag hadde inte sett den någonsin igen

Det enda hon lär få tag på lär ju vara rätt skeva gubbar för vem annars vill följa med det där hem. Tänk att komma hem till Mamma och se någon med sån jätteölmage och stickor till ben flottigt hår ,så som alkisar brukar se ut i störta allmänhet, stå och trycka sin morsa bakifrån... fy satan i helvete.
Citera
2022-10-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Har ju aldrig bott i bostadsrätt(förutom en kort period i ungdomen) så vet ju inte vad som gäller för en sådan, men hur mycket får man störa sina grannar?
Hon gapar ju och skriker i tid och otid, hon pratar illa om sina grannar och mer eller mindre hänger ut dom i sina sociala medier och blötlägger köket med dyngsur tvätt.
Lär ju säkert vara mer hon ställer till med kan jag tro.

Det är som alla ställen, man får inte störa grannar egentligen generellt även på dagtid, Så klart är normal ljud tillåtet... man ska bli allt tystare på kvällen som går. Efter kl22 Så ska det egentligen vara helt tyst. man diskar/Dammsuger självklart inte, Det beror så klart på hur huset är byggt och vad som hörs. En förening bestämmer ju själv så vill alla att det ska vara tyst kl 23 så är det så.
Föreningen kan ju faktiskt bestämma att hon ska vräkas och sälja lägenheten:
Men i o med att jag inte bor så så har jag aldrig kollat exakt hur det går till men jag antar att man gör det via tingsrätten Eller direkt med fogden.

Misstänker att är tingsrätten med på det så fixar man med Fogden,när det ska hända.
är det väl en från kronofogden, en låssmed och en polis som gör själva vräkningen.
Citera
2022-10-13, 23:10
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja jag tyckte väldigt synd om henne innan. Oavsett om hon kunnat förhindra mycket av det som skett. Hon är ju sjuk och med en fruktansvärd sits med att tas ifrån sina barn och hot om vräkning. Det har på något vis går att förstå varför hon drack och betedde sig irrationellt.
Nu tycker jag dock att hon borde tänka till rejält och vara glad för den chans hon fått! Detta bör ha skakat om henne och fått henne att prioritera lite annorlunda, så barnen kan få komma hem igen... Så det är nog värre ställt med hennes psykiska ohälsa och alkoholintag än jag trott. Men detta vi ser nu kanske bara är all anspänning som släpper. Är ju ett trauma att ha kronofogden vid dörren. Så hoppas verkligen hon tar tag i allt nu, städning, nykterhet och stabila videos. Hoppas.

Folk som tycker synd om den här typ av människor är de som bidrar till deras CP handlingar.
Citera
2022-10-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FearisaMotion
Hon var nog jäkligt sexig för 20 år sedan

https://vm.tiktok.com/ZMF6MBdmy/
Där var hon 17, så 30 år sen, lite för ung där men hon var nog fin när hon var 25. Det är väl det hon försöker leva på än idag, vilket går sådär.
Citera
2022-10-13, 23:12
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Ja asså att hålla på sådär privat är inga konstigheter, men det är ju att ladda upp det på youtube för alla att beskåda som är det tragiska. Mår illa av tanken på att hennes barn och deras vänner får se detta...

Hon och magmys micke hade passat ihop.
Citera
2022-10-13, 23:19
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Men fy satan

Min kuk hadde vänt sig mot mig tittat och undrat vad fan jag sysslar med sen hadde min kuk tagit sitt pick och pack och dragit för gott men lämnat en trasig gammal skrynklig potatissäck åt mig med en lapp, Här har du något att pissa med idiot. Och jag hadde inte sett den någonsin igen

Varför tror du hon hänger på Tiktok? Hon flörtar med alla 18:åringar där, när hon säger att män är äckliga för att de raggar upp henne menar hon de feta jultomtarna som hänger utanför Systembolaget som saknar tänder och har ölmagar som är lika stora som Olof K Gustavssons.
Citera
2022-10-13, 23:25
Medlem
Miys avatar
Haha vad i helvetet var det jag nyss såg?!?

En mix av Herkko och Lennart Bladh fast med hängbröst.. Ja jävlar.. vad säger man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in