2022-10-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Vad baserar du det på?

Statistik....fråga GW så får du se!
Citera
2022-10-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
De försöker väl få honom att lägga ut en historia som de sedan kan motbevisa med sms/samtal och kanske bilder som du säger. Då får den misstänkta svårt att backa och ändra i sin historia utan att det blir misstänksamt.
- Åkte hon i bilen med dig?
- Nej
- Har hon någonsin åkt i din bil?
- Nej
- Så vi kommer inte hitta DNA från henne i din bil?
- Näeee eller jo jag skjutsade henne snabbt en gång förra veckan
- Så varför berättade du inte det från början?

Eftersom det står att det hamnat hos Kramfors polisen så antar jag att han greps här, el kan de ligga här pga pejlingen av mobilen men att han greps i en annan stad?
Citera
2022-10-15, 13:27
Medlem
Liberty75s avatar
Tänker på fallet med Naemi i Göteborg för en kort tid sedan. Även där blev en man som hon umgåtts med arresterad men han nekade. De flesta trodde han dödat henne men efter en vecka dök hon upp oskadd, hade tagit sig bort från mannen och hittat nån annan kille.

Nu verkar det inte som L har skäl att medvetet hålla sig undan. Men vad vet man? Hon kanske har gjort något hon skäms över. (Hoppas, hoppas)?
Citera
2022-10-15, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Ja det kanske är sant men vi hoppas hon är utkörd i skogen och promenerar tillbaka till bygden. Hon har väl en död telefon?

Man hoppas ju alltid, men de känns väldigt långsökt, skulle man promenera 1v så tar man sig nog långt, om personen inte kollapsar på vägen. Man får hemska känslor i kroppen av att tänka el skriva att hon är bragd om livet men de är nog sanningen i detta fall.
Citera
2022-10-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Tänker på fallet med Naemi i Göteborg för en kort tid sedan. Även där blev en man som hon umgåtts med arresterad men han nekade. De flesta trodde han dödat henne men efter en vecka dök hon upp oskadd, hade tagit sig bort från mannen och hittat nån annan kille.

Nu verkar det inte som L har skäl att medvetet hålla sig undan. Men vad vet man? Hon kanske har gjort något hon skäms över. (Hoppas, hoppas)?

Jag tänkte på det oxå. Men samtidigt så är de högst osannolikt för dom har inte samma förflutna och kan man göra ngt som man skäms så otroligt mycket över så man håller sig undan 1v utan livstecken? :/
Senast redigerad av kalabalik13 2022-10-15 kl. 13:43.
Citera
2022-10-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75

Ja man kan hoppas.
Den mannen i det fallet greps ju dock för grooming och polisen gick direkt ut med att de inte trodde att han hade något med försvinnandet att göra. Är lite tvärtom i detta fallet. Plus att Naemi var en rymling sedan tidigare .
Men som du skriver, vore bättre att hon skruvat till allt och håller sig undan än att hon är mördad. Men…ser mörkt ut
Citera
2022-10-15, 13:38
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja man kan hoppas.
Den mannen i det fallet greps ju dock för grooming och polisen gick direkt ut med att de inte trodde att han hade något med försvinnandet att göra. Är lite tvärtom i detta fallet. Plus att Naemi var en rymling sedan tidigare .
Men som du skriver, vore bättre att hon skruvat till allt och håller sig undan än att hon är mördad. Men…ser mörkt ut

Ja, tyvärr. Håller med. Bara hoppas att det finns en alternativ förklaring men som sagt - det ser väldigt mörkt ut.
Citera
2022-10-15, 13:39
Medlem
En sak som ja pratade med F inatt... Vi ha sökt å försökt hitta... Är de nån här inne som ha läst ang om hon hade med sig sin medicin???.. dom ha ju skrivit ut om konto kortet, bilen,,, hennes dator är vi osäker på men medicinen....
Citera
2022-10-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Han greps säkert inatt efter dom kollat filmerna från hallstaberget, därför det blir luddigt om det var fredag eller lördag.
Det är vad jag tror iaf

Ja de står att han greps på fredagen
Citera
2022-10-15, 13:44
Medlem
Fibonaccitals avatar
Jag undrar om området runt Icktjärn är aktuellt i detta ärendet?

Alaska området:
https://www.google.com/maps/place/Alaskav%C3%A4gen,+872+34+Kramfors/@62.915289,17.7331085,2416m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4664bf2555c4fbd5:0xe3ae9 d880cc0f239!8m2!3d62.9219457!4d17.7735135

Jag har tidigare pekat på vissa områden.
Men jag är kanske totalt ute och cyklar...

(FB) Ung kvinna anmäld försvunnen i Timrå (2022-10-08)

(FB) Ung kvinna anmäld försvunnen i Timrå (2022-10-08)

Jag hoppas verkligen att hon lever.
Kanske i någon stuga eller en husvagn.
Citera
2022-10-15, 13:51
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kramfsi
En sak som ja pratade med F inatt... Vi ha sökt å försökt hitta... Är de nån här inne som ha läst ang om hon hade med sig sin medicin???.. dom ha ju skrivit ut om konto kortet, bilen,,, hennes dator är vi osäker på men medicinen....

Vad är det för medicin det handlar om?
Citera
2022-10-15, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vad är det för medicin det handlar om?

Ja de kan ju omöjligt ngn här veta förutom den som skrev det. Skriv allt på en samma gång ist så folk slipper börja med spekulationer
Senast redigerad av kalabalik13 2022-10-15 kl. 14:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in