2022-09-29, 23:43
Medlem
Funderar på att lägga in Hoojas riktiga namn alltså Markus Mattsby på Wikipedia de står just nu att hans identitet är okänd så kommer min ip-adress bli bannad eller är det tillåtet att ”avslöja” en anonym artist?
Citera
2022-09-30, 15:16
Bannlyst
Hans Musik är Helt Värdelös, Den Suger Fan Röv, Jävla Finne är Han Också!
Citera
2022-09-30, 17:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hörde idag för första gången en låt med Hooja och jag fattar inte hans storhet. Musiken var väl helt okej, men annars tycker jag det låter illa. Vill man höra bra finlandssvensk musik så lyssna på Arto Väkiparta istället.
Citera
2022-10-01, 12:48
Medlem
Nu har jag bara hört ett par låtar, men är långt ifrån imponerad. Tvärtom så är det rätt dåligt.
Citera
2022-10-01, 13:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Nu har jag bara hört ett par låtar, men är långt ifrån imponerad. Tvärtom så är det rätt dåligt.
Överskattad, men det är väl barnen som gillar honom mest.
Citera
2022-10-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VergissMich
Det är många som vet vilka dom(!) är, till och med enligt de själva i en artikel i dagens arbete är det många som lyckats luska fram vilka som gömmer sig bakom skotermaskerna.

Att skriva, producera och släppa musik av den här kalibern är ingenting en nybörjare lyckas med. Gällivare har 10 000 invånare. Hur många rutinerade, erfarna musiker tror ni att det finns i en sådan liten stad? Med några snabba googlingar är det väldigt lätt att ta reda på vilka dom kan tänkas vara.

Det jag inte förstår mig på är varför folk envisas med att alltid vilja "avslöja" artister som väljer att framträda anonymt. KISS, Ghost, Slipknot, med flera. Anonymiteten tillför jättemycket till gruppernas image. Särskilt för en grupp som Hooja, vars grej är att driva med den stereotypiska "norrlänningen". Får porträttet av norrlänningen förbli ansiktslöst blir effekten dubbelt effektiv då vi lyssnare lätt kan föreställa oss våra vänner, släktingar och kollegor bakom skotermasken som skryter om att backa med kåpsläp och klyva ved med en hand

Låt Hooja vara anonym så länge dom själva väljer att vara det och njut av musiken så länge

Ska int sök nö mer du har rätt. Det är roligare om man inte vet. Även öm man ä nyfiken för man vill sup mä döm. Haha
Citera
2022-10-03, 10:08
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anv3ndarnamn
Ska int sök nö mer du har rätt. Det är roligare om man inte vet. Även öm man ä nyfiken för man vill sup mä döm. Haha
Det har ju avslöjats flera gånger i tråden om identiteten på Hooja.
Citera
2022-10-14, 22:07
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Jag gillar i vanliga fall metal men fan va bra. Bra beats och lite roliga texter. Fattar inte varför alla ska vara såna gamla surgubbar och hata. Låtarna fungerar ju faktiskt. Bra mycket bättre än all ortenrap iallafall .
Citera
2022-10-14, 22:09
Bannlyst
klar favorit ännu här ,

går det bra nu
Citera
2022-10-15, 01:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
klar favorit ännu här ,

går det bra nu
Samma här, sköna texten och bra beats

Eller går det som vanligt?
Citera
2022-10-15, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Samma här, sköna texten och bra beats

Eller går det som vanligt?

haha ja han är nått nytt för mina öron , börjar man lyssna lite på han , så fastnar texterna i skallen lätt , förstår att han inte passar alla lyssnare , då han tar upp verkliga ämnen som händer just NU

och det passar inte alla de som stoppar huvudet i sanden och inte vill se verkligheten

så har du tips på fler låtar av han så tas det tacksamt i mot , då jag nog inte lyssnat på allt han skapat
Citera
2022-10-15, 07:05
Medlem
Jag gillar det. Barnen älskar det. Lättsam o rolig musik.
Skönt att få höra på någon som pratar som vanligt folk o de verkar vara två sköna snubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in