2022-09-09, 12:04
Medlem
CommonSenses avatar
Musik för fjortisar
Sen att det finns folk här på flashback som lyssnar på skiten ( som är över 18 år) säger ju allt.
Citera
2022-09-09, 20:57
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Musik för fjortisar
Sen att det finns folk här på flashback som lyssnar på skiten ( som är över 18 år) säger ju allt.
Är i grunden hårdrockare. Tycker ändå denna artist artist bjuder på sköna vardagliga iakttagelser. Man blir glad liksom.
Citera
2022-09-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfbloodprince
hörde "livet på en pinne" innan, är melodin tagen från en annan låt eller e de jag som tänkter helt fel?

Stämmer. Det är en melodisk slinga från en mycket känd amerikansk låt.
Citera
2022-09-12, 01:46
Medlem
halfbloodprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Stämmer. Det är en melodisk slinga från en mycket känd amerikansk låt.

skrev dumt, undrar vilken låt det är också såklart
Citera
2022-09-21, 23:55
Medlem
Grontarskonts avatar
Låter som Markolio som vill leka norrlänning.

Kan förstå att kidsen mellan 5-15 gillar detta!
Citera
2022-09-23, 19:30
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Låter som Markolio som vill leka norrlänning.

Kan förstå att kidsen mellan 5-15 gillar detta!
Ja, först var det Markoolio och sedan Jean Banan och nu är det Hooja som barnen gillar.
Citera
2022-09-23, 19:31
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hooja ska spela live nu till helgen eller om det var nästa helg i Malmberget.
Citera
2022-09-24, 03:03
Medlem
slickadkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hooja ska spela live nu till helgen eller om det var nästa helg i Malmberget.

22/10 i gällivare följt av Piteå havsbad helgen efter. Ja det blir mäktigt, jag har varit på nästan alla deras spelningar i norrbotten och västerbotten under sommaren. Det låter som att du tror att det är deras första spelning live i gällivare men då har du dålig koll. Gjort spelningar bland annat i Umeå,Skellefteå,Luleå,Kalix,Pajala o Kiruna. Spelningen i Helsingborg är väl den som sticker ut mest geografiskt
Citera
2022-09-24, 12:20
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickadkatt
22/10 i gällivare följt av Piteå havsbad helgen efter. Ja det blir mäktigt, jag har varit på nästan alla deras spelningar i norrbotten och västerbotten under sommaren. Det låter som att du tror att det är deras första spelning live i gällivare men då har du dålig koll. Gjort spelningar bland annat i Umeå,Skellefteå,Luleå,Kalix,Pajala o Kiruna. Spelningen i Helsingborg är väl den som sticker ut mest geografiskt
Nä, jag tror inte att det är deras första spelning. Hörde att det var mer än en spelning, då det även skulle vara tävling om att backa med släp och liknande. Säkert trevligt för de som vill vara där. Själv så tilltalar inte musiken mig, då jag ogillar hiphop och rap.
Citera
2022-09-24, 13:44
Medlem
slickadkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nä, jag tror inte att det är deras första spelning. Hörde att det var mer än en spelning, då det även skulle vara tävling om att backa med släp och liknande. Säkert trevligt för de som vill vara där. Själv så tilltalar inte musiken mig, då jag ogillar hiphop och rap.

De hade även backa med släp-tävling i Skellefteå i somras.
Citera
2022-09-24, 13:45
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickadkatt
De hade även backa med släp-tävling i Skellefteå i somras.
Det är väl lite av deras grej antar jag.
Citera
2022-09-26, 18:29
Medlem
Han producerar dom mest sketna av ALLA skitlåtar, finns verkligen inte en enda av hans låtar som är lite bra, alla är totalkeffa helt enkelt, tror inte det finns någon person över 14 barre i detta land som på fullaste allvar kan lyssna på hans låtar och tycker dom är ”bra” eller ”roliga”, lyssnar fan till och med hellre på justin biber än detta skräp (hooja)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in