2022-10-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Tror du att jag bryr mig? Du sponsrar ju bara Saras missbruk genom att skicka pengar. Förstår du inte att hon behöver hjälp?

Nej jag sponsrar Dumpens verksamhet och får göra skatteavdrag för det dessutom.
Citera
2022-10-14, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Skall vi betta? Jag tror att Dumpen är nedstängt inom en månad? Vad är din bet? Vi kan betta 100 kronor
Jag är ingen betting person. Och jag tror inte att det går så fort som en månad tyvärr (vilket är synd).

Men däremot tror jag och hoppas att Dumpen går i graven innan nästa år.

Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Är du en riktig man med lite stake så inser du att du har gått över gränsen med det du skrev. En ursäkt till personen du skrev om hade visat att du är en riktig man.
Om du heter badboy så är du per definition en fjolla. Det förstår de flesta.

Är det någon som gått över gränsen här så är det Sahara och Patrik.
Senast redigerad av TredjeDiket 2022-10-14 kl. 20:27.
Citera
2022-10-14, 20:41
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Jag är ingen betting person. Och jag tror inte att det går så fort som en månad tyvärr (vilket är synd).

Men däremot tror jag och hoppas att Dumpen går i graven innan nästa år.

Om du heter badboy så är du per definition en fjolla. Det förstår de flesta.

Är det någon som gått över gränsen här så är det Sahara och Patrik.
Ser att du häckar mycket i trådar som handlar om religion och ensamhet. Vore det då inte på sin plats att försöka bete sig lite värdigt. Inte som nu när du gör bort dig fullständigt och visar dig från mänskans sämsta sida.
Citera
2022-10-14, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Ser att du häckar mycket i trådar som handlar om religion och ensamhet. Vore det då inte på sin plats att försöka bete sig lite värdigt. Inte som nu när du gör bort dig fullständigt och visar dig från mänskans sämsta sida.
Självklart hänger jag i trådar i underforumet Religion eftersom jag är Teolog. Vad har det med Dumpen att göra?

Menar du att enbart vissa människor med särskillt lågt IQ och noll utbildning får diskutera här?
Citera
2022-10-14, 21:05
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Vi märker det, så som du slår dig blodig för alla äckelpeddon på dumpen och i den här tråden. Verkligen genomskinligt.
Jag är inte berörd personligen av Dumpen. Men ogillar starkt Helan och Halvans metoder. Dom är inga paragoner. Och jag hoppas dom hamnar i fängelse, tror den risken existerar.

Slutligen det är inga pedofiler det är hebefiler. Är det så svårt att begripa? Rätt stor diskrepans
Citera
2022-10-14, 21:07
Medlem
Citat:
Jag är inte berörd personligen av Dumpen. Men ogillar starkt Helan och Halvans metoder. Dom är inga paragoner. Och jag hoppas dom hamnar i fängelse, tror den risken existerar.

Slutligen det är inga pedofiler det hebefiler. Är det så svårt att begripa? Rätt stor diskrepans

Jag skiter högaktningsfullt i vilken nomenklatur du väljer att använda, det räknas fortfarande som våldtäkt av barnom offret är <15.

Du är patetisk.
Citera
2022-10-14, 21:19
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag bettar 100.000:- att dumpen finns kvar nästa månad. Sätter du emot?
Förloraren swishar Dumpen.
Better 100 kakor också. Vad ger det för odds?
Citera
2022-10-14, 21:19
Medlem
Citat:

Slutligen det är inga pedofiler det är hebefiler. Är det så svårt att begripa? Rätt stor diskrepans
Hahah, outar dig igen och igen. Så de som outats är alla hebefiler? De som gillar fyraåringar också? Nioåringar? 12-åriga pojkar? Ännu mer patetiskt att du tror hebefil är okej.

Ligga mycket? mmm visst!
Citera
2022-10-14, 21:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Han som kanske heter Bengt verkar ha bommat sin Facebook nu iaf
Citera
2022-10-14, 21:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hahah, outar dig igen och igen. Så de som outats är alla hebefiler? De som gillar fyraåringar också? Nioåringar? 12-åriga pojkar? Ännu mer patetiskt att du tror hebefil är okej.

Ligga mycket? mmm visst!
Hur då outa?
Jag ställer frågan igen, exakt hur många har dömts för brott pga Helan och Halvan. Jag ser bara en stor fet bagel där.
Citera
2022-10-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Han som kanske heter Bengt verkar ha bommat sin Facebook nu iaf

Ja, han blev plötsligt superhemlig. Går inte att googla fanskapet heller. Han är borta från Mr. Koll, Hitta, Ratsit osv
Senast redigerad av Bigly 2022-10-14 kl. 21:33.
Citera
2022-10-14, 21:40
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Ja, han blev plötsligt superhemlig. Går inte att googla fanskapet heller. Han är borta från Mr. Koll, Hitta, Ratsit osv
Konstigt, jag hittar honom fortfarande i detta nu på Hitta, Merinfo, Mrkoll, Ratsit m.fl. sajter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in