2022-10-14, 20:07
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Jag skiter rätt mycket i vad du vill eftersom du är sjuk i huvudet och har alla möjliga problem. Detta är själva orsaken till att jag är emot Dumpen eftersom den drivs av psykiskt störda människor. Förstår du?
Nu har du ganska så rejält fel. MeggieCleary tillhör de i tråden som alltid är korrekt och aldrig otrevlig. Skulle nog vilja påstå att hon tillhör toppskiktet här i tråden som alltid kommer med sakliga argument och aldrig gör personpåhopp.
Citera
2022-10-14, 20:08
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Tack. De får säkert en del swish iofs, men inte så att det täcker två heltidsjobb plus bensin och övriga kostnader. Frågan är hur de skattar och driver det hela. Väldigt troligt att det är skattebrott de sysslar med.
Asså nu blir jag helt chockad. Du menar att Helan och Halvan inte runs a clean ship. Quelle surprise. Jag är ironisk btw
Citera
2022-10-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det är just sådant som rättssamhället är skickat att ta hand om. Lämna chatloggarna till soc myndigheter och/eller polis i stället för att göra spektakel. Fast det skulle ju inte generera några swishinkomster, förstås...
Vad tänker du dig att socialtjänsten eller polisen ska göra med chattloggar mellan anonyma personer .
Citera
2022-10-14, 20:13
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det är just sådant som rättssamhället är skickat att ta hand om. Lämna chatloggarna till soc myndigheter och/eller polis i stället för att göra spektakel. Fast det skulle ju inte generera några swishinkomster, förstås...
Det här ju problemet. Dumpen får inga IP adresser från de sajter dom försöker brottsprovocera folk
Det har absolut inget bevisvärde
Citera
2022-10-14, 20:18
Medlem
Återfallspedon kan se fram emot att få en förvaringsdom i och med den tillträdande regeringen.
Citera
2022-10-14, 20:23
Medlem
Citat:
Tror du att jag bryr mig? Du sponsrar ju bara Saras missbruk genom att skicka pengar. Förstår du inte att hon behöver hjälp?

Nej jag sponsrar Dumpens verksamhet och får göra skatteavdrag för det dessutom.
Citera
2022-10-14, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Skall vi betta? Jag tror att Dumpen är nedstängt inom en månad? Vad är din bet? Vi kan betta 100 kronor
Jag är ingen betting person. Och jag tror inte att det går så fort som en månad tyvärr (vilket är synd).

Men däremot tror jag och hoppas att Dumpen går i graven innan nästa år.

Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Är du en riktig man med lite stake så inser du att du har gått över gränsen med det du skrev. En ursäkt till personen du skrev om hade visat att du är en riktig man.
Om du heter badboy så är du per definition en fjolla. Det förstår de flesta.

Är det någon som gått över gränsen här så är det Sahara och Patrik.
Senast redigerad av TredjeDiket 2022-10-14 kl. 20:27.
Citera
2022-10-14, 20:41
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Jag är ingen betting person. Och jag tror inte att det går så fort som en månad tyvärr (vilket är synd).

Men däremot tror jag och hoppas att Dumpen går i graven innan nästa år.

Om du heter badboy så är du per definition en fjolla. Det förstår de flesta.

Är det någon som gått över gränsen här så är det Sahara och Patrik.
Ser att du häckar mycket i trådar som handlar om religion och ensamhet. Vore det då inte på sin plats att försöka bete sig lite värdigt. Inte som nu när du gör bort dig fullständigt och visar dig från mänskans sämsta sida.
Citera
2022-10-14, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Ser att du häckar mycket i trådar som handlar om religion och ensamhet. Vore det då inte på sin plats att försöka bete sig lite värdigt. Inte som nu när du gör bort dig fullständigt och visar dig från mänskans sämsta sida.
Självklart hänger jag i trådar i underforumet Religion eftersom jag är Teolog. Vad har det med Dumpen att göra?

Menar du att enbart vissa människor med särskillt lågt IQ och noll utbildning får diskutera här?
Citera
2022-10-14, 21:05
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Vi märker det, så som du slår dig blodig för alla äckelpeddon på dumpen och i den här tråden. Verkligen genomskinligt.
Jag är inte berörd personligen av Dumpen. Men ogillar starkt Helan och Halvans metoder. Dom är inga paragoner. Och jag hoppas dom hamnar i fängelse, tror den risken existerar.

Slutligen det är inga pedofiler det är hebefiler. Är det så svårt att begripa? Rätt stor diskrepans
Citera
2022-10-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Jag är inte berörd personligen av Dumpen. Men ogillar starkt Helan och Halvans metoder. Dom är inga paragoner. Och jag hoppas dom hamnar i fängelse, tror den risken existerar.

Slutligen det är inga pedofiler det hebefiler. Är det så svårt att begripa? Rätt stor diskrepans

Jag skiter högaktningsfullt i vilken nomenklatur du väljer att använda, det räknas fortfarande som våldtäkt av barnom offret är <15.

Du är patetisk.
Citera
2022-10-14, 21:19
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag bettar 100.000:- att dumpen finns kvar nästa månad. Sätter du emot?
Förloraren swishar Dumpen.
Better 100 kakor också. Vad ger det för odds?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in