2022-10-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Jag är inte berörd personligen av Dumpen. Men ogillar starkt Helan och Halvans metoder. Dom är inga paragoner. Och jag hoppas dom hamnar i fängelse, tror den risken existerar.

Slutligen det är inga pedofiler det är hebefiler. Är det så svårt att begripa? Rätt stor diskrepans
Hahah, outar dig igen och igen. Så de som outats är alla hebefiler? De som gillar fyraåringar också? Nioåringar? 12-åriga pojkar? Ännu mer patetiskt att du tror hebefil är okej.

Ligga mycket? mmm visst!
Citera
2022-10-14, 21:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Han som kanske heter Bengt verkar ha bommat sin Facebook nu iaf
Citera
2022-10-14, 21:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hahah, outar dig igen och igen. Så de som outats är alla hebefiler? De som gillar fyraåringar också? Nioåringar? 12-åriga pojkar? Ännu mer patetiskt att du tror hebefil är okej.

Ligga mycket? mmm visst!
Hur då outa?
Jag ställer frågan igen, exakt hur många har dömts för brott pga Helan och Halvan. Jag ser bara en stor fet bagel där.
Citera
2022-10-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Han som kanske heter Bengt verkar ha bommat sin Facebook nu iaf

Ja, han blev plötsligt superhemlig. Går inte att googla fanskapet heller. Han är borta från Mr. Koll, Hitta, Ratsit osv
Senast redigerad av Bigly 2022-10-14 kl. 21:33.
Citera
2022-10-14, 21:40
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Ja, han blev plötsligt superhemlig. Går inte att googla fanskapet heller. Han är borta från Mr. Koll, Hitta, Ratsit osv
Konstigt, jag hittar honom fortfarande i detta nu på Hitta, Merinfo, Mrkoll, Ratsit m.fl. sajter.
Citera
2022-10-14, 21:44
Medlem
Dylans avatar
Citat:

Han är ju tvåa på Ratsits topplista över mest eftersökta FFS. https://www.ratsit.se/
Citera
2022-10-14, 21:52
Medlem
Citat:

Du kanske ska nyktra till lite så slår du säkert rätt på tangenterna som bildar äcklets namn. Han finns tämligen överallt förutom på Facebook.
Citera
2022-10-14, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
USA hade väl inte släppt in varken din Käresta Sara eller Putte, så Storbritannien var nog det optimala resmålet.

Finns ingen anledning att neka Snygg-Sara entré till USA på turistvisum pga nån nån rattfylla 2003. Visst det är hårdare än sosse-Sveriges svängdörrar där vilket skägg som helst som påstår sig vara barn är välkommen trots att resten av världen säger Big no.

Vill verkligen veta vad Saras portfölj innehåller vid hemkomsten. Jag tror det är lagförändringar på g. Putte sätter på sig sina finaste kamouflage-brallor och dom intar riksdagen. Det måste komma något av resan trots allt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-10-14 kl. 22:14.
Citera
2022-10-14, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, det är tydligt att deras knarkande har satt sina spår i både knopp och kropp.

Verkligen kolla ”Snygg Sara ” hon ser fan läskig ut. Blir ju ärligt talat rädd inte bara för hennes yttre utan i kombination med hennes vibbar. Patrik ser ut som den där alkisen man ser sova på en park bänk i ett parkeringshus 06 på morgonen när man ska iväg till jobbet.

Sara ger mig rediga psycko vibbar tror inte hon har goda avsikter. Ondskan lyser igenom henne och tror faktiskt hon är en rätt dålig människa.
Senast redigerad av Humanhistory 2022-10-14 kl. 23:15.
Citera
2022-10-14, 23:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Snygg Sara, och stålfarfar, fast tvärt om.
Citera
2022-10-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Det kanske stämmer, tror dock att Dumpens reach är begränsad. Inte många som läser deras skitmaterial..

Jodå 500.000 unika läsare/mån brukar Snygg-Sara bröla ut. Tror fan att whiskeyrösten nämnde det också. Jag bara väntade på detta när vikarien i senaste speglades i bilfönstret. Allt annat har vi hört tidigare ju? En go Göteborgare och dessa gillar jag

Märkligt att fiskarna och gäddorna ofta är Göteborgare men jag har har aldrig sett dessa IRL.

Förutom Putte då så klart. Bakis sign han min bok på Åhlens,
Citera
2022-10-15, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Du kanske ska nyktra till lite så slår du säkert rätt på tangenterna som bildar äcklets namn. Han finns tämligen överallt förutom på Facebook.

Oj, my bad. Jag hade förr mig att han hette Rudholm. Nu ser jag att han fortfarande existerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in