2022-10-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Nej Sara och Patrik ser inte bra ut för sin ålder då båda är helt ur form och ser redigt sletna ut. Särskilt Sara med hennes ruttna tänder och övervikt. Hon ser ju redigt läskig ut jag kan inte va den ändå som tycker detta.Hon är under inte ens på samma nivå som gäddorna.

Patrik är väl snäppet under medel om man kollar på ansiktet. Kroppsligt är båda helt klart under medel. Jag måste ändå visa Patrik lite respekt med tanke på att han va med om en olycka fast vad är Saras ursäkt?
Tror knappast Sara och Patrik bryr sig om vad andra tycker om deras utseende särskilt inte när det kommer från personer som tycker att det är normalt och naturligt för vuxna män att söka efter barn att ha sex med
Citera
2022-10-13, 22:17
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tror knappast Sara och Patrik bryr sig om vad andra tycker om deras utseende särskilt inte när det kommer från personer som tycker att det är normalt och naturligt för vuxna män att söka efter barn att ha sex med
Förtydliga, var fick du den tankevurpan ifrån?
Skit skall skit ha.
Underligt resonemang. Helan och Halvan kan säga vadsomhelst om folk. Men gud förbjude att någon kritiserade dom pundarna
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-13 kl. 22:38.
Citera
2022-10-13, 22:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Nej Sara och Patrik ser inte bra ut för sin ålder då båda är helt ur form och ser redigt sletna ut. Särskilt Sara med hennes ruttna tänder och övervikt. Hon ser ju redigt läskig ut jag kan inte va den ändå som tycker detta.Hon är under inte ens på samma nivå som gäddorna.

Patrik är väl snäppet under medel om man kollar på ansiktet. Kroppsligt är båda helt klart under medel. Jag måste ändå visa Patrik lite respekt med tanke på att han va med om en olycka fast vad är Saras ursäkt?

Du har inte koll. De ser bra ut för sin ålder...

Övervikt? Lägg av nu va...

Har du sett gäddorna??
Citera
2022-10-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Nu var det visserligen en diskussion med en annan, men undrar också detta. Finns någon referens till alla dessa fall som påstås finnas?
För ingen ifrågasätter nog att det finns massa sjuka 60-åriga peddos som begått grova brott, men då är det nog vad som också brukar stå i media att det rör sig om släktingar eller någon i offrens närhet och liknande. Eller att de utpressar via nätet och liknande saker.
Men att någon gammal äcklig gubbe skulle få unga tjejer att träffa dom, i Sverige ska tilläggas, utan pengar inblandade, kan inte se det. För sen finns det såklart vidriga typer som åker till Asien och utnyttjar barn, men denna tråden gäller ju ändå Sverige.

Alltså, jag tror det är ytterst ovanligt. Kanske någon promille om dom har en fetisch eller så.
Annars är det nog endast pengar eller alkohol inblandat.
Citera
2022-10-14, 00:24
Medlem
Citat:

Nej, Sara ser väldigt bra ut och är en dröm-flickvän för dom flesta män. Fin personlighet och vill göra rätt. Mindre pk och självsäker attityd dock ej orten style.

Patrik blir bara finare med åren som ett årgångsvin. Senaste flickvännen var 35 år yngre. Har aldrig fattat vems ålder som är problemet?
Citera
2022-10-14, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Tror det räcker med 15-20 personer. Men vad vad vet jag.
Wordpress, accepterar inte att deras applikation används i sådana här syften.
Gör inte Google heller

Har det hänt något på den fronten än?
Citera
2022-10-14, 01:35
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Har det hänt något på den fronten än?
Får du fråga andra om, jag är inte involverad. Troligtvis tar det några veckor.
Men nu är bollen satt i rullning tror jag.
Dumpen tror jag blir dumpade av alla plattformar och webhosts.

Sedan finns ju GDPR, har inte uppdaterat mig på det lately.

The GDPR sets out seven key principles:
Lawfulness, fairness and transparency.
Purpose limitation.
Data minimisation.
Accuracy.
Storage limitation.
Integrity and confidentiality (security)
Accountability.

Finns säkerligen något smaskigt att gräva fram där rättsligt.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 01:45.
Citera
2022-10-14, 01:56
Medlem
Relentlesslys avatar
Är det tionde eller elfte länken jag hänvisar till nu, minns inte.

Kör hårt på den här:

https://www.imy.se/en/individuals/forms-and-e-services/file-a-gdpr-complaint/

How we handle your complaint

The Swedish Authority for Privacy Protection will review each complaint we receive.

A complaint may, for example, lead to us sending a letter to the controller with information about rules and practices. If we consider it appropriate, we can initiate an inspection to investigate the subject matter of a complaint.
You will always receive a reply from us so that you know what actions we have taken. If we carry out an inspection, you will receive a copy of our decision.

Complaints that are not completely filled out will be handled as tips. Please see the information on tips below.

How to contact us

Phone number:
+46 (0)8 657 61 00

E-mail: imy@imy.se

Postal address:
Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stockholm, Sweden

JK can go fuck herself. Dumpen med.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 02:01.
Citera
2022-10-14, 02:00
Medlem
peterZiipens avatar
Vilken Gädda anses ha varit värst? Robinson-Gäddan måste vara i toppen(?)
Citera
2022-10-14, 02:06
Medlem
Citat:
Är det tionde eller elfte länken jag hänvisar till nu, minns inte.

Kör hårt på den här:

https://www.imy.se/en/individuals/forms-and-e-services/file-a-gdpr-complaint/

How we handle your complaint

The Swedish Authority for Privacy Protection will review each complaint we receive.

A complaint may, for example, lead to us sending a letter to the controller with information about rules and practices. If we consider it appropriate, we can initiate an inspection to investigate the subject matter of a complaint.
You will always receive a reply from us so that you know what actions we have taken. If we carry out an inspection, you will receive a copy of our decision.

Complaints that are not completely filled out will be handled as tips. Please see the information on tips below.

How to contact us

Phone number:
+46 (0)8 657 61 00

E-mail: imy@imy.se

Postal address:
Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stockholm, Sweden

JK can go fuck herself. Dumpen med.

Jag förstår inte varför du vill att de ska gå dåligt för dumpen. Det säger mig bara en enda sak om dig.
Citera
2022-10-14, 02:10
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Jag förstår inte varför du vill att de ska gå dåligt för dumpen. Det säger mig bara en enda sak om dig.

Har du inte begripit det än, vi är en pedofilring som härjar här, Tredje Diket, HumanHistory, UnitedKingdom och Lavinder. Vi är typ en ring. LOL. SMH
Citera
2022-10-14, 02:14
Medlem
Citat:
Har du inte begripit det än, vi är en pedofilring som härjar här, Tredje Diket, HumanHistory, UnitedKingdom och Lavinder. Vi är typ en ring. LOL. SMH

Hahahahaha. Dina dagar är räknade. Snart är de din tur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in