2022-10-14, 01:56
Medlem
Relentlesslys avatar
Är det tionde eller elfte länken jag hänvisar till nu, minns inte.

Kör hårt på den här:

https://www.imy.se/en/individuals/forms-and-e-services/file-a-gdpr-complaint/

How we handle your complaint

The Swedish Authority for Privacy Protection will review each complaint we receive.

A complaint may, for example, lead to us sending a letter to the controller with information about rules and practices. If we consider it appropriate, we can initiate an inspection to investigate the subject matter of a complaint.
You will always receive a reply from us so that you know what actions we have taken. If we carry out an inspection, you will receive a copy of our decision.

Complaints that are not completely filled out will be handled as tips. Please see the information on tips below.

How to contact us

Phone number:
+46 (0)8 657 61 00

E-mail: imy@imy.se

Postal address:
Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stockholm, Sweden

JK can go fuck herself. Dumpen med.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 02:01.
Citera
2022-10-14, 02:00
Medlem
peterZiipens avatar
Vilken Gädda anses ha varit värst? Robinson-Gäddan måste vara i toppen(?)
Citera
2022-10-14, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det tionde eller elfte länken jag hänvisar till nu, minns inte.

Kör hårt på den här:

https://www.imy.se/en/individuals/forms-and-e-services/file-a-gdpr-complaint/

How we handle your complaint

The Swedish Authority for Privacy Protection will review each complaint we receive.

A complaint may, for example, lead to us sending a letter to the controller with information about rules and practices. If we consider it appropriate, we can initiate an inspection to investigate the subject matter of a complaint.
You will always receive a reply from us so that you know what actions we have taken. If we carry out an inspection, you will receive a copy of our decision.

Complaints that are not completely filled out will be handled as tips. Please see the information on tips below.

How to contact us

Phone number:
+46 (0)8 657 61 00

E-mail: imy@imy.se

Postal address:
Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stockholm, Sweden

JK can go fuck herself. Dumpen med.

Jag förstår inte varför du vill att de ska gå dåligt för dumpen. Det säger mig bara en enda sak om dig.
Citera
2022-10-14, 02:10
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Jag förstår inte varför du vill att de ska gå dåligt för dumpen. Det säger mig bara en enda sak om dig.

Har du inte begripit det än, vi är en pedofilring som härjar här, Tredje Diket, HumanHistory, UnitedKingdom och Lavinder. Vi är typ en ring. LOL. SMH
Citera
2022-10-14, 02:14
Medlem
Citat:
Har du inte begripit det än, vi är en pedofilring som härjar här, Tredje Diket, HumanHistory, UnitedKingdom och Lavinder. Vi är typ en ring. LOL. SMH

Hahahahaha. Dina dagar är räknade. Snart är de din tur
Citera
2022-10-14, 02:16
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Hahahahaha. Dina dagar är räknade. Snart är de din tur
Nä, jag knullar endast MILFs. Har Carte Blanche.
Snygga, inte crack-horor som Sara
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 02:48.
Citera
2022-10-14, 02:20
Medlem
Citat:
Sorry, exakt när blev Dumpen ett jobb? Förtydliga tack. Något du vill ha på din CV? Nä tror inte det. Varför i hela fridens namn skulle jag presentera mig. Jag sitter bara på läktaren och iakttar shitshowen

Ja du sitter på läktaren.
Citera
2022-10-14, 02:26
Medlem
Den senaste badtunna-gäddan i den blå bilen har i alla fall rekordet i att ha kvar sin Facebook efter publicering på Dumpen.se.

Kommentarerna rasar in där.

Är han inspärrad på psyk?

Har han tagit sig av daga?

Stackars familj och vänner.
Citera
2022-10-14, 02:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Ja du sitter på läktaren.
Och den sista idioten är inte född än: Inte så att jag skall ge mig själv ryggdunkningar. Men men jag är betydligt smartare än er hjon här. Vet exakt hur Dumpen skall stängas ned.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 02:39.
Citera
2022-10-14, 02:33
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Gädda 156 - kul att det kommer förbi en entusiastisk kille i slutet av videon som man hör berömma Dumpen och fråga peddot vad han håller på med. Dumpen håller verkligen på att bli en känd organisation.

Så lätt var det att lura dig. Naturligtvis känner de varandra och det hela är uppgjort.
Citera
2022-10-14, 02:58
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Så lätt var det att lura dig. Naturligtvis känner de varandra och det hela är uppgjort.
Nä. nu skojar du, hela världen känner till Dumpen och deras professionella team, deras organisation. "host" "host".
Varför ifrågasätter du deras impact? Dom är rain-makers
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-14 kl. 03:01.
Citera
2022-10-14, 03:14
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Nä nu skojar du, hela världen känner till Dumpen och deras professionela team, deras orgaganisation. "host" "host".
Varför ifrågasätter du deras impact?

För att det är ett välkänt tillvägagångssätt inom film för att underbygga storyn. Någon ”råkar” komma förbi, förstår direkt vad det handlar om och berömmer eller agerar på annat önskvärt sätt. Lite väl genomskinligt av Dumpen, men det är helt i deras anda.

Har dom förresten tagit bort sin direktlina från tiktok där dom fiskar minderåriga till hemsidan? Nää, tänkte väl det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in