2022-09-25, 20:14
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Jag undrar en sak; era tankar om att rättsväsendet inte räcker till för att behandla individer som har gjort sig skyldiga till sexualbrott mot barn, gäller detta andra kriminella grupper eller är det endast denna grupp som enligt er ska ha denna särbehandling i form av uthängning osv?

Pedofiler är i en klass för sig, men alla som begår brott som drabbar andra oskyldiga skall hängas ut. Inbrottstjuvar, allehanda våldsverkare och sexualförbrytare etc. Upp med listor med namn och bild online och på varje anslagstavla i varje byhåla.
Citera
2022-09-25, 20:16
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Förmodligen vet få av dom om att Dumpen existerar, men nu är det iaf en person mindre i hans vänlista när jag kollade nyss.

Det borde väl ändå att gå "lägga ut" eller göra allmänheten runt förövaren uppmärksamma på vad den jäveln hållit på med.

Om inte annat för er som bor i närheten av den aktuella gäddan.
Citera
2022-09-25, 20:19
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Pedofiler är i en klass för sig, men alla som begår brott som drabbar andra oskyldiga skall hängas ut. Inbrottstjuvar, allehanda våldsverkare och sexualförbrytare etc. Upp med listor med namn och bild online och på varje anslagstavla i varje byhåla.

Så gör man! Så att inte dom älsta asen kommer undan!!
Citera
2022-09-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Hoppas bara att alla i hans krets och familj får veta. Jag funderar bara på hur fan det ska gå till med 70 plussare??
Det lär nog spridas. Han verkar vara äkta adel och det är en mycket exklusiv och skvallrig grupp där man döms hårt för att ha smutsat ner namn. Hans lista lär vara tom snart, liksom evenemangskalender och inbjudningarna till bilklubbar, finauktioner och segeltävlingar.
Citera
2022-09-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Lokala Facebook-grupperna, modena tidens spottstock.
Citera
2022-09-25, 20:38
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Såg också att någon lagt ut Dumpenklippet på peddots Facebook men det är borta nu.
Vad är borta? Hans Facebook samt länken finns kvar.
Citera
2022-09-25, 21:00
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
Fan... känns som downieknullaren kommer komma undan för lätt. Menar, hur skall denna medie spridas till hans umgängeskrets? Har ni några idéer för hur vi skall få dem att se?

Kanske om man skulle skicka PM till hans FaceBook-vänner? Men många läser ju inte PM på Messenger.
Du kan vara lugn. Det kommer att sprida sig. Folk känner folk som känner igen folk o.s.v. Får bara en av hans vänner reda på det så får alla han har någon som helst kontakt med också reda på det. Facebook-vänner består ju av 90 procent personer man aldrig mer kommer träffa.
Citera
2022-09-25, 21:17
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Vad är borta? Hans Facebook samt länken finns kvar.

Hans Fb är kvar men någon länk kan jag inte se - var ser du den?

Det var 289 vänner men nu bara 285 ...
Citera
2022-09-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Du lever helt i förnekelse. Hoppas du kommer till insikt någon gång.

Citat:
Hans Fb är kvar men någon länk kan jag inte se - var ser du den?

Det ligger ett par länkar i trådar han själv startat på sin Facebooksida.
Citera
2022-09-25, 21:29
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sato12
Det skulle jag inte gilla om jag vore hon…

Är det inte förvånansvärt ofta som de här gäddorna kommer i frugans eller partnerns bil?

Eller i firmabilen / arbetsfordonet ...

Ett väletablerat Gädd-trick, möjligen.
Senast redigerad av Dalulven 2022-09-25 kl. 21:57.
Citera
2022-09-25, 21:40
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabaten688
Det ligger ett par länkar i trådar han själv startat på sin Facebooksida.

Ja såg nu att de låg där men en bit ner så fick scrolla.
Citera
2022-09-25, 22:07
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ja såg nu att de låg där men en bit ner så fick scrolla.
Tillkommer allt fler fina kommentarer och vänskapskretsen har börjat ticka ner. Bomben har briserat nu. Han får leva sin sista tid i ensamhet.

Fan vad snyggt Dumpen! Gimme five!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in