2022-10-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magi
Researchgruppen?
Det är dåliga människor
Hackers som hackar människors privatliv
Har de säkrat all sin data om oss? Kan vi lita på att det inte läcker till internet för allmän beskådan?

Vem är denne Hållen som samarbetar med hacker researchgruppen-loan?

MagI
------

Han har en egen tråd och där kan du läsa mer om honom. Han är ingen hacker utan en IT-illitterat boomer. Han var hemma hos Henko för att ge sig på Henkos familj, swishade nassar oxå.
Citera
2022-10-13, 04:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kwasbeb
Han har en egen tråd och där kan du läsa mer om honom. Han är ingen hacker utan en IT-illitterat boomer. Han var hemma hos Henko för att ge sig på Henkos familj, swishade nassar oxå.

Det låter osannolikt.

Henko är en person som hänger ut kvinnor med skyddade personuppgifter och skrattar åt det. Han hängde nyligen ut en transsexuell kvinna med skyddad ID som nazist med namn och belastningsregister och allt. Nazismen bestod i att påpeka att Henko knullade Myra bakom ryggen på sin sambo.

Det är vem Henko är och det är även vilka Researchgruppen är, detta stämmer.
Senast redigerad av EnGodKamrat 2022-10-13 kl. 04:54.
Citera
2022-10-13, 06:15
Medlem
De där vänstergalningarna, var fan får de luft ifrån? Kan ingen ge fanstyget en rejäl omgång stryk?
Jag såg en video när han rasande och fysiskt hotande gav sig på en jornalist, hade det varit jag hade han legat ned i ett par veckor efter det.
Citera
2022-10-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodKamrat
Det låter osannolikt.

Henko är en person som hänger ut kvinnor med skyddade personuppgifter och skrattar åt det. Han hängde nyligen ut en transsexuell kvinna med skyddad ID som nazist med namn och belastningsregister och allt. Nazismen bestod i att påpeka att Henko knullade Myra bakom ryggen på sin sambo.

Det är vem Henko är och det är även vilka Researchgruppen är, detta stämmer.

Den mannen är fan inte riktigt klok. Han förstör för så många och kommer dra med sig alla i sin "krets" rakt ner i avgrunden av rent förakt.

Man hör på hans röst så fort han öppnar munnen vilket äckel han är.
Citera
2022-10-13, 22:13
Medlem
ElectricMans avatar
Är Henrik förståndshandikappad? Såg på twitter:
https://twitter.com/Intoleransen/status/1580645125759193088

Han skriver om "mina barns biologiska far" i nån tweet om något helt annat av hans idiotier

Tänk er att ha egna barn, som hamnar som en sådan styfarsa, och så upptäcka att den styvfarsan ens barn är hos sitter och skriver om mina barn på det sättet? Asså jag skiter blanka fan i vad mina hypotetiska barn kallar sin styvfarsa, men varför i helvete sitter han och publicerar sånt sådär? i något jävla sammanhang som handlar om nån rättegång nån helt annan har gjort något?

Henrik ska vara jävligt glad att jag inte har barn och att han är styvfarsa för dom. Jag hade befunnit mig utanför hans dörr snabbare än jag hade läst klart alla hans ruttna diskussioner med randoms på nätet

Henrik måste ha landets mest kvaddade hjärna. Vilket helt otroligt svin han är

Varför kan han inte "reda ut" det där privat? Vem fan vill att ens barn är föremål för en sån totalt kvaddad idiots diskussioner i sociala medier? Stackars den biologiska fadern, jag lider med honom, alltså vilket jävla helvetesöde om barnen hamnar hos någon som Henrik ....
Senast redigerad av ElectricMan 2022-10-13 kl. 22:18.
Citera
2022-10-14, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Hehaho! Helt och hållet den där stalkerns eget fel. Det var ju han som hittade på att det skulle vara alla andras fel att han hamnade i skiten. Aldrig den där galningens fel 😂

Hej varför har du registrerat en transpersons deadname på flashback och sitter och försvarar Henko? Det är samma person som Henko förföljt i fyra år va?

Den personen är tvungen att leva med skyddad ID pga personer som dig. Är det därför du pratar om stalkers?

Kollar man din posthistorik så ser man att du tar din början i Myras tråd där du frågar efter den där stalkern som trackar Myra. Alla vet hur den tråden tillkom.

Det är svårt att bli en större nolla än någon som har folk som registrerar din typ av konton som tar honom i försvar.

Tycker du att du är trovärdig på något sätt?

Henko framstår som en rätt äcklig typ för vanligt folk skulle jag tro.
Senast redigerad av EnGodKamrat 2022-10-14 kl. 01:39.
Citera
2022-10-14, 02:04
Avslutad
Vänta, ska vi sammanfatta:

Henko poddar om transan han ringer transan på nätterna han trakasserar transans familj han publicerar bilder på transan och nu dyker det upp konton som verkligen på det sämst tänkbara sätt tar fasta på transans transelitransidentitet för att försvara Henko i Henkos tråd på Flashback.

Konton som enbart är skapade för att trakassera transelitransans lilla transidentitet.

Tänk att bli så ynklig. Och sen sitta och snacka om vem som är bra och dålig och kvinnors rätt i samhället och gud vet allt.

Då har man inte så stor penis direkt. Men skönt att alla ser vilka jävla telefonflåsare det är frågan om.
Senast redigerad av AgenteProvocatrice 2022-10-14 kl. 02:11.
Citera
2022-10-14, 05:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AgenteProvocatrice
Vänta, ska vi sammanfatta:

Henko poddar om transan han ringer transan på nätterna han trakasserar transans familj han publicerar bilder på transan och nu dyker det upp konton som verkligen på det sämst tänkbara sätt tar fasta på transans transelitransidentitet för att försvara Henko i Henkos tråd på Flashback.

Konton som enbart är skapade för att trakassera transelitransans lilla transidentitet.

Tänk att bli så ynklig. Och sen sitta och snacka om vem som är bra och dålig och kvinnors rätt i samhället och gud vet allt.

Då har man inte så stor penis direkt. Men skönt att alla ser vilka jävla telefonflåsare det är frågan om.

Mycket vackra namn i och för sig, men hon har inte använt dem på 20 år nu det är givetvis ett av Henkos många antirasistiska och feministiska ställningstaganden som gör att någon registrerat just de namnen på Flashback.

Vänsterns trakasserier av HBT personer med avvikande åsikt och hur den åsiktskontroll de här människorna hela tiden försöker utöva är ett starkt argument för att begränsa vem som kan göra fritextsökningar i rättsdatabaser.

Betänk att det här är ett av socialdemokraternas brutalaste nättroll. Han är fackligt organiserad och har starka band till kommunisterna och är totalt hänsynslös. Vad han utsatt den kvinnan för är ingenting mot hans framfart med sverigedemokrater i arbetarrörelsen.

I sanning en galen hund. En vit demon från avgrunden.
Senast redigerad av RX-78-2Gundam 2022-10-14 kl. 06:33.
Citera
2022-10-14, 07:45
Medlem
Galenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hur blev han så här trasig och sönderkörd i skallen?

Hände något i Henkos uppväxt? Våldtagen av farsan? Söndermobbad hela skoltiden?

Det är nog lite av varje. Hans farsa söp jämt och om det gjorde henko till han är eller om det var hur henko var som gjorde att farsan söp är svårt att avgöra. Henko hade ingen pappa och henko har inga barn.

Men han skriver offentligt om "sina barn" i sina korståg mot privatpersoner på internet, det säger väl allt om hur trasig och sönderkörd han är. Jag tycker att han blir värre och värre med åren, hans egna supande börjar nog ta ut sin rätt
Citera
2022-10-14, 08:00
Medlem
Vilka är henko otrogen med nu nära Myra är out of reach? Knullar han ofta samma småflickor som Axel trycker ner sin kuk i halsen på?
Citera
2022-10-14, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwei.Eichman
De där vänstergalningarna, var fan får de luft ifrån? Kan ingen ge fanstyget en rejäl omgång stryk?
Jag såg en video när han rasande och fysiskt hotande gav sig på en jornalist, hade det varit jag hade han legat ned i ett par veckor efter det.

Såg klipp på Exakt24. Henrik är psykopat. Har ni ens sett ögonen? Störd som fan, läcker skit om personer med skyddad ID, trakkar HBT-personer, har en egen troll-armé av anonyma konton enligt artikel i NI, utpressning och hot hör till vardagen.

Tidsfråga innan såna vrak blir sin egen värsta fiende.
Citera
2022-10-14, 10:32
Medlem
Är henko och Axel bögar med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här