Citat:
Ursprungligen postat av
DonQuixoteHallen
https://mobile.twitter.com/jonas_hallen/status/1441049472746901505
Hahahahahahahahaha
Jaså han är "i verkligheten och tar konflikterna"? Stå och skrika på en låst port, gömma sig i skärgården osv.
Vilket spektakel.
Hahahahahahahahaha
Ja skeletor är verkligen ett spektakel. Skulle ”vatos locos” och loan (med tänderna) åka till Avesta och hota henkos fru så skulle jag pissa ner mig av skratt och börja lukta lika mycket kiss som Malcom. Henko hade viftat bort dessa nassehaggor i en handvändning. Henko har varit i mycket slagsmål i sin ungdom och fått tänderna utslagna av pojkvännen till tjejen som Henko var otrogen med så tror skeletor och Researchgruppens finest Loan verkligen att de skulle ha en chans?
Henko ställer sig mellan skeletor och henkos frus döttrar som en mur. Inga nazister kommer komma åt Henkos familj.
Henko har på IRM-tiden fått mycket skit för sin hårda granskning av SD-politiker men aldrig någonsin har han fått utstå så mycket som från Annys gäng och Malins gäng. Snart dags att starta en insamling för Henko för all sveda och verk som alla gäng har orsakat Henko senaste åren? Han vaknar med ett tryck över bröstet varje dag nu pga Lindas och Thereses trakasserier.
Jag anser att alla är skyldiga Henko en ursäkt. Hur kan alla skelletliknande profiler mobba honom så länge utan att någon säger ifrån? Alltså på riktigt? Det är på tiden att journalistkåren och antirasism-rörelserna ställer upp för Henko! Det borde ha skett redan i förrgår, ställ upp för Henko idag - imorgon kan det vara för sent.