Citat:
Ursprungligen postat av
Auroratolv
Hjälp. Varför är jag lite bitter att någon betalade skulden åt henne?
för hon är inte värd att komma undan så lätt med all skit hon håller på med, all skit hon ställt till med, allt elände hon skapat för sina barn
nu kommer hon fortsätta på samma bana, supa och äckla sig på nätet när hon bör fokusera att få tillbaka sina barn, skaffa ett jobb samt göra något som är positivt
skiten kommer fortsätta percis som vanligt, hon kommer sprida sitt myndighets hat och
det gör mig förbannad samt tycker synd om hennes närmaste som bara kan titta på
precis som vanligt utan att känna något eget ansvar i det hela
allt är andras fel