2022-10-13, 18:12
Medlem
xmzs avatar
Ja, det hade varit fantastiskt roligt att se henne dansa ut på gatan med en mille i fickan! Samtidigt så kommer ju knappast denna tågolycka undvikas, bara det att tåget kör långsammare
Citera
2022-10-13, 18:25
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon kallade ju honom för "den inavlade diagnoshärvan" Så jag tror hon ovänligt kommer be honom att dra, men vilken grej det hade varit om de blev något 🙃

En skarpsint redovisning minsann. Tror såklart inte heller att de hade klickat, MMM är i nuläget en impotent hund som jagar en bil. Alltid kul när eldsjälar för samman våra vänner, minns med glädje när Lennart öppnade Herrkos snuskbrev, internet peakade då. Men jag tror inte att MMM fixar ett napp, och Gräddrumpan är värd så mycket mer än att förblöda i någon handikappslägenhet utanför Slöddertälje.
Citera
2022-10-13, 18:40
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auroratolv
Hjälp. Varför är jag lite bitter att någon betalade skulden åt henne?
för hon är inte värd att komma undan så lätt med all skit hon håller på med, all skit hon ställt till med, allt elände hon skapat för sina barn

nu kommer hon fortsätta på samma bana, supa och äckla sig på nätet när hon bör fokusera att få tillbaka sina barn, skaffa ett jobb samt göra något som är positivt

skiten kommer fortsätta percis som vanligt, hon kommer sprida sitt myndighets hat och
det gör mig förbannad samt tycker synd om hennes närmaste som bara kan titta på

precis som vanligt utan att känna något eget ansvar i det hela
allt är andras fel
Senast redigerad av DayNite 2022-10-13 kl. 18:43.
Citera
2022-10-13, 19:20
Medlem
Ny video ute, dyngrak och visar så mkt man får av pattarna och röven på youtube. Stabilt!

https://youtube.com/shorts/Lzp9fZXoppk?feature=share
Citera
2022-10-13, 19:24
Medlem
Hon sa i en video (eller live?) att hon har druckit mer vin sen soc och allt kom in i hennes liv, då har hon ju druckit för att hon mår dåligt. Nu har hon knappt någon skuld kvar och är dyngrak igen, känns som varje gång hon lägger ut något efter ca 16 är hon kalas. Att hon inte inser att hon borde ta tag i sitt drickande och inte heller tar bort videorna hon lägger ut dagen efter, jag hade skämts ögonen ur mig
Citera
2022-10-13, 19:38
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auroratolv
Hjälp. Varför är jag lite bitter att någon betalade skulden åt henne?
Samma här. Det är svårt att känna sympati med Gräddis då hon är så fruktansvärt ignorant.
Citera
2022-10-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Hon behöver fan få en LPT behandling, den här människan är så bortom verkligheten. Hon verkar inte hålla sitt boende rent, hon skyller på alla människor förutom hon själv.

Snack om LPT har dykt upp ett par gånger i tråden nu och eftersom jag jobbat inom psykiatrin känner jag ett behov att förtydliga: LPT innebär inte en särskild typ av behandling utan innebär endast att du vårdas mot din vilja, behandlingen kan fortfarande "bara" vara antidepressiva läkemedel, vila och samtal. Har även sett flera diskutera kring att hon endast kan LPT-vårdas om hon utgör en fara för sig själv eller sin omgivning. Detta är ett vanligt missförstånd om lagen om psykiatrisk tvångsvård, det finns ingenting i de kriterier som ska uppfyllas för att LPT-beslut ska fattas som handlar om ifall patienten utgör fara för sig själv/sin omgivning. Det kan absolut vara relevant, men att hon inte är aktivt våldsam eller suicidal är inget som hindrar henne från att vårdas enligt LPT. Bedöms hon lida av en allvarlig psykisk sjukdom, har ett oundgängligt behov av dygnet-runt psykiatrisk vård samt motsäger sig vården kan hon vårdas enligt LPT, det är vad som krävs. Mycket möjligt att hon uppfyller alla kriterier i dagsläget.
Slut på rant!
Citera
2022-10-13, 20:32
Medlem
Har ju aldrig bott i bostadsrätt(förutom en kort period i ungdomen) så vet ju inte vad som gäller för en sådan, men hur mycket får man störa sina grannar?
Hon gapar ju och skriker i tid och otid, hon pratar illa om sina grannar och mer eller mindre hänger ut dom i sina sociala medier och blötlägger köket med dyngsur tvätt.
Lär ju säkert vara mer hon ställer till med kan jag tro.
Citera
2022-10-13, 20:53
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon kallade ju honom för "den inavlade diagnoshärvan" Så jag tror hon ovänligt kommer be honom att dra, men vilken grej det hade varit om de blev något 🙃
Var/när gjorde hon det? Det jag jag helt missat! Jag trodde det bara var troll som börjat koka ihop idéer och att ingen faktiskt kontakt etablerats.
Citera
2022-10-13, 21:06
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Var/när gjorde hon det? Det jag jag helt missat! Jag trodde det bara var troll som börjat koka ihop idéer och att ingen faktiskt kontakt etablerats.

Det var i kommentarerna på en av hennes videos. Någon skrev att hon borde kontakta Magmysmicke. Och då skrev hon typ "Varför skulle jag vilja kontakta den inavlade diagnoshärvan?" Fick mig att skratta rätt gott😊 Ska se om jag hittar vilken video det var under.
Citera
2022-10-13, 21:16
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebz741
Hon sa i en video (eller live?) att hon har druckit mer vin sen soc och allt kom in i hennes liv, då har hon ju druckit för att hon mår dåligt. Nu har hon knappt någon skuld kvar och är dyngrak igen, känns som varje gång hon lägger ut något efter ca 16 är hon kalas. Att hon inte inser att hon borde ta tag i sitt drickande och inte heller tar bort videorna hon lägger ut dagen efter, jag hade skämts ögonen ur mig

Ja jag tyckte väldigt synd om henne innan. Oavsett om hon kunnat förhindra mycket av det som skett. Hon är ju sjuk och med en fruktansvärd sits med att tas ifrån sina barn och hot om vräkning. Det har på något vis går att förstå varför hon drack och betedde sig irrationellt.
Nu tycker jag dock att hon borde tänka till rejält och vara glad för den chans hon fått! Detta bör ha skakat om henne och fått henne att prioritera lite annorlunda, så barnen kan få komma hem igen... Så det är nog värre ställt med hennes psykiska ohälsa och alkoholintag än jag trott. Men detta vi ser nu kanske bara är all anspänning som släpper. Är ju ett trauma att ha kronofogden vid dörren. Så hoppas verkligen hon tar tag i allt nu, städning, nykterhet och stabila videos. Hoppas.
Citera
2022-10-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
https://www.youtube.com/watch?v=Lzp9fZXoppk

åh herregud....
Jag hadde tyck att hon är rolig om hon var normal men vill skoja till det lite och sänt detta privat till mig. Men hon har barn och skämmer ut sig på nätet. rakt av vidrigt att se och ja hon är sjuk.

Detta kallas att sakna självinsikt. Det är mycket synd om ungarna fy fan. Dom tycker jag mycket synd om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in