Citat:
Ursprungligen postat av
Olidoli
Undrar om det är föräldrarna och evt exmaken?
Hon sa i varje fall tack men ska ändå överklaga till Svea hovrätt. Pga " En mammans värde är 85.000 kr".
Hon refererar till en gammal dom där en mor blev av med sitt boende pga en skatteskuld på 85000 kr.
Hon fortsätter med sina konspirationsteorier om att inget är hennes fel.
Går det att få henne att inse att det är hon själv som har skapat situationen?:/
Helt ärligt tror jag faktiskt inte det. Hon spenderar 90 procent av videon på att raljera om att allting är alla andras fel, och i kommentarerna menar hon att hon inte visste hur det fungerade med vinstskatt som om det skulle vara förmildrande omständigheter.
Lost cause, skulle jag tro.