2022-10-13, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Ny video uppe! Någon har betalat av en stor del av hennes skuld tydligen

https://www.youtube.com/watch?v=r1nSggthVuc
Undrar om det är föräldrarna och evt exmaken?
Hon sa i varje fall tack men ska ändå överklaga till Svea hovrätt. Pga " En mammans värde är 85.000 kr".
Hon refererar till en gammal dom där en mor blev av med sitt boende pga en skatteskuld på 85000 kr.
Hon fortsätter med sina konspirationsteorier om att inget är hennes fel.
Går det att få henne att inse att det är hon själv som har skapat situationen?:/
Citera
2022-10-13, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olidoli
Undrar om det är föräldrarna och evt exmaken?
Hon sa i varje fall tack men ska ändå överklaga till Svea hovrätt. Pga " En mammans värde är 85.000 kr".
Hon refererar till en gammal dom där en mor blev av med sitt boende pga en skatteskuld på 85000 kr.
Hon fortsätter med sina konspirationsteorier om att inget är hennes fel.
Går det att få henne att inse att det är hon själv som har skapat situationen?:/

Helt ärligt tror jag faktiskt inte det. Hon spenderar 90 procent av videon på att raljera om att allting är alla andras fel, och i kommentarerna menar hon att hon inte visste hur det fungerade med vinstskatt som om det skulle vara förmildrande omständigheter.

Lost cause, skulle jag tro.
Citera
2022-10-13, 12:32
Medlem
"Gäddrumpan" kräver skattebefrielse,diplomatisk immunitet och att dra av moms i kassan på ICA.
Kommer hon från nån rik finlandssvensk släkt som har skämt bort henne?
Citera
2022-10-13, 15:43
Medlem
LadyLaguns avatar
Nu hade hon precis en live på tiktok. Full kl 15 en torsdag för att fira att skulden är betald. Tydligen har någon (förmodligen hennes föräldrar, men hon babblar om sugar daddys) betalat 150.000 så nu har hon bara 8000 kvar att betala själv. Jävligt tacksam borde hon vara men säger saker som "tydligen vill kronofogden fortfarande ha 8000 av mig men jag vet inte" och verkar fortfarande va fokuserad på att fortsätta den rättsliga processen emot dom??? Jag förstååår inte hur hon kan vara så lost! Hon är mer envis än en trotsig 14-åring, blir galen
Citera
2022-10-13, 15:57
Medlem
Romanche92s avatar
Hon behöver fan få en LPT behandling, den här människan är så bortom verkligheten. Hon verkar inte hålla sitt boende rent, hon skyller på alla människor förutom hon själv.

Även ifall hon skulle förlora lägenheten så hade hon tvång vägrat att lämna platsen och de hade fått skicka in poliser för att hämta ut galningen som hade i sin tur gjort en jävla scen för Tiktok följarna.

Det här landet är inte USA, hon kan få hjälp men hon vill inte för hon anser sig själv att vara frisk och kry som vilken normal människa som helst.

Citat "Jag skriker när jag har sex" - Gräddrumpan
Citera
2022-10-13, 15:59
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Nu hade hon precis en live på tiktok. Full kl 15 en torsdag för att fira att skulden är betald. Tydligen har någon (förmodligen hennes föräldrar, men hon babblar om sugar daddys) betalat 150.000 så nu har hon bara 8000 kvar att betala själv. Jävligt tacksam borde hon vara men säger saker som "tydligen vill kronofogden fortfarande ha 8000 av mig men jag vet inte" och verkar fortfarande va fokuserad på att fortsätta den rättsliga processen emot dom??? Jag förstååår inte hur hon kan vara så lost! Hon är mer envis än en trotsig 14-åring, blir galen

Har hon fortfarande live?
Citera
2022-10-13, 16:04
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Har hon fortfarande live?

Nej den är slut nu. Vet inte hur länge den höll på? Jag såg bara sista 10 minutrarna. Nu skulle hon ut på stan tydligen för att få tag i mer vin
Citera
2022-10-13, 16:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Igår kväll dök Gräddrumpan (naturligtvis ett trollkonto) upp i Slaghökens live. För er som inte vet är Slaghöken Micke Magmys…

Micke blev naturligtvis kvickt intresserad av henne, eller framförallt av hennes mage och navel som han lystet berömde, undersökte saken lite snabbt på youtube och tyckte kontot verkade legitimt varpå han lovade inför alla församlade troll att gå in och etablera kontakt.

Hon kallade ju honom för "den inavlade diagnoshärvan" Så jag tror hon ovänligt kommer be honom att dra, men vilken grej det hade varit om de blev något 🙃
Citera
2022-10-13, 16:28
Medlem
Hon var nog jäkligt sexig för 20 år sedan
Citera
2022-10-13, 16:39
Medlem
YugLdds avatar
Tycker hon påminner (till utseendet) om amatör MILFen Kelly Hart som gör väldigt kinky incestporr. Om än mycket fulare.

För övrigt trist att någon betalade hennes skuld. Hade gärna sett henne vräkas med en gång. Mindre charmig kan en kvinna knappast bli. Hoppas barnen får stanna hos pappa lääänge.
Citera
2022-10-13, 17:31
Medlem
LadyLaguns avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Lzp9fZXoppk

åh herregud....
Citera
2022-10-13, 17:33
Medlem
Hjälp. Varför är jag lite bitter att någon betalade skulden åt henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in