2022-10-13, 17:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Att inte bry sig om vädjan är grymt sadistisk elakt. Det är konkreta mot dumpen, och sakligt, sen kan de inte rå på deras utseende, utom möjligen Patrik med sitt muslimskägg.
Nu håller du på att spåra ut totalt. Först kallar du Sara för hora och nu är Patrik muslim, du skriver som en gammal dement Sverigedemokrat. Du kanske borde tänka efter en mikrosekund innan du gör dina bedömningar och påföljande uttalanden? Fattar du inte att du framstår som en oseriös aktör här på tråden? Snacka om att du har fördomar, vad vet du ens om muslimer och prostituerade?

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om de vart i krig skulle de skjuta alla krigsfångar med ett leende på läpparna, det är sakligt och det är därför jag ger tillbaka på deras utseende, något som jag för övrigt inte bryr mig om, men då de inte bryr sig så talar jag om sanningen om deras outfit. De får tåla sanningen som de andra som de stöter på.
Om du inte bryr dig om utseendet varför tjatar du då om det hela tiden? Dina jämförelser med krig är bara too much.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-10-13 kl. 17:09.
Citera
2022-10-13, 17:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Hans fru har enligt hennes Facebook studerat "konfliktlösning" på universitet så jag tror att det löser sig ändå.

Vi får börja sätta "det går åt helvete med frugan"-odds.

Tänk att komma hem från en skön semester, eller vad det nu är, och mötas av denna totalkrasch.

Tippar att karln åker ut ihop med badtunnan.

P.S. Någon som vet varför gäddorna alltid kommer körandes i frugans bil. Är det ett vedertaget gädd-trix?
Citera
2022-10-13, 17:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Ja, jag tyckte också att hon var bra. Höll sig lugn men hade ändå emfas. Och extremt bra gjort för det här var väl hennes allra första konfrontation? Jag har iaf inte sett henne förut.
Bra gjort av denna kvinna om det var hennes första. Men jag hör i rösten att hon har en tendens att bli arg och kanske brusa upp.

Om Dumpen läser detta hoppas jag att ni framför mitt tips till denna kvinna- Håll dig lugn och utveckla dina journalistiska kvaliteter i dina möten med gäddor, då kommer du att göra stora och intressanta avslöjanden samt goda och givande konfrontationer.
Citera
2022-10-13, 17:31
Medlem
Fin nese på siste grisen...
https://rumble.com/v1nplcc-han-med-den-bl-bilen.html
Citera
2022-10-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hahahaha, dina inlägg är så jävla sköna..

Håller med. Den här kärringen imponerade på mig grymt hårt.

Jätteduktig kvinna. Det hela var skitproffsigt. Gubben blev ju nästan paralyserad av henne. Så då fick han ju berätta om vad han menar pågår men inte håller ut på grund av chattarna då. Bra där!!!
Citera
2022-10-13, 18:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jätteduktig kvinna. Det hela var skitproffsigt. Gubben blev ju nästan paralyserad av henne. Så då fick han ju berätta om vad han menar pågår men inte håller ut på grund av chattarna då. Bra där!!!
Hon är ett hopp för Dumpen, bara hon nu följer de råd jag gett henne här.
Citera
2022-10-13, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är den senaste gäddan också lastbilschaufför?

Känns som om dessa är ganska överrepresenterade.

Dialekten känns norrländsk.

Frågan är om frugan till gäddan följer sitt arbetes lagar och paragrafer(enligt svensk lag är han oskyldig) eller om hon anammar skammen i att vuxna män snuskchattat och bestämmer sexträff med underåriga på nätet och slänger ut fanskapet i kylan?

Hade han skickat kuk-bilder? Det är väl olagligt?

Det här fallet blir spännande att följa.

Vilket ljugande otroget äckel. Tänk att få vara en fluga på väggen när ”frugan” kommer hem😅

Ja, det stör mig att jag inte kan få vara där och höra konversationen. Hade också varit kul att få läsa familjemedlemmarnas chatloggar. Typ vad skriverden senaste gäddans dotter till sina kompisar idag. Sådana saker vill jag veta.
Citera
2022-10-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Självfallet läser dom exponerade och deras familjer här. Det behöver väl inte diskuteras.
Jag gav dom verktygen, om dom vill använda dom, har jag ingen aning om.
Är bara budbärare.
Att två pundare skall leka domstol, motsätter jag mig starkt mot. Jag kräks på dom att dom gör det för att håva in cash. Fy fan, ursäkta min franska.
Jag hoppas innerligt att eventuellt dom blir åtalade. Falska profeter

varför denna vurm för pedofiler? är du själv pedofil Relentlessly?
Citera
2022-10-13, 18:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scallop
varför denna vurm för pedofiler? är du själv pedofil Relentlessly?
Jag struntar väl fullständigt i vad du kallar pedofiler, som egentligen är hebefilier. Har dock en aversion mot tillvägagångssättet. Pundarna Helan och Halvan skall inte hålla på med det här.
Glömde gå tillbaka och göm dig under din sten.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-13 kl. 18:30.
Citera
2022-10-13, 18:32
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Vilka är de bästa Hall of Fame-klippen?

Personlig favorit är #109
Citera
2022-10-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Jag struntar väl fullständigt i vad du kallar pedofiler, som egentligen är hebefilier. Har dock en aversion mot tillvägagångssättet. Pundarna Helan och Halvan skall inte hålla på med det här.
Glömde gå tillbaka och göm dig under din sten.
Både pedofiler och hebefiler kategoriseras inom samma grupp av störningar enligt DSM 5 nämligen kronofliler
Citera
2022-10-13, 18:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Både pedofiler och hebefiler kategoriseras inom samma grupp av störningar enligt DSM 5 nämligen kronofliler
Kronofil, inte hört talas om.

Kanske vore något för Dumpen att anta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in