2022-10-13, 18:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jätteduktig kvinna. Det hela var skitproffsigt. Gubben blev ju nästan paralyserad av henne. Så då fick han ju berätta om vad han menar pågår men inte håller ut på grund av chattarna då. Bra där!!!
Hon är ett hopp för Dumpen, bara hon nu följer de råd jag gett henne här.
Citera
2022-10-13, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är den senaste gäddan också lastbilschaufför?

Känns som om dessa är ganska överrepresenterade.

Dialekten känns norrländsk.

Frågan är om frugan till gäddan följer sitt arbetes lagar och paragrafer(enligt svensk lag är han oskyldig) eller om hon anammar skammen i att vuxna män snuskchattat och bestämmer sexträff med underåriga på nätet och slänger ut fanskapet i kylan?

Hade han skickat kuk-bilder? Det är väl olagligt?

Det här fallet blir spännande att följa.

Vilket ljugande otroget äckel. Tänk att få vara en fluga på väggen när ”frugan” kommer hem😅

Ja, det stör mig att jag inte kan få vara där och höra konversationen. Hade också varit kul att få läsa familjemedlemmarnas chatloggar. Typ vad skriverden senaste gäddans dotter till sina kompisar idag. Sådana saker vill jag veta.
Citera
2022-10-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Självfallet läser dom exponerade och deras familjer här. Det behöver väl inte diskuteras.
Jag gav dom verktygen, om dom vill använda dom, har jag ingen aning om.
Är bara budbärare.
Att två pundare skall leka domstol, motsätter jag mig starkt mot. Jag kräks på dom att dom gör det för att håva in cash. Fy fan, ursäkta min franska.
Jag hoppas innerligt att eventuellt dom blir åtalade. Falska profeter

varför denna vurm för pedofiler? är du själv pedofil Relentlessly?
Citera
2022-10-13, 18:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scallop
varför denna vurm för pedofiler? är du själv pedofil Relentlessly?
Jag struntar väl fullständigt i vad du kallar pedofiler, som egentligen är hebefilier. Har dock en aversion mot tillvägagångssättet. Pundarna Helan och Halvan skall inte hålla på med det här.
Glömde gå tillbaka och göm dig under din sten.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-13 kl. 18:30.
Citera
2022-10-13, 18:32
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Vilka är de bästa Hall of Fame-klippen?

Personlig favorit är #109
Citera
2022-10-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Jag struntar väl fullständigt i vad du kallar pedofiler, som egentligen är hebefilier. Har dock en aversion mot tillvägagångssättet. Pundarna Helan och Halvan skall inte hålla på med det här.
Glömde gå tillbaka och göm dig under din sten.
Både pedofiler och hebefiler kategoriseras inom samma grupp av störningar enligt DSM 5 nämligen kronofliler
Citera
2022-10-13, 18:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Både pedofiler och hebefiler kategoriseras inom samma grupp av störningar enligt DSM 5 nämligen kronofliler
Kronofil, inte hört talas om.

Kanske vore något för Dumpen att anta?
Citera
2022-10-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Ser du vad du skriver?
”Det finns ingen tjej som vill träffa en 60 åring”
Nu var det visserligen en diskussion med en annan, men undrar också detta. Finns någon referens till alla dessa fall som påstås finnas?
För ingen ifrågasätter nog att det finns massa sjuka 60-åriga peddos som begått grova brott, men då är det nog vad som också brukar stå i media att det rör sig om släktingar eller någon i offrens närhet och liknande. Eller att de utpressar via nätet och liknande saker.
Men att någon gammal äcklig gubbe skulle få unga tjejer att träffa dom, i Sverige ska tilläggas, utan pengar inblandade, kan inte se det. För sen finns det såklart vidriga typer som åker till Asien och utnyttjar barn, men denna tråden gäller ju ändå Sverige.
Citera
2022-10-13, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Hur länge skall diskussionen malas på?

Dumpen räddar barn från att bli våldtagna. Oooh, va hemskt.

Undrar just varför begreppet "reptilhjärnor" gör sig påmint?
Citera
2022-10-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Vilka är de bästa Hall of Fame-klippen?

Personlig favorit är #109

Ett av de vidrigaste gäddklippen i Hall of SHAME (inte Fame) är den våldsverkande vänsterextremisten Jonas Lindes runkvideo. Han verkar inte ha något gäddnummer intatuerat på armen, men fångades på kroken i april 2022.
Citera
2022-10-13, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kronofil, inte hört talas om.

Kanske vore något för Dumpen att anta?
Samlingsnamn för åldersfokuserade parafilier , pedofili, hebefili, efebofili och gerontifil är de som ingår i denna grupp störningar.
Citera
2022-10-13, 19:38
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så du drar upp massa psychobabbel. DSM är skrivet av hjärnskrynklare för att rättfärdiga sina okunskaper.

Om något bör Helan och Halvan söka hjälp, tror lobotomi är den enda lösningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in