2022-10-13, 16:40
Medlem
Relentlesslys avatar
Något som förbryllar mig. Hur fick Sara skyddad identitet? På vilka grunder? Hon bodde väl i sin bil om jag inte missminner mig. Var det för att få en lägenhet? Hon har tydligen 180K i skulder.

Någon med insikt?

Hon hade kunnat bo gratis hos Gypsy-tears om han fick sätta på henne i emellanåt.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-13 kl. 16:45.
Citera
2022-10-13, 16:41
Medlem
Gädda 156 - kul att det kommer förbi en entusiastisk kille i slutet av videon som man hör berömma Dumpen och fråga peddot vad han håller på med. Dumpen håller verkligen på att bli en känd organisation.
Citera
2022-10-13, 16:44
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Du känner ingen som jobbar på dumpen och vågar inte presentera dig heller.
Sorry, exakt när blev Dumpen ett jobb? Förtydliga tack. Något du vill ha på din CV? Nä tror inte det. Varför i hela fridens namn skulle jag presentera mig. Jag sitter bara på läktaren och iakttar shitshowen
Citera
2022-10-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Inte för att man är Dumpenfrälst men måste bara säga att vikarien var grym i konfrontationen. Fan, Kalla Fakta-kaliber på tanten.

Ja, jag tyckte också att hon var bra. Höll sig lugn men hade ändå emfas. Och extremt bra gjort för det här var väl hennes allra första konfrontation? Jag har iaf inte sett henne förut.
Citera
2022-10-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Sorry, exakt när blev Dumpen ett jobb? Förtydliga tack. Något du vill ha på din CV? Nä tror inte det. Varför i hela fridens namn skulle jag presentera mig. Jag sitter bara på läktaren och iakttar shitshowen
Är väl lika mycket jobb som influenser, youtuber , matbloggare osv, många försörjer sig numera på att hålla diverse webbinar om hälsa och frihet och påstår att det är ett arbete
Citera
2022-10-13, 16:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Härligt att se när 156:an sitter i fruns Renault Zoe och det börjar sjunka in i den fula jävla skallen på honom hur fucked for life han är! Chipstuttarna, ölmagen, de skabbiga armtatueringarna, det håglösa uttrycket - allt skriker WT!

Hahahaha, dina inlägg är så jävla sköna..

Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Inte för att man är Dumpenfrälst men måste bara säga att vikarien var grym i konfrontationen. Fan, Kalla Fakta-kaliber på tanten.

Håller med. Den här kärringen imponerade på mig grymt hårt.
Citera
2022-10-13, 17:01
Medlem
cateatdogs avatar
I sista videon så säger dom ju både för och efternamn på honom.
Senast redigerad av cateatdog 2022-10-13 kl. 17:03.
Citera
2022-10-13, 17:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Att inte bry sig om vädjan är grymt sadistisk elakt. Det är konkreta mot dumpen, och sakligt, sen kan de inte rå på deras utseende, utom möjligen Patrik med sitt muslimskägg.
Nu håller du på att spåra ut totalt. Först kallar du Sara för hora och nu är Patrik muslim, du skriver som en gammal dement Sverigedemokrat. Du kanske borde tänka efter en mikrosekund innan du gör dina bedömningar och påföljande uttalanden? Fattar du inte att du framstår som en oseriös aktör här på tråden? Snacka om att du har fördomar, vad vet du ens om muslimer och prostituerade?

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om de vart i krig skulle de skjuta alla krigsfångar med ett leende på läpparna, det är sakligt och det är därför jag ger tillbaka på deras utseende, något som jag för övrigt inte bryr mig om, men då de inte bryr sig så talar jag om sanningen om deras outfit. De får tåla sanningen som de andra som de stöter på.
Om du inte bryr dig om utseendet varför tjatar du då om det hela tiden? Dina jämförelser med krig är bara too much.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-10-13 kl. 17:09.
Citera
2022-10-13, 17:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Hans fru har enligt hennes Facebook studerat "konfliktlösning" på universitet så jag tror att det löser sig ändå.

Vi får börja sätta "det går åt helvete med frugan"-odds.

Tänk att komma hem från en skön semester, eller vad det nu är, och mötas av denna totalkrasch.

Tippar att karln åker ut ihop med badtunnan.

P.S. Någon som vet varför gäddorna alltid kommer körandes i frugans bil. Är det ett vedertaget gädd-trix?
Citera
2022-10-13, 17:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Ja, jag tyckte också att hon var bra. Höll sig lugn men hade ändå emfas. Och extremt bra gjort för det här var väl hennes allra första konfrontation? Jag har iaf inte sett henne förut.
Bra gjort av denna kvinna om det var hennes första. Men jag hör i rösten att hon har en tendens att bli arg och kanske brusa upp.

Om Dumpen läser detta hoppas jag att ni framför mitt tips till denna kvinna- Håll dig lugn och utveckla dina journalistiska kvaliteter i dina möten med gäddor, då kommer du att göra stora och intressanta avslöjanden samt goda och givande konfrontationer.
Citera
2022-10-13, 17:31
Medlem
Fin nese på siste grisen...
https://rumble.com/v1nplcc-han-med-den-bl-bilen.html
Citera
2022-10-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hahahaha, dina inlägg är så jävla sköna..

Håller med. Den här kärringen imponerade på mig grymt hårt.

Jätteduktig kvinna. Det hela var skitproffsigt. Gubben blev ju nästan paralyserad av henne. Så då fick han ju berätta om vad han menar pågår men inte håller ut på grund av chattarna då. Bra där!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in