2022-10-11, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Precis det sistnämnda alternativet du nämner är självklart fel och dessa män som har velat göra detta emot barn ska självklart hängas ut och få straff.

Däremot köper jag inte att man förtjänar få sitt liv förstört för man bestämt en träffa med en tonårs tjej. Då attraktionen är naturlig och rent biologiskt sätt är vi skapta för att dra oss till fertilitet.

Om vi snackar om riktiga Pedofiler ja det är sjukt det håller till och med jag med om fast dom behöver vård också. Det kan faktiskt hjälpa många av dom. Ska man jaga Pedofiler kan man lika gärna jaga alla brottslingar och visa ansikten.

Som sagt, ta det med förhörsledarna och rätten.

Din godtyckliga gräns för vem du tycker att det är tillåtet att knulla intresserar mig inte.
Citera
2022-10-11, 10:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Bara jag som tycker det är oerhört fånigt och pinsamt att Sara hela tiden lägger upp ansiktsbilder på sig själv på hemsidan? Hon är en gammal tant, men försöker se söt och gullig ut.

Känns som hon har ett extremt bekräftelsebehov.
Hon är mycket söt och har ett fint ansikte. Jag skulle vilja kyssa henne.

Vad är det för fel med att Dumpen lägger upp bilder på sina medarbetare?
Citera
2022-10-11, 10:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att män alltid är redo att ha sex när som helst när tillfälle yppar sig och därför finns det mängder med män som tror att pojkar på 14 år inte tar skada av att bli utsatta för en gädda eftersom det ses som en möjlighet och en trevlig upplevelse. Görs gällande i tråden av vuxna män att de själva gladeligen gått med på att ha sex med lärare eller andra vuxna i dess närhet när de själva var 13-14 år , inga vuxna kvinnor har sagt något liknande om sin granne eller lärare ..
Män som har förmåga att våldta när andra inte ens vill vara utan vantar verkar vara hur många ser på män och deras sexualitet

...jaja det är intressant det du skriver, men innebär det att du tror att män har denna typ av sexualitet medfödd som skiljer sig så markant mot kvinnor?

Är det på grund av detta bara män tas av Dumpen och att man har överseende med dessa "böggäddor"?

Citat:
Det har jag sett däremot att man generellt sätt inte blir lika upprörda när någon äldre man ska träffa en yngre kille.

Nja det vet jag inte om jag håller med om mannen..
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-10-11 kl. 10:38.
Citera
2022-10-11, 10:39
Bannlyst
Citat:
Haha har hon fått skyddad identitet? Ger man sig in i leken får man väl leken tåla. Hon åker runt och dömer andra förstör folks liv sedan blir den feta kärringen rädd och gömmer sig.

Hon gör detta drivet av sitt manshat och för att hon anser män som tänder på unga tjejer är moraliskt fel. Ska man börja hänga ut för brott kan man lika gärna börja hänga ut alla brottslingar.

Hon har skyddad. Det kan även hennes älsklingshejaklacksledare här inne bekräfta.

Jag undrar om hon tycker att det var det värt alla gånger? Varför inte bara leva ett stilla liv och sköta sitt? Är det värt det priset?
Citera
2022-10-11, 10:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Haha har hon fått skyddad identitet? Ger man sig in i leken får man väl leken tåla. Hon åker runt och dömer andra förstör folks liv sedan blir den feta kärringen rädd och gömmer sig.

Hon gör detta drivet av sitt manshat och för att hon anser män som tänder på unga tjejer är moraliskt fel. Ska man börja hänga ut för brott kan man lika gärna börja hänga ut alla brottslingar.

Tror du verkligen att det är manshat som driver Sara? Jag känner snarare att det handlar om att hon vill hjälpa barnen, även om detta kanske inte är rätt sätt.

Om hon är en manshatare så borde hon väl inte se upp till en hunk som Sjöberg?
Citera
2022-10-11, 11:00
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Sahara är en gammal lönnfet pundare, skojar du med mig? Dessutom är hon helt trasig.
Jag tycker att du skriver en massa bra men angående Saras utseende så fattar jag inte alls hur du tänker. Hon är otroligt sexig och jag blir själv väldigt påverkad så snart hon syns i bild, gärna i helkropps. Detta är en MILF av hög rang!!
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Bullshit - det används helt inkonsekvent dessutom. Ibland är det igen och ibland inte.
Eller hur! Men du vet att detta med pedofiler är världens cashcow! Para rullar in, tjacket finns, snacket finns. stackars dårar som väljer att viga sitt liv till att försöka mota bort sina egna trauman genom andra. Tragiskt.
Ja det handlar utan tvekan om stålar.
Citera
2022-10-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Tror du verkligen att det är manshat som driver Sara? Jag känner snarare att det handlar om att hon vill hjälpa barnen, även om detta kanske inte är rätt sätt.

Om hon är en manshatare så borde hon väl inte se upp till en hunk som Sjöberg?

Sara ser inte upp till Putte. Hon har t om sagt att hon inte hade en sån bra bild av honom tidigare. Det berodde på fördomar som hon fått via skvallertidningar. Sara är tveklöst högsta hönset i hierarkin inom Dumpen-sfären och kan tillrättavisa Putte, även framför publik som t ex i konfrontationen med "Heta Bengt" när Putte tog upp pissprov "Varför påminde du honom om det, otroligt korkat?!"

Putte har nog fått en och annan utskällning i bilen av den hetlevrade snyggingen. Sen fick hon lite dåligt samvete och skrev kiss ass-artikeln: "Till min kollega" där han fick beröm för att ha valt barnen före kändisfester mm.

Ett udda par som ändå matchar bra. Kan dom inte dra igång den där jävla webbshopen nån gång. Exklusive moms.
Citera
2022-10-11, 12:58
Avslutad
Citat:
Hon är mycket söt och har ett fint ansikte. Jag skulle vilja kyssa henne.

Vad är det för fel med att Dumpen lägger upp bilder på sina medarbetare?
Mycket söt?!

Fattar du inte hur många klamydia och gonorré-kukar hon haft i sin äckliga käft som hora?

Hon är urtypen av trasig crackhora.
Citera
2022-10-11, 14:42
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Hon har skyddad. Det kan även hennes älsklingshejaklacksledare här inne bekräfta.

Jag undrar om hon tycker att det var det värt alla gånger? Varför inte bara leva ett stilla liv och sköta sitt? Är det värt det priset?
Varför vill du att hon ska leva ett "stilla liv" och "sköta sitt" istället för att driva Dumpen?
Citera
2022-10-11, 15:10
Medlem
HVIT.s avatar
Helvete vad denna tråd har spårat ur, verkar vara en massa pedofilvurmare här som endast vill klanka ner på Sara och Patrik som gör en bra insats enligt mig. Allt som kan störa och skrämma äckliga pedofiler är av godo!
Citera
2022-10-11, 15:11
Medlem
Citat:

Varför ska kvinnor i 50- års åldern leva ett stilla liv när samhället uppmuntrar människor att omskola sig i den åldern och det tom numera är möjligt att få csn för studier på högskola.
Med tanke på att somliga i tråden betygsätter utseende på Sara så verkar det inte som det anses att kvinnor kring 50 år är tanter som ska ägna sig åt att baka bullar och lösa korsord
Citera
2022-10-11, 17:37
Bannlyst
Citat:
https://dumpen.se/2022/07/15/mannen-med-hunden-hamnade-i-arrest-napp-120-lysekil/

Det man upplever är ren aggression. Någon som agerar på ett labilt sätt och som knappast verkar vara i sinnenas fulla bruk agerar polis. Nu kommer bödeln i ett och gastar; Det är ju för en god sak! Tidigare har reflekterats; om en person gör detta för att hämnas vad den själv gått igenom (behandla egna personliga trauman), kan det gå så långt att det till och med innebär fara för personens självt och för de runt om? Vetenskapliga studier på senare år har påvisat att det egentligen kan innebära fara/negativt att som tidigare offer behandla tidigare trauman på detta vis.

Relevant fråga på detta klipp; Får vi agera rättssystem och göra precis vad som passar oss om det så är för en god sak? Att vi har rätt till det bara för att vi gått igenom det själva? Har en privatperson mandat att agera precis som den vill? Stoppa bilar på gatan som knappt polis år 2022 har mandat till att göra om nu inte KONKRET brott kan påvisas?

Jag vill veta om övriga är för att individer tar lagen i egna händer och agerar rättstat eller om vi helt enkelt går mot en osund och mycket farligt utveckling. Personligen tycker jag en sådan här labil människa (av klippet att döma) inte ska driva en sida som kräver så extremt mycket integritet, kunnande och förtroende som bara är möjligt! Tycker ni personen agerar sunt-att det får ske som det sker till varje pris?
Mycket bra skrivet! Det är undertryckt aggression och helt uppenbart är Sahara ett psykfall. Hon behöver terapi, komma över sina egna övergrepp och gå vidare i sitt liv. Inte minst när hon är mamma själv. Är pedofiler viktigare än hennes egna barn?
Citat:
Jag tycker att du skriver en massa bra men angående Saras utseende så fattar jag inte alls hur du tänker. Hon är otroligt sexig och jag blir själv väldigt påverkad så snart hon syns i bild, gärna i helkropps. Detta är en MILF av hög rang!!
Ja det handlar utan tvekan om stålar.
Tack. Utseende är som sagt inte allt och alla människor har olika tycke. För mig är hon absolut inte snygg men inte heller ful. Tyvärr så är det hennes beteende som är mest avtändande. Ilskan, bristen på självkontroll, hotelser om "polis", och hennes otroliga uppkäftighet när hon inte har nåt att komma med utan litar på att Patriks storlek ska skydda henne. Vad är det som säger att hon inte kan bli knivhuggen? Otrolig brist på ödmjukhet.
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Helvete vad denna tråd har spårat ur, verkar vara en massa pedofilvurmare här som endast vill klanka ner på Sara och Patrik som gör en bra insats enligt mig. Allt som kan störa och skrämma äckliga pedofiler är av godo!
Det kan inte uteslutas att det finns en eller annan pedofilvurmare! Men majoriteten av människor här som är emot Dumpen är folk som tror på demokratiska fundament och samhällets rättssystem. Kontra pöbelrättvisa och helt obildade privatpersoner som hänger ut folk hipp som happ utan några som helst regler eller kontroller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in