2022-10-10, 19:57
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Filmen om Daisy måste vara det hemskaste jag läst i hela mitt liv. Jag ångrar innerligt att jag läste om henne på Dumpens hemsida, även om jag inte läste allt så satte det ändå en stor sorg i mitt hjärta över den lilla flickan.

Utan att ha läst allt, eller googlat, så undrar jag om någon vet om den lilla flickan idag lever och hur hon mår?
När ondskan får ett ansikte. Då är Peter Scully en av dom vi får se. Ena flickan dödade Peter Scully men två lever vidare om man kan få ett liv efter en sådan händelse.
Citera
2022-10-10, 21:05
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
I min mening är folk som är såhär extrema som dom är själva skyldiga å det grövsta och dom kompenserar med att spela för gallerierna att dom kämpar emot....

Det lär i vart fall finnas en hel drös av deras följare som sitter hemma (och som hänger här) klädda i både finklänning och kaptenshatt.
Citera
2022-10-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Tror fler och fler nu börjar upptäcka detta och se igenom deras skådespel. Tror du deras hemsida är långlivad?

Dumpen kommer finnas så länge den behövs. Du kan nog inte ana hur många barn Dumpen räddat ifrån övergrepp. Några anhöriga kanske får lida lite light och det är trist men ändamålen helgar medlen. Det är så många som fått upprättelse tack vare Dumpen.

Dumplingarna är inga helgon. Patriks exflickvän är 35 år yngre och det är väl inte jättevackert men viktigare är vad han gör.
Citera
2022-10-10, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Nej det känns inte friskt nånstans! Dedikera hela sitt liv till sitt eget övergrepp. Det skriker ju obearbetade trauman lång väg.

Och den bilden! Tycker man att "hon är en 9-poängare" så måste man vara blind. Inte så att utseendet är allt men nånstans behöver man göra en reality check.

Jag tror hon kommer ta detta väldigt långt innan verkligheten hinner ikapp på något sätt.
Citera
2022-10-10, 22:16
Medlem
Citat:
Har du Saras meriter genom livet? Hon sålde sig själv och missbrukade tungt? Hur har barnen tagit det? Tycker du det är korrekt att en sådan söndertrasad person nu ska sitta och vara föredöme för andra människor när det tydligt verkar som att hon har mycket obearbetat hos sig själv? Är barnen stolta över hennes framgångar eller vänder de sig om?

Jo känner till en hel del. Jag tror faktiskt barnen är stolta då dom brukar närvara vid konfrontationerna men mer i bakgrunden enligt Sara. Vuxna barn så klart och dom har pepparspray i högsta hugg. Deras familjeangelägenheter angår inte oss.
Citera
2022-10-10, 23:14
Medlem
Citat:
felpost

Jag är inte Sara. Orkar inte dra 1 års chattlogg för dig även om du ber så snällt. Fick du kalla kårar två gånger om?
Citera
2022-10-10, 23:25
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag är inte Sara. Orkar inte dra 1 års chattlogg för dig även om du ber så snällt. Fick du kalla kårar två gånger om?

Nej det vet vi alla.
Har Sara och Putte landat i Sweden?
Citera
2022-10-10, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Nej det vet vi alla.
Har Sara och Putte landat i Sweden?

Nej, Sara som har fått skyddad id pga hot har visat lite taskigt omdöme genom att lägga ut hela flightbokningen till allmän beskådan med reservation för att det är en dummy.

Denna vecka är fullspäckad med massa möten osv. Tydligen public service i ryggen så nu får dom inte bara komma hem bakfulla utan det ska vara hårda nya lagar. Enklast är väl att köpa dom brittiska rakt av och sen införa här.
Citera
2022-10-11, 03:01
Medlem
Kongruensbojds avatar
Hur har det gått för de mest utstuderade äcklen som konfronterats på Dumpen? De som ville se barn i burar och liknande sjuka fantasier.
Citera
2022-10-11, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej, Sara som har fått skyddad id pga hot har visat lite taskigt omdöme genom att lägga ut hela flightbokningen till allmän beskådan med reservation för att det är en dummy.

Denna vecka är fullspäckad med massa möten osv. Tydligen public service i ryggen så nu får dom inte bara komma hem bakfulla utan det ska vara hårda nya lagar. Enklast är väl att köpa dom brittiska rakt av och sen införa här.

Så hur lyder de nya hårda brittiska anti-pedofillagarna enligt dig? Och när kommer de börja tillämpas i Sverige?
Citera
2022-10-11, 06:44
Bannlyst
Citat:
Eftersom den du vänder dig till ignorerade din fråga kan jag ta på mig den.

I dagens skitnödiga PK samhälle har det blivit just så.

Allt har blivit svart eller vitt.

Och det Sara gör med sin Dumpen-sida det är inte bara att skaffa sig själv Skyddad identitet på köpet, det är också att ruinera människors liv som vill leva med och följa egna omdömen. Hon kör över alltihop-alla etiska och moraliska gränser och kvar blir ett osunt och miserabelt klimat. Ett kallt och cyniskt samhälle totalt utan någon som helst sunt förnuft.

Det är dyrköpt-som sagt har hon fått skyddad ID på köpet. Man undrar om varje swish-peng och publicitet varit det värt alla gånger? Om man nu kikar i backspegeln?

Ett demokratiskt samhälle förlitar sig på rättsapparaten.

Det är bara ett osunt samhälle där folk slutat lita på statsapparaten där en f.d missbrukare får mandat till att göra sig till en auktoritet i ett sådant här sammanhang. Förlitande på känslor och där det saknas adekvat utbildning från något håll egentligen.

Referensen livets hårda skola. Jag tror inte Sara hade fått den legitimitet för att göra en sådan här sak i något annat land faktiskt.

Haha har hon fått skyddad identitet? Ger man sig in i leken får man väl leken tåla. Hon åker runt och dömer andra förstör folks liv sedan blir den feta kärringen rädd och gömmer sig.

Hon gör detta drivet av sitt manshat och för att hon anser män som tänder på unga tjejer är moraliskt fel. Ska man börja hänga ut för brott kan man lika gärna börja hänga ut alla brottslingar.
Citera
2022-10-11, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Haha har hon fått skyddad identitet? Ger man sig in i leken får man väl leken tåla. Hon åker runt och dömer andra förstör folks liv sedan blir den feta kärringen rädd och gömmer sig.

Hon gör detta drivet av sitt manshat och för att hon anser män som tänder på unga tjejer är moraliskt fel. Ska man börja hänga ut för brott kan man lika gärna börja hänga ut alla brottslingar.

Svenska offentlighetsprincipen och Lexbase "hänger redan ut" brottslingar. Det är hur lagligt som helst.

Och det är en viss skillnad mellan "män som tänder på unga tjejer" och män som vill ligga med barn, tortera barn, våldta barn, kissa på barn, sätta dem i burar osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in