Citat:
Ursprungligen postat av
Lavinder
https://dumpen.se/2022/07/15/mannen-med-hunden-hamnade-i-arrest-napp-120-lysekil/
Det man upplever är ren aggression. Någon som agerar på ett labilt sätt och som knappast verkar vara i sinnenas fulla bruk agerar polis. Nu kommer bödeln i ett och gastar; Det är ju för en god sak! Tidigare har reflekterats; om en person gör detta för att hämnas vad den själv gått igenom (behandla egna personliga trauman), kan det gå så långt att det till och med innebär fara för personens självt och för de runt om? Vetenskapliga studier på senare år har påvisat att det egentligen kan innebära fara/negativt att som tidigare offer behandla tidigare trauman på detta vis.
Relevant fråga på detta klipp; Får vi agera rättssystem och göra precis vad som passar oss om det så är för en god sak? Att vi har rätt till det bara för att vi gått igenom det själva? Har en privatperson mandat att agera precis som den vill? Stoppa bilar på gatan som knappt polis år 2022 har mandat till att göra om nu inte KONKRET brott kan påvisas?
Jag vill veta om övriga är för att individer tar lagen i egna händer och agerar rättstat eller om vi helt enkelt går mot en osund och mycket farligt utveckling. Personligen tycker jag en sådan här labil människa (av klippet att döma) inte ska driva en sida som kräver så extremt mycket integritet, kunnande och förtroende som bara är möjligt! Tycker ni personen agerar sunt-att det får ske som det sker till varje pris?
Mycket bra skrivet! Det är undertryckt aggression och helt uppenbart är Sahara ett psykfall. Hon behöver terapi, komma över sina egna övergrepp och gå vidare i sitt liv. Inte minst när hon är mamma själv. Är pedofiler viktigare än hennes egna barn?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Jag tycker att du skriver en massa bra men angående Saras utseende så fattar jag inte alls hur du tänker. Hon är otroligt sexig och jag blir själv väldigt påverkad så snart hon syns i bild, gärna i helkropps. Detta är en MILF av hög rang!!
Ja det handlar utan tvekan om stålar.
Tack. Utseende är som sagt inte allt och alla människor har olika tycke. För mig är hon absolut inte snygg men inte heller ful. Tyvärr så är det hennes beteende som är mest avtändande. Ilskan, bristen på självkontroll, hotelser om "polis", och hennes otroliga uppkäftighet när hon inte har nåt att komma med utan litar på att Patriks storlek ska skydda henne. Vad är det som säger att hon inte kan bli knivhuggen? Otrolig brist på ödmjukhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
HVIT.
Helvete vad denna tråd har spårat ur, verkar vara en massa pedofilvurmare här som endast vill klanka ner på Sara och Patrik som gör en bra insats enligt mig. Allt som kan störa och skrämma äckliga pedofiler är av godo!
Det kan inte uteslutas att det finns en eller annan pedofilvurmare! Men majoriteten av människor här som är emot Dumpen är folk som tror på demokratiska fundament och
samhällets rättssystem. Kontra pöbelrättvisa och helt obildade privatpersoner som hänger ut folk hipp som happ utan några som helst regler eller kontroller.