2022-10-10, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ytterst få av gäddorna har varit vad som räknas som pedofiler. ,Det har varit män som är ok med att ha sex med 13-14-åringar jämngamla med egna barnens kompisar eller barn de i yrket omges av dagligen.

Jo, dom flesta har bara spanat in en 14 år och 11 månaders godbit. Det är ju nästan ok med lite good will. Jag tycker Sara gör ett fantastiskt arbete. Helt fantastisk kvinna och ganska läcker dessutom

Måste man se blottar-rocken i lekparken för att vara helt säker. Hur fan menar du?
Citera
2022-10-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Vad jag har förstått så är det ett filmteam från SVT som följer dem och samlar material till den tidigare omtalade kommande dokumentären.

Pk-media nja. Dumpen har iofs haft med sig vänsterhippies tidigare men det gick ju inget vidare. Patrik gick loss i nästkommande podd. Undra vad han hade för förväntningar egentligen.
Citera
2022-10-10, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Intervjun var rolig.

- 7 år
- Jag trodde hon var 9 år!!!

Som att det var bättre.🤣

”Inte för att det är ok, inte för att det är ok, inte för att det är ok. Nänä, inte för att det är ok, men detta är ju ett rollspel”
Citera
2022-10-10, 08:35
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Pk-media nja. Dumpen har iofs haft med sig vänsterhippies tidigare men det gick ju inget vidare. Patrik gick loss i nästkommande podd. Undra vad han hade för förväntningar egentligen.
https://www.facebook.com/groups/776883263665426/posts/836983410988744/
Well done assisting c&c sting today here in the uk I no your still going to be here in the uk as well as a tv crew filming a documentary for sweedish viewers and following a couple of our uk peodofile hunting teams ide like to welcome you plus command u that ur the only one team finding n stinging pike,s in sweeden u should feel proud of ur team cuz ur looking out for the children in sweeden I've joined you team n will support u as i do for all our uk teams ile spread the word plus share your stings
XXxxxxXX
Alltså inte Dumpen som har nån med sig, utan SVT som gör ett fristående jobb.
Citera
2022-10-10, 10:15
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Men såna där (som verkar vara farliga på riktigt), dom missar dumpen......

Men hur i hela helvete kan du (eller vi) veta det!! Dom kan ju ha stoppat 6 våldtäkter och 2 mord på potentiella framtida offer.

Både i förebyggande, och igenom ingripanden som vi sett på dom 150+ jävla äckel som alla slingrar sig och nekar till uppsåt.
Citera
2022-10-10, 10:44
Medlem
https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/

Detta smuts har tydligen flyttat till hålan jag bor i då jag såg personen under öppet hus till en av lokala skolorna.

Rebus på staden: Ortens namn är ett klädesplagg (underkläder) i singular form.
Citera
2022-10-10, 11:13
Medlem
Lavas avatar
https://sverigesradio.se/artikel/minderariga-saljer-sex-pa-svensk-sugardating-sida

Apropå att det är orealistiskt att tro att Dumpens gäddor skulle ha en chans att begå övergrepp mot minderåriga.
Citera
2022-10-10, 11:38
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
https://sverigesradio.se/artikel/minderariga-saljer-sex-pa-svensk-sugardating-sida

Apropå att det är orealistiskt att tro att Dumpens gäddor skulle ha en chans att begå övergrepp mot minderåriga.
Nu har jag inte lyssnat på programmet. Men man undrar vad som driver en 13 åring att sälja sex. Är det märkeskläder och prylar dom längtar efter. Eller vad är drivkraften. Kräv Bank ID för att registrera sig. Att dom inte har det är givetvis för att minderåriga skall kunna registrera sig. Stäng sidan och häkta ägaren och döm han för grovt koppleri.
Citera
2022-10-10, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Precis. Patrik gillar unga tjejer - men det är ju inte så konstigt när han är 15 år mentalt.

Sahara är verkligen problemet, fruktansvärt självhävdelsebehov och narcissism som blandas ner med obearbetade övergrepp och paranoia. Den tjejen behöver terapi big time.

Verkligen Sara behöver terapi och en några Pt pass ,man hör hatet i hennes röst samtidigt som man hör en viss tillfredsställelse. Hon har problem psykiskt och fysiskt.

Patrik har en dragning till unga tjejer vilket i och för sig är naturligt fast han verkar tro han är bättre än alla andra och inte tänder på någon under 18.
Citera
2022-10-10, 12:47
Medlem
swedsters avatar
I min mening är folk som är såhär extrema som dom är själva skyldiga å det grövsta och dom kompenserar med att spela för gallerierna att dom kämpar emot....
Citera
2022-10-10, 14:07
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Nu har jag inte lyssnat på programmet. Men man undrar vad som driver en 13 åring att sälja sex. Är det märkeskläder och prylar dom längtar efter. Eller vad är drivkraften. Kräv Bank ID för att registrera sig. Att dom inte har det är givetvis för att minderåriga skall kunna registrera sig. Stäng sidan och häkta ägaren och döm han för grovt koppleri.
En 13-åring som säljer sex har mer djupgående problem än önskan om märkeskläder och prylar, tror jag. Men hemskt är det. Botten redan nådd.
Citera
2022-10-10, 14:30
Medlem
Ratads avatar
Tittade igenom Dumpen och något som slog mig är hur överrepresenterade pederaster är. Nära hälften av fallen är ju någon karl som vill knulla småpojkar. Vi killgissar att bögar, bisexuella och "nyfikna" är mellan 5 - 10% av befolkningen och nära 50% av de som Dumpen konfronterar har velat trycka småkillar.

Det är kanske inte förvånande om man ser tillbaka. Vad jag vet är majoriteten av horköparna och den typiska horan män. De sistnämna är ofta gay for pay. Någon som vet om det finns ny statistik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in