Citat:
Ursprungligen postat av
DayNite
gör du detta när du träffat mannen en längre tid?
ägnar all din tid och honom? har på ljudlöst?
det är skillnad på om du träffat honom 1x eller 1år
om du fortfarande gör det efter en längre tid så skulle jag säga att du har något att dölja
eller något du inte vill han ska se
det är min tolkning
hur har du reagerat om ni träffats en längre tid, och du ser ett mess som säger " tack för senast? knulla nu?"
Den man jag träffar dejtar jag inte "seriöst", men vi träffas några dagar då och då. Och då är min mobil på ljudlöst och ligger oftast i byxfickan, eller nånstans i bostaden. Jag ägnar inte ALL tid åt honom, men då vi ses så är han högsta prio så länge inte någon familjemedlem blir sjuk eller det händer något allvarligt med mina närmaste.
Så enligt dig har jag troligen träffat honom en längre tid, mer än ett år och jag har precis ingenting att dölja. Vi har inget behov av att kolla varandras telefoner då vi inte träffas i syfte att bli livspartners.
Jag skulle för det första inte röra hans telefon såvida jag inte måste flytta den. Och ligger den med skärmen nedåt så vänder jag inte på den utan flyttar den utan att titta på skärmen. Han har också på ljudlös, hur han har aviseringar vet jag inte då jag inte kollar hans telefon.
Hade vi setts i syfte för en kärleksrelation, och han lagt sin telefon framför mig och ett sånt sms hade synts, så hade jag med största sannolikhet blivit rätt lack om vi setts en längre tid och premissen var att vi inte träffar andra.