Citat:
Ursprungligen postat av
CC75
Ur ett kvinnligt perspektiv är det inte så konstigt att det ses som en Red flag. För en kvinna som möter en MGTOW (som enligt mig mycket väl kan dejta kvinnor) kan det innebära en problematik då han är svår att manipulera och att "sätta ett koppel på". Relationen med honom kommer i princip bara vara på hans villkor och han kommer aldrig att krypa / simpa för henne. Som skrivet, kan mycket väl förstå att kvinnor ser det som en Red flag. Själv, som man, ser jag det förstås helt annorlunda.
// CC
Blir han svår att få tag på så blir det ofta att de försöker sig på mer psykning för att komma åt honom, vilket hjälper föga då man ser igenom det på en gång.
MGTOW handlar inte om game eller försöka spela svår, det är i det stora hela att gå sin egen väg, och en seriös MGTOW dejtar INTE.
Vi skiter blanka den i kvinnor helt och hållet och sysslar med vad som är viktigt för oss. Visst, de försöker med mig, men jag ignorerar dem. De får ingenting, och visst, det är riktigt irriterande på många håll för dem, när deras välanvända fisk inte betyder ett skit, vad har de då?
För det kan jag säga, jag har fått med 1-2 poängare att göra som trott på fullaste allvar att bara för att jag har en grov kanon, vill jag köra in den direkt i vad som helst!? Det är ju inte riktigt så.
Jag tycker det är roligt faktiskt. Att säga nej ställer många av dem på pottkanten.
Flera av dem har aldrig fått ett nej någonsin.
Jag själv skulle aldrig dejta en tjej, jag får inte ha henne för mig själv, många har redan varit där, jag betyder inte ett skit för henne annat än vad jag kan erbjuda i ekonomisk trygghet.
Alltihop är en ren lögn. Kärlek!? -Existerar inte.
Åk hoj, båt, racerbil, jetfighter, var en man, för allt vad du tycker är roligt får du trots allt sälja när damen ska försöka ta över precis allt. -Att ändra på dig som hon vill att du ska vara.
Jag har upplevt det där, och aldrig mer!
Redpill MGTOW! Dejting är en Redflag, damer är Redflags, himlen är blå, utan moln!