2022-10-10, 19:50
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vilka substanser skulle göra en person till en bättre fotbollsspelare? Synd det inte fanns på min tid.

Maradona dopade ju sig så det är inte orimligt.

Tänker att eftersom han är så stark och snabb kanske han tar anabola eller likande
Senast redigerad av jultomtenbrannupp 2022-10-10 kl. 19:54.
Citera
2022-10-10, 19:51
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Bevis?
Bad du han jag citerade om bevis för att Haaland är framställd i ett labb? Det om något är väl hårda anklagelser.

Edit det var alltså dig jag citerade haha. Men då kan du presentera dina bevis så presenterar jag mina.
Eller också så skojade vi båda...
Citera
2022-10-10, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Bad du han jag citerade om bevis för att Haaland är framställd i ett labb? Det om något är väl hårda anklagelser.

Edit det var alltså dig jag citerade haha. Men då kan du presentera dina bevis så presenterar jag mina.
Eller också så skojade vi båda...

Nej jag bad om bevis på att han skulle vara dopad.

Ja, att han var framställd i ett labb var självklart på skoj. Jag tror inte det på riktigt.
Citera
2022-10-10, 20:29
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nej jag bad om bevis på att han skulle vara dopad.

Ja, att han var framställd i ett labb var självklart på skoj. Jag tror inte det på riktigt.

det är ju nått som inte stämmer med killen!!! jag tycker detta med labbteorin är intressant. Norge satsar ju oerhört med pengar på idrotten.

Robotteorin skrattar jag dock åt men labb när någon galen professor latjat med dna osv
Citera
2022-10-11, 10:52
Avslutad
Haaland gjorde en "raplåt" för 6 år sen:
https://youtu.be/oYJWkDFzEXA
Citera
2022-10-16, 19:35
Medlem
girigfans avatar
hallå finns det nån som är insatt i vilket typ av motstånd killen gör mål mot? när han spelade i tyskland gjorde han ofta mål mot bayern etc. etc. eller är han snarare en motor som aktivt kämpar ner dåliga lag
Citera
2022-10-16, 19:55
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
hallå finns det nån som är insatt i vilket typ av motstånd killen gör mål mot? när han spelade i tyskland gjorde han ofta mål mot bayern etc. etc. eller är han snarare en motor som aktivt kämpar ner dåliga lag

Dessa har han nätat mot I CL iaf, du får väl avgöra själv om det duger eller inte.

28 mål på 22 matcher har han hunnit dundra in där.

Ajax
Beşiktaş
Club Brugge
Copenhagen
Dortmund
Genk
Lazio
Liverpool
Man City
Napoli
Paris
Sevilla
Zenit
TOTAL 22 28
Citera
2022-10-16, 20:03
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Dessa har han nätat mot I CL iaf, du får väl avgöra själv om det duger eller inte.

Ajax
Beşiktaş
Club Brugge
Copenhagen
Dortmund
Genk
Lazio
Liverpool
Man City
Napoli
Paris
Sevilla
Zenit
TOTAL 22 28
tack!!
Citera
2022-10-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy

Ajax
Beşiktaş
Club Brugge
Copenhagen
Dortmund
Genk
Lazio
Liverpool
Man City
Napoli
Paris
Sevilla
Zenit
TOTAL 22 28

Bortsett från giganterna Liverpool (6 CL-titlar) och Ajax (4 CL-titlar), så var det mest småklubbar

Bara Dortmund (1 CL-titel) av övriga klubbar som vunnit "Champions"..
Citera
2022-10-20, 18:35
Medlem
Ja han är nog en fejk håland. Det jag sagt hela tiden. Kammade noll senast!
Citera
2022-10-21, 00:21
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Maradona dopade ju sig så det är inte orimligt.

Tänker att eftersom han är så stark och snabb kanske han tar anabola eller likande

Han är skapad med delfingener i det statliga norska idrottslabbet.

Genom att använda ekolod har han koll på andra spelare utan att se dem. Man kan säga att han har planen i sin hjärna.

Han kan också skicka riktade vågor till andra spelare, som känner ljudvågorna i kroppen och vet att de då skall skicka bollen till honom.

En motståndare bör lära sig vad snabbt ökande intensitet betyder, nämligen att Haaland närmar sig bytet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sperm_whale#Senses

Scrolla ned till "types of vocalization".

En teori är att det inte fungerar lika bra när han spelar i en kokande gryta med hög ljudnivå, vilket skulle kunna förklara resultatet mot Liverpool senast.
Citera
2022-10-21, 00:56
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Han är skapad med delfingener i det statliga norska idrottslabbet.

Äntligen nån som dykt lite djupare i fenomenet Håland och inte bara skrapar på ytan. Men vill man veta sanningen har man inget val. Man måste sila bland alla rykten som dyker upp. Spekulera får ambra göra. Tänk på att krillen barda är 22 år, det är ett vågspel att säga nåt om framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in