2022-10-09, 19:03
Medlem
analkings avatar
här en sammanfattning av alla rekord som är aktuella

https://www.youtube.com/watch?v=DJpWuZ9i2GM
Senast redigerad av analking 2022-10-09 kl. 19:37.
Citera
2022-10-09, 21:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Ditt minne är kort , men hatar man så tar man till dumma inlägg
I en Classico gjorde CR7 en liknande MISS
Kan ses på You tube
Lycka till i din kampanj mot Haaland
OBS jag är sedan 1958 MU fan med gläds åt skådespelet
Nej, nej. Missuppfatta mig rätt. Har absolut inget emot Haaland, tvärt om.

Men jag tycker iaf att det är lite kul att se när toppspelare står för en dundermiss eller en dundertabbe, kan tycka det även om det skulle gälla ngn spelare ifrån min klubb.
Citera
2022-10-09, 21:33
Medlem
analkings avatar
Erking bekräftar nu att det är 60 malsrekordet som han är ute efter

källa

https://www.youtube.com/watch?v=wjc3hSBTPXQ
Citera
2022-10-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Just nu så är han faktiskt världens bästa! Vem anser du vara bättre?

Den diskussionen kan göras oändlig då det finns många kategorier på spelare.
Men jag skulle kunna hålla med om att han för tillfället är världens bästa anfallare. Han är otrolig
Citera
2022-10-09, 23:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Den diskussionen kan göras oändlig då det finns många kategorier på spelare.
Men jag skulle kunna hålla med om att han för tillfället är världens bästa anfallare. Han är otrolig
Det går när flera spelare är på samma nivå men INGEN är på denna nivå just nu.
Citera
2022-10-09, 23:09
Medlem
Ett monster som är framtagen ur ett labb. Tekniskt ser han inget speciellt ut, men han är den mest atletisk fotbollsspelare jag någonsin sett. Snabb som en leopard, stark som en flodhäst, skjuter som en häst osv osv. Aldrig sett något liknande.
Citera
2022-10-10, 01:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ett monster som är framtagen ur ett labb. Tekniskt ser han inget speciellt ut, men han är den mest atletisk fotbollsspelare jag någonsin sett. Snabb som en leopard, stark som en flodhäst, skjuter som en häst osv osv. Aldrig sett något liknande.
Känns som en blandning av Ronaldo, Messi, Zlatan, Brasse Ronaldo. Han kan inte dra fem gubbar som Messi, han kan inte dribbla som Ronaldo osv men.. Han kan skjuta med båda fötter likt Ronaldo, ta sig fram före försvarare likt Ronaldo, har Messis vänsterfot (med mer kraft), är stor och stabil likt Zlatan och kan göra konstmål, har det där unika likt Brasse Ronaldo.

Håller han sig skadefri så slår han alla målrekord som finns (utan VM men fan inte helt omöjligt att han slår Klose om Norge lyckas ta sig till ett par tre)...
Citera
2022-10-10, 13:27
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Lite dåligt att felstava hans namn i rubriken till hans stora tråd.

För övrigt är han otroligt ful. Fulaste fotbollsspelaren genom tiderna? Hur många tusen mål han än gör i sin karriär är det hans neandertalar/fisk- ansikte alla kommer minnas

Haha vem fan bryr sig? Bögvarning på dig.
Citera
2022-10-10, 17:54
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
HAN kanske inte är framtagen ur ett labb men han har garanterat substanser i sig som är
Citera
2022-10-10, 18:09
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
HAN kanske inte är framtagen ur ett labb men han har garanterat substanser i sig som är

Lägg ner bara. Du bidrar inte till något utan skriver utifrån dina egna sjuka fantasier.
Citera
2022-10-10, 18:12
Medlem
Citat:

Bevis?
Citera
2022-10-10, 18:14
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Vilka substanser skulle göra en person till en bättre fotbollsspelare? Synd det inte fanns på min tid.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in