Citat:
Ursprungligen postat av
Hjulstaa
Vecka 1-12 250mg testo c ew
Vecka 12-15 500iu hcg e3d
Vecka 15-20 50mg clomid ed
Ser detta upplägg bra ut?
Tillägger ang min första och liknande kur körde jag 400mg Test C EW i 16 veckor med olja från PHD Remedies. Blå nålar, 25mm räcker. Köp dock till 16 stycken tjockare nålar för är riktigt jävla drygt att stå och vänta på att oljan sugs upp genom de blåa. Och ja, 16 stycken även av de tjockare, kassera efter varje gång. Helt onödig säkerhetsrisk om kuren faller på att man kontaminerar en sån.
Satte alltid i röven. Har satt nålar i jobbet tidigare så det hjälpte väl - men det var väldigt len olja, rätt nålar, bra spegelvinkel och sunt förnuft som gjorde det. Rövmuskeln är så stor att du kan sätta på ett nytt ställe var fjärde vecka. Läs på om nerven också, den vill du inte träfffa, men den sitter närmre rövhålet och du sätter i övre delen av muskeln långt ut mot midjan. Men det viktigaste är hygienen. Torkade allt, händer, flaska, pump - allt, med apotekets desinfektionsservetter varenda gång. Kanske lite för mycket, men hellre för feg än dum.
Kuren funkade skitbra och motsvarade alla förväntningar. Jag hade Arimidex, men det behövdes aldrig. Efter 17 veckor började jag med Nolva. Planen var att ta fem veckor, ED 50, 40, 20, 20, 10. Men klantade till det lite och beställde för få, så fick sitta utan cirka 5-6 dagar den fjärde veckan. Inte optimalt, men det löste sig ändå fort.
Nu vet jag inte alls om de här är din första kur men på det korta inlägget och valet av testo C så blev det mitt antagande. Men då har du mina förslag och min historia