Citat:
Ursprungligen postat av
skruvmejsel6
Sa aldrig att det var skit. Han var ute efter samma sak som jag varit förut och jag förklarade bara att det inte är närheten av vanligt weed. Lite som att försöka bli full på alkoholfri öl. Är bättre att han lägger pengarna på vanligt gräs bara. Var så jag kände iallafall.
Vad är HHC? Vilka shoppar rekomenderar du?
Du har inte testat bra CBD i sådana fall.
Får effekt som utav svagt gräs(med mer CBD än thc i), minus det trippiga, det kroppsliga finns och du känner dig rätt skön. Skulle säga att weed är vodka och CBD är öl eller lite svagare vin om det är starkare produkter, typ moonrocks, högkoncentrerad cbdhasch med CBG i. Dessutom slipper man biverkningar weed ger, och det är hållbart i längden, lagligt och lättare att köpa, slipper bli blåst, stort urval, flera butiker.
För CBD, CBG och dylikt rekommenderar jag blu-lights cbd (testa deras moonrocks på 80% cbd, dessa är damn grymma, samt det 50%iga cbdhaschet, köp black widow budsen och blanda dessa tre så kommer du se att CBD är inte alls så dåligt utan tvärtom kan vara nice, för sömnen är dessa produkter ultimata, denna butiken har bäst priser, 10g för 200kr för buds, 380 eller något gör 10g moonrocks, på andra sidor kostar moonrocks flera gånger det priset), CBG finns på cannabislight, Frosted CBD rekommenderas då man tillsatt terpener som gör verkan bättre. Men de har också bra cbd buds, dock innehåller de typ 0,5% thcA men ska vara lagligt sålänge man ej gör extrakt, men ja låt bli att röka ute och så, blir du tagen på urinprov så måste du bevisa att du konsumerat industrihampa och inte gräs. 0,3% thc är tillåtet, och blir lite mer THCa då det räknas på ett visst sätt jag inte förstått helt.
Hhc är ett ämne som finns i cb i små mängder men man gör koncentration på detta numera samt tillverkas på andra sätt också. Hexahydrocannabinol. Liknar THC bara att det är hexa istället för tetra, sedan är ju thc och d9 THC därav lite annorlunda, den är mildare och har således ingen paranoia.
På upgrade natural kan du köpa HHC och CBD buds samt CBG också. Även koncentrat.