Citat:
Ursprungligen postat av
Svensk90
Putin kommer inte delta i det Ryska säkerhetsrådets möte på måndag, Putin har redan bestämt sig för ett svar på terrorattacken.
DET BLIR FAN EN ATOMBOMB MOT UKRAINA ELLER MOT DEN FRÄMMANDE MAKT SOM BISTOD UKRAINA I TERRORDÅDET.

Då är han rädd att, hangripligen, bli avsatt, vilket iof är långt ifrån säkert.
Det finns en rolig episod om Stalin: Som ni redan vet så trodde han aldrig att Hitler skulle anfalla Sovjetunionen sommaren 1941. Han hade ju skickat massor av krigsnödvändiga förnödenheter till Nazityskland under nästsn två år. Men Hitler anföll och en chockad Stslin drog sig tillbska till sin datcha. Efter nästsn en vecka kommer övriga politbyråmedlemmar på besök. Stslin måste ha blivit jävligt nervös: " Nu kommer de att avsätta mig med tanke på hur jag låtit mig överraskas och gött Hitler!" Men nej, de hade kommit för att betyga Stalin sin trohet!
M.a.o. En tsar måste fucka upp det rejält innan han blir avsatt, och då troligtvis inte av sin egen elit. Det är istället de mest missgynnade som är den största faran. By the way: Det är just de med de lägsta inkomsterna som stödjer Putlers krig och mobiliseringen minst. Och det lär ju inte bli bättre längre fram.....
Slsva Ukraini!