2022-10-09, 19:21
Medlem
Litt av ett par de to der, den ene værre enn den andre..
Citera
2022-10-09, 19:23
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
👍

Dama "innrømmer" å ha jobbet 7 måneder på Kalnes og at hun sluttet for lenge siden (LinkedIn)

Tipper hun nå jobber med Botox e.l.

Legg merke til at hun på facebook lenker til "Østfold Sykehus", en profil som har 2 likes
og 2 følgere, og ingen innlegg. Mens den ekte profilen - "Sykehuset Østfold" - har masse
innlegg, nesten 20 000 likes og over 21 000 følgere.

Det pyntes åpenbart på CV'en.
Citera
2022-10-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Jo, det går utmerket an å sjekke ut noen, og politiet vet mye mer om hva/hvem enn både du og jeg gjør. Når det gjelder den såkalte lege kona, så anser jeg henne mer som Se og Hør stoff enn viktig for saken🧐
Her tar du nok feil. Begge, både kone og mann, tror jeg er tett på hendelsene og jeg er veldig nysgjerrig på alibiet 31.10.2018 for begge.
Citera
2022-10-09, 19:34
Medlem
LOL bildet der hun poserer i legefrakk og stetoskop foren et skilt det står universitetet i lublinie (medisin-studiet i polen) er PHOTOSHOPPA (av PSS)?:

JPEG APP13: Photoshop 3.0
0x00000235:
6Photoshop 3.0

bildet:
https://imgur.com/a/DZPWQy9

Hun er rett og slett redigert inn i bildet.
Citera
2022-10-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Her tar du nok feil. Begge, både kone og mann, tror jeg er tett på hendelsene og jeg er veldig nysgjerrig på alibiet 31.10.2018 for begge.

Kan være du har rett, men da synes jeg der er litt underlig at hun ikke er blitt nevnt eller siktet av politiet. Pressen har heller ikke nevnt henne i vår sak, men det kan jo selvsagt fortsatt komme🧐
Citera
2022-10-09, 19:36
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Svindler hun også altså.
Hun kan tilby "full pakke" DET skjønner dere vel nå
Citera
2022-10-09, 19:38
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa

Jeg tror også PSS kan ha en større rolle enn politiet har gått ut med. Det rimer dårlig med
tidsperioden han er siktet for medvirkning dersom det kun har med krypto å gjøre.
Hva kona evt. vet, og om hun har noen rolle, er jo vanskelig å si sikkert. Men hun vet
ihvertfall at mannen hennes er en forbryter, og hun har aktivt forsøkt å dekke ham.
Såpass at hun faktisk ble dømt for det.

Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Svindler hun også altså.

Avisoppslaget omhandlet etter all sannsynlighet en annen kvinne. Les Jayce sin kommentar lenger oppe.
Men hun har nok ikke helt rent mel i posen.

Citat:
Ursprungligen postat av clausewitzse
LOL bildet der hun poserer i legefrakk og stetoskop foren et skilt det står universitetet i lublinie (medisin-studiet i polen) er PHOTOSHOPPA (av PSS)?:

0x00000235:
6Photoshop 3.0

bildet:

Minner litt om hun svindleren nede i Arendal som gikk inn på sykehuset
der i legefrakk og tok selfier for å bruke i svindlene sine.
Senast redigerad av Svartediket 2022-10-09 kl. 19:41.
Citera
2022-10-09, 19:42
Medlem
Firmaet PSS in vest har vel lånt penger på falske dokumenter da? Det sier seg selv at man ikke får flere millioner i lån uten garantier etc.
Citera
2022-10-09, 19:44
Medlem
Citat:

0x00000235:
6Photoshop 3.0

bildet:

Jo det ser litt rart ut men samtidig så ser man speilbilde av henne i steinen bak så jeg er ikke så sikker på at det er shoppa
Citera
2022-10-09, 19:47
Medlem
Citat:

0x00000235:
6Photoshop 3.0

bildet:

Det er hun ikke, se på skyggen av skikkelsen i den røde marmorplaten. Den hadde ikke vært der om hun hadde blitt redigert inn.
Citera
2022-10-09, 19:53
Medlem
Hvor bodde og hva jobbet den omtalte "legen" som i de siste årene som var forut for forsvinningen? Kan hun ha møtt og snakket med og eventuelt blitt kjent med AE i en eller annen forbindelse? (Jeg tenker bl.a. på at AE fortalte mye om seg selv og om TH til håndtverkere på befaring, og at hun kanskje eventuelt kan ha fortalt like mye (eller mer) til en frisør el.l.).
Kan "legen" ha jobbet som frisør el.l. i Lørenskog-området?

Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Interessant, de la ut på mitt anbud og koblet også malerjobben hjemme med næringsbygget til TH.

– Vi kjente ikke Anne-Elisabeth eller familien på forhånd, men vi satt igjen med mye informasjon om dem etter befaringen, blant annet at Hagen er en holden mann, sier han, som på generelt grunnlag advarer folk mot hvem de tar inn på befaring.

– Det er mye rart der ute, og man kjenner ikke motivet til alle som kommer på befaring. Det var flere firmaer som var og rekognoserte, og det kan ha gitt tilgang til å inspisere huset og eiendommen.
Senast redigerad av z-z-z 2022-10-09 kl. 20:21.
Citera
2022-10-09, 20:38
Medlem
En bruker her på FB skrev noe om rykter om at TH var "sugardaddy" el.l.
Hvis TH var det, kan det hende at forbrytelsen ble planlagt og utført av en GM som ønsket å hevne seg og å gjenopprette ære el.l.?

Eller hvis TH var sugardaddy for en kvinne, så kan hun ha samarbeidet med GM og hun kan ha samlet inn og tatt vare på blod og annet DNA fra TH som eventuelt ble plantet på åstedet den 31.10.2018?
Senast redigerad av z-z-z 2022-10-09 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in