2022-10-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Det går ikke an å sjekke ut noe som de fremdeles ikke vet hva / hvem var. Det bør selv du forstå.

Men tilbake til denne lege kona, det er altså nå bekreftet at hu IKKE har noen gyldig lege autorisasjon. Jeg bare gjenntar det.

Jo, det går utmerket an å sjekke ut noen, og politiet vet mye mer om hva/hvem enn både du og jeg gjør. Når det gjelder den såkalte lege kona, så anser jeg henne mer som Se og Hør stoff enn viktig for saken🧐
Citera
2022-10-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Ser nå Altaposten kjørte en sak (bak mur) 14. mai 2021, med følgende overskrift:
"Kvinne uten autorisasjon ble ansatt som lege, kommunen sjekket ikke referansene"
MV skriver på facebook i februar 2020 at hun var ferdig med turnus i Hammerfest, og skulle
videre til pliktår i Alta. Ikke utenkelig at det er samme sak.

I artikkelen fremkommer det at det gjelder en kvinne som var anmeldt for dokumentfalsk 3 måneder før ansettelsen og manglet Hpr-nummer.

Men det fremkommer at hun kom fra Ålesund og var i slutten av 20-årene. Men ukjent hva som stemmer med folk som jukser. Ringeby kommune skal ha blitt oppgitt som siste arbeidssted. Kvinnen skal ha startet å jobbe i Alta 6. april, men etter få dager ble det slått alarm.

Hun var ute av tjeneste med umiddelbar virkning samme måned. Kvinnen rakk å jobbe som lege i Alta kommune og behandle rundt 20 pasienter uten autoriasjon. Kommunen uttalte at de aldri hadde opplevd noe lignende før. Dette var imidlertid ikke første gang for kvinnen.

Hun skal ha dukket opp flere i steder i andre kommuner i Norge og jobbet uten autoriasjon. Saken ble politianmeldt.
Citera
2022-10-09, 18:41
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Sorry, hva er MVs navn, fikk det ikke med meg

M*r*tha V*vek (*=e,u,i).

Hun har kontoer på Facebook, Tise og youtube.
Sjekk bryllupsvideoen til hun og PSS. Høy kitsch!

Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
I artikkelen fremkommer det at det gjelder en kvinne som var anmeldt for dokumentfalsk 3 måneder før ansettelsen og manglet Hpr-nummer.

Men det fremkommer at hun kom fra Ålesund og var i slutten av 20-årene. Men ukjent hva som stemmer med folk som jukser. Ringeby kommune skal ha blitt oppgitt som siste arbeidssted. Kvinnen skal ha startet å jobbe i Alta 6. april, men etter få dager ble det slått alarm.

Hun var ute av tjeneste med umiddelbar virkning samme måned. Kvinnen rakk å jobbe som lege i Alta kommune og behandle rundt 20 pasienter uten autoriasjon. Kommunen uttalte at de aldri hadde opplevd noe lignende før. Dette var imidlertid ikke første gang for kvinnen.

Hun skal ha dukket opp flere i steder i andre kommuner i Norge og jobbet uten autoriasjon. Saken ble politianmeldt.

Ah, takk for oppklaring. Men hun er altså fremdeles uten autorisasjon.
Citera
2022-10-09, 18:52
Medlem
Monsens avatar
Citat:
At selgeren med brukernavn CardPass i virkeligheten er en svindler som jobber med "kortsystem" virker jo ikke helt fjernt Men bare ett skudd i mørket.

Du har sikkert rett :-) Lett å "koble" ting når man ønsker saken oppklart og at alt skal "gå opp".
Citera
2022-10-09, 18:53
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Her er det nok mer snakk om at PSS kanskje kan ha kjøpt passkopien mens CardPass bare er selgeren.
Om PSS & Co har en ukjent belastning på rundt 15.000 kroner i juni 2018 hadde jo det vært interessant.

Vi får se hvilke opplysninger som kommer frem etter hvert. Det dreier seg nok ikke bare om et bildefunn.

Firmaet hans ble avsluttet i juli 2018. Kan en slik handling bidra til å skjule transaksjoner? Kan ingenting om dette ...
Citera
2022-10-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
For ths del er det klart at han er desperat etter å skaffe "alibi" drapsdagen. Ringer om en utsatt hyttetur flere ganger, ringer teh, mn, møte med ve og andre. Ringer aldri datter som er hjemme om å sjekke. En time i massasjestol. Han vet tydeligvis at noe har skjedd eller skal skje med aeh denne dagen. Uklart om 9.30 er reelt drapstidspkt.

Tror ikke 09.30 er da hun ble drept, men mulig overfalt.

For meg er det nærliggende å tenke at den som overfalt henne kan ha avsatt dna i boligen og derfor tror jeg ikke at denne kan være VE. GHH derimot har avsatt sitt dna og er dermed en mer aktuell kandidat til å ha bistått TH i dette. Sønnen tror jeg ikke har vært med på dette.
Senast redigerad av Kokadu 2022-10-09 kl. 19:02. Anledning: Rette
Citera
2022-10-09, 18:57
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Fant henne! Det står «ingen autorisasjon» på henne. Altså ingen jobb på Kalnes.

Tuller du? Dette er virkelig oppsiktsvekkende!
Citera
2022-10-09, 18:58
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Du ser hu er oppført med HPR nr, men INGEN autorisasjon. Konklusjon, hun har hatt, men den er inndratt av fylkeslege i aktuelt fylke. Trolig pga noe snusk. Bare prøv å søke opp din egen fastlege, så ser du hvordan det skal se ut
Bare lurer på hvem P*rammy V*vek er? i-i.
Citera
2022-10-09, 19:02
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Tuller du? Dette er virkelig oppsiktsvekkende!
https://no.linkedin.com/in/m*rutha-viv*k/no. Men det som er merkelig er... Lisenser og sertifiseringer

Advanced Botox & Filler Course grafisk
Advanced Botox & Filler Course
Citera
2022-10-09, 19:05
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Bare lurer på hvem P*rammy V*vek er? i-i.
Det mener jeg er søstera hennes.
Citera
2022-10-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
https://no.linkedin.com/in/m*rutha-viv*k/no. Men det som er merkelig er... Lisenser og sertifiseringer

Advanced Botox & Filler Course grafisk
Advanced Botox & Filler Course
👍

Dama "innrømmer" å ha jobbet 7 måneder på Kalnes og at hun sluttet for lenge siden (LinkedIn)

Tipper hun nå jobber med Botox e.l.
Citera
2022-10-09, 19:12
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
👍

Dama "innrømmer" å ha jobbet 7 måneder på Kalnes og at hun sluttet for lenge siden (LinkedIn)

Tipper hun nå jobber med Botox e.l.
Jeg tipper som noen har nevnt,at hu har jukset seg gjennom studiene. Blitt tatt på fersken,og nå kun driver med leppefyll(trenger ikke være lege for det hvistnok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in