Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Finns inte så mycket info om vad han pysslat med innan förutom tidigare närmanden mot flickor, som också varit sexuellt motiverat. Intressant att veta om han gett sig på djur innan. Själv tror jag våldet var sekundärt, en nödvändighet för att kunna experimentera ostört med hennes kropp. Oavsett så har han varit likgiltig inför hennes lidande.
Jag undrar varför det tog 4-5 dagar till att åklagaren la till grov våldtäkt mot barn. Kan det vara provresultat från sperma som tog denna tid? Skadorna på hennes kropp borde rimligtvis undersökts omgående.
Att det tog ett par dagar innan de fullt kunde undersöka henne och ta alla prover berodde ganska säkert på att de initialt fick ha henne helt isolerad bara med livsuppehållande åtgärder för att rädda hennes liv och stabilisera pulsen.
Jag tror han över senaste 2 -3 åren varit på både djur, småsyskon, barn i området, kvinnan på cykeln (vet vi) etc innan det eskalerade till denna nivån. Jag tror även att hans mamma vet mer än hon kommer lämna vittnesmål om och ska klart tas med en stor nypa salt.
Jag misstänker också att det i närtid till brottet kan finnas en utlösande faktor som bottnar i frustration/konflikt kring en auktoritär kvinna som han inte kunnat hävda sig mot.
Sexualsadistiska handlingar är ofta nära kopplat till makt och självhävdelse.
Hur åklagaren lägger upp det hela ska bli mycket intressant att se.
Något som gäckar är om han hade med sig skosnören i fickan eller lossa han de under stridens gång tros?